• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

    Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:33 ]

    Nikita

    Ik glimlach nog even naar hem als ik me omdraai naar nog een andere jongen. "Hai, Nikita" zeg ik waarna ik naar hem toeloop.

    ( is goed )

    Madelaine

    Ik sprong het zwembad uit en pakte een handdoek
    Ik liep naar de woonkamer waar verschillende mensen stonden
    "Mijn naam is Madelaine" zei ik toen ik bij ze stond


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Iral

    'Maaam!' hoor ik iemand achter me roepen. Met een ruk draai ik me om. Er komt een jongen van de trap af lopen. 'Waarom heb je niet verteld dat we gingen verhuizen? En waar is mijn t-' Hij valt stil als hij ons ziet. Ah, ik ben dus niet de enige die het vreemd vind dat ik hier opeens ben.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Erin
    'Ah it's hurts you know. Boys does have feelings,' lacht Cameron. 'Aww sorry buikje van Cameron. Moet er een kusje op?' vraag ik lachend.

    Nathaniel
    In de woonkamer staan wat mensen. Snel loop ik naar ze toe. 'Hai, Nikita,' zegt een meisje. 'Hee. Ik ben Nathaniel maar noem me alsjeblieft Nate,' zeg ik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:48 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    trisjan diallo grey

    ik open me ogen. het eerste wat ik denk is dit is een mooie kamer maar niet mij kaner. ben ik ontvoerd ofzo. ik kijk naast me omg waar is dat lekkerre blondje gebleven ik loop snel naar de deur toe.. e doe hem open. ik bots tegen een meisje met stijl haar op ze valt op de grond. ik zeg meteen "sorry gaat het" . ik steek me hand naar haar uit. ze neemt hem aan. holy shit damn ze is hot. ze vraagt aan mij "woon jij hier".


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nikita

    "Ik ben Nikita !" zeg ik als ik mijn hand opsteek. "Sorry, ik ben nogal een enthousiast type" zeg ik beschaamd.

    Brandon

    Ik had door dat Madelaine me zomaar liet praten
    Ik sprong het zwembad uit en liep de woonkamer in
    "Dus je loopt zomaar weg als ik tegen je praat zusje en-" ik hield gelijk mijn mond toen ik zag dat er nog andere mensen waren
    "Heey ik ben Brandon" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elmira

    "Hee. Ik ben Nathaniel maar noem me alsjeblieft Nate," zegt een jongen.
    "Elmira," lach ik tegen Nate. "Weet jij waar we zijn?" vraag ik voorzichtig. Ik bedoel thuis moet ik nog enorm veel organiseren dus een dropping kan ik er even niet bij hebben.

    Azan

    Het meisje loopt onbeleefd weg. Zo ben ik niet opgevoed. Elmira en ik kennen onze manieren en gebruiken ze altijd. Etiquette, dat is belangrijk in het leven. Ik draai me om. Elmira is aan het praten met een jongen. Ik ga weer netjes op de bank zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nikita

    "Nikita !" zeg ik weer met een hand, "Ik blijf hoe ik ben hoor" meldt ik even waarna ik vlug naar buiten loop en een paar Ratten achter elkaar maak.

    Cameron
    'Aww sorry buikje van Cameron. Moet er een kusje op?' vraagt Erin lachend. ' Toe dan. ' Zeg ik met een grijns. ' Nee doe dan maar hier. ' ik wijs naar mijn lippen.

    Calley
    Ik zucht en ga de zwembad uit. ik pak een handdoek en neem hem mee naar de woonkamer. ' Wat is dit nou weer? Jullie lopen weg. By the way you guys mijn naam is Calley. ' Ik glimlach en kijk rond.

    Brooke Michelle

    Niemand antwoordde op mijn luide geschreeuw dus ik besluit om uit het bed te stappen. Tot mijn verbazing ben ik al aangekleed.
    Ik loop naar de badkamer en zie dat mijn make-up er ook nog aardig op zit.
    Ik open de deur van mijn kamer en loop de gang op waar ik luide stemmen hoor.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Iral

    De jongen loopt langs me heen en gaat de woonkamer binnen. Ik besluit hem te volgen en ga aarzelend het vertrek binnen.
    In de ruimte zitten al een paar mensen. De meesten zijn al in gesprek. Ik zonder me een beetje af en ga op een eenpersoons stoel zitten. De stoel is groot en luxe, maar dat is alles van dit huis.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Brandon

    Ik keek naar degene die zich voorstelde als Calley
    "Brandon" zei ik vrolijk


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    juddy-ann natasha purple

    ik loop snel aar de andere deur wat ik keek zo et uit her raam en zag dus veel jongens en meisjess in het zwembad. dus ik heb meteen maar mijn bikini aan gedaan. ik open de deur. ik loop snel door de gangen opeens opent een deur en val ik tegen die gene op . ik hoor die gene nog snel zeggen of eerder verluisteren. holy shit damn ze is hottt. hij steekt zijn hand uit en ik neem hem maar al te graag aan ik vroeg aan hem "kom je mee ik zag net zojuist veel jonges en meisjes bij het zwembad. waarop hij antwoorde "daar was ik net ook van plan naar toe te gaan


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nikita

    Ik loop naar binnen, direct naar de keuken. Als ik naar de koelkast loop zie ik een brief liggen. Vlug loop ik naar de woonkamer. "Volgens mij heb ik het antwoord op zowat alle vragen" zeg ik terwijl ik met de brief zwaai.