• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

    Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:33 ]

    Cameron
    'ik wil echt weten hoe ik hier ben beland. Ik ben Erin trouwens,' zegt ze met een glimlach. ' Nice name.' grijns ik en loop met haar naar beneden. ' Nou de andere zijn al fan van het zwembad denk ik. ' lach ik. Ik groet iedereen en kijk naar de mooie meisjes die in het zwembad zitten.

    [@jdbfan, als het niet teveel is gevraagd zou ik graag willen dat je ook hoofdletters gebruikt,]

    Nikita

    Ik stap het zwembad net uit als er jongen aan komt lopen. Na de jongen die zich nu in het zwembad bevond. Ik glimlach naar hem, "Nikita" zeg ik waarna ik naar een stoel ga waar handdoeken klaarliggen. Ik droog me wat af en ga het gras op. Waarom krijg ik opeens zin om te turnen ? Ik haal mijn schouders op en begin wat dingen achter elkaar te doen.

    Erin
    'Nice name,' grijnst Cameron. 'Nou de andere zijn al fan van het zwembad denk ik,' lacht hij als we beneden komen en het zwembad zien. Ik grinnik even als ik zie dat hij naar de meisjes bij het zwembad kijkt. 'Tenminste een ding hier wat je kan doen tegen de verveling,' zeg ik terwijl ik Cameron even bekijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Waar kunnen mijn lieve tweeling inspringen en met wie kunnen ze een leuk gesprekje houden? Tell me!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ( ze kunnen naar het zwembad komen en een gesprek voeren met Madelaine en Brandon)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cameron
    'Tenminste een ding hier wat je kan doen tegen de verveling,' zegt Erin terwijl ze me even bekijkt. ' Bevalt het ' zeg ik tegen haar terwijl ik in haar ogen staar. Hey pretty eyes...

    Iral

    Mijn familie is hier niet. Ik draai me om en zie dat de meeste mensen naar beneden gaan. Ik weet niet wat ik moet doen, maar loop na een tijdje aarzelen maar achter ze aan.
    Ik ben dus helemaal alleen met deze vreemde mensen. Vreemd in onbekend, niet in raar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ik laat Nikita wel komen]

    Nikita

    Ik loop terug naar binnen en zie de jongen nog altijd zitten. "Hai, ik ben Nikita" zeg ik vriendelijk.

    Erin
    'Bevalt het,' zegt Cameron. 'Zeker,' zeg ik met een kleine grijns waarna ik even in zijn buik prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathaniel
    Ik zucht even als mijn moeder niet reageert. 'MAAAM!' roep ik weer terwijl ik de trap af loop, 'Waarom heb je niet verteld dat we gingen verhuizen?! En waar is mijn t-' Ik stop gelijk met schreeuwen als ik een paar onbekende mensen zie.

    [iemand die met Nathaniel wil praten (: ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Azan

    Er komt een meisje op me afgelopen. Ik sta beleefd op.
    "Hai, ik ben Nikita," zegt ze vriendelijk.
    Ik steek mijn hand uit.
    "Mijn naam is Azan en dit," Ik wijs naar mijn tweelingzusje naast me. "is Elmira."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cameron.
    'Zeker,' zegt Erin met een kleine grijns waarna ze even in mijn buik prikt. ' Ah it's hurts you know. Boys does have feelings. ' lach ik.

    ( Madelaine en Brandon zijn bij het zwembad dus stuur maar iemand erop af)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Kom naar de woonkamer en Elmira komt gezellig praten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."