• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Gereserveerd Nenuphar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. Wizdom - Calley Manuela Thorne - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. Wizdom - Cameron Jack Liverian - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Begin : Jullie worden wakker in een totaal nieuwe kamer !

    Story
    Jullie komen waarschijnlijk uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook nog ! De nieuwe mensen zet ik er morgen bij -hoop ik- !

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:33 ]

    Nathaniel
    'Bloody hell,' mompel ik met mijn Engelse accent als ik de kamer zie waar ik in lig. De kamer is helemaal wit en ontzettend schoon. Ik ga de dekens van me af en stap uit het bed. Als ik nog een keer de kamer rond kijk zie ik dat mijn tv, Wii en Xbox er ook niet staan. 'Hee mam!' roep ik terwijl ik een deur open doe die naar een gang leidt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Erin
    ' Ehh sorry my lady.' grinnikt de jongen. 'Geeft niks,' zeg ik met een glimlach waarna ik weer om me heen kijk, 'of ik heb echt een héle grote kater of ik ben ontvoerd,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nikita

    Ik loop in mijn bikini langs een jongen en meisje. "Hallo" zeg ik rustig waarna ik de trap afren. Ik zie een paar meisjes bij het zwembad waaronder Alexis. Ik zwaai even en stap dan rustig het zwembad in. "Heerlijk".

    Alexis

    'Hé! Ik wil ook!' zeg ik lachend. En trek mijn kleren uit, ik heb mijn bikini er toch onder aan. Het is een zwarte bikini, met wat gouden deeltjes. Soepel duik ik het zwembad in, en zwem 5 meter onder water voordat ik boven kom.


    El Diablo.

    Madelaine

    Samen met Brandon liep ik naar het zwembad
    "Heey allemaal" zei ik vrolijk en sprong het water in
    Gevolgd door Brandon die ook iedereen begroette


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Calley
    'Dat vroeg ik me ook al af' glimlach ik. 'Ik ben Alexis By The Way' Ik glimlachte terug ' Calley Nice to meet you.' Ik kijk naar de andere meisjes die verwonderend naar het zwembad staan te staren. ' Ik weet niet wat dit is maar this is gonna be so awsome. '

    Cameron
    'of ik heb echt een héle grote kater of ik ben ontvoerd,' zegt ze. Ik ben een beetje teleurgesteld. ' Je was niet mijn one night stand?' zeg ik een beetje sip.

    Erin
    'Je was niet mijn one night stand?' zegt de jongen een beetje sip. Ik lach eventjes en schud mijn hoofd, 'voor zover ik weet niet. Tenminste, dan zijn we niet in mijn huis belandt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nikita

    Ik kom boven en begin te lachen. "Ik weet niet waar ik ben, waarom ik hier ben, wie me hier heeft gebracht maar Hell, i like it !".

    Brooke Michelle Jones

    Ik open mijn ogen en rek me uit. Damn wat sliep ik diep zeg. Ik wrijf de slaap uit mijn ogen en kijk in t rond.
    Huh? Waar ben ik...
    De kamer was groot en mooi, maar zo onbekend.
    ''Hallo?'' roep ik.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 19:22 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cameron
    'voor zover ik weet niet. Tenminste, dan zijn we niet in mijn huis belandt' zegt ze. ' oke, mijn naam is Cameron. ' Ik knuffel haar stevig. ' Ha, doe ik met alle pretty ladies weet je dat? Zullen we naar beneden gaan? ' zeg ik terwijl ik onze omhelzing stop zet.

    Calley
    Ik lach om Alexis en trek dan ook mijn kleren uit. Wat blijkt dat ik ook een bikini draag. En sprong met haar het zwembad in . ' We zijn gek eh. En deze zwembad is koud! '

    [abo]

    Nikita

    Ik begin te lachen en duik naar onder. Ik ga voor het glas zwemmen en kijk naar buiten. Grappig vanaf hier.

    Erin
    'Oke, mijn naam is Cameron'. Hij knuffelt me stevig,'Ha, doe ik met alle pretty ladies weet je dat? Zullen we naar beneden gaan?' zegt hij als hij me los laat. 'Goed idee,' antwoord ik, 'ik wil echt weten hoe ik hier ben beland. Ik ben Erin trouwens,' zeg ik met een glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    judy-ann natasha purple

    ik open me ogen. in hemelsnaam wat doe ik hier. dit is mijn kamer niet ik kijk naar buiten. en ik zie de grootste tuin die ik ooit in mijn leven heb gezien.
    en wat me toen opviel waren twee grote deuren. ik liep er snel naar de eerste deur en deed hem open. wauw dat is de mooiste badamer die ik ooit heb gezien met een douche bad en alles maar reken er maar niet op dat ik in dat bad ga zitten dan zit ik in me eigen vuil. ik liep de deur weer uit. en liep naar deur twee dat was een megagrote kledingkast voor mij alleen denk ik.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zac

    Ik loop naar beneden en zie mensen bij het zwembad. Hm zwemmen. Ik loop naar buiten met mijn zonnebril op en glimlach naar alle meisjes. "Ik ben Zac" zeg ik waarna ik het zwembad inga.