• Toestemming van Yoda.

    Hi!
    Ik heb dus toestemming voor mijn trailerwedstrijd. Dit is een korte wedstrijd van ongeveer 3 weken. Er zijn twee opdrachten. Je krijgt de eerste opdracht en die moet je in één week af hebben, ik neem 1 tot 2 dagen de tijd om alles goed te bekijken, dan krijgen jullie te horen wie de winnaar is en wie de tweede prijs krijgt.
    Eerste prijs: vermelding op mijn profiel voor twee weken en je trailer komt bij mijn story.
    Tweede prijs: vermelding op mijn profiel voor twee weken.

    Wil je uitstel? Meld dat dan 24 uur van te voren. Vraag je te laat uitstel of lever je niks in, dan word je uit de wedstrijd gezet.
    LET OP! Je inzending via pb of in deze topic inleveren!

    Eerste opdracht: Maak een trailer bij deze story. Het gaat over twee beste vrienden: Harry Styles en Selina Waldenkorf die elkaar lange tijd niet zien omdat Harry op tour gaat. Selina heeft stiekem gevoelens voor Harry. Maak een trailer die goed de sfeer weergeeft en je mag er je eigen draai aangeven. Uiterlijke inleverdatum: 20-3-'12.


    LEDEN:
    1 4everhungry
    2 Zayniak
    3 States ingeleverd trailer
    4 PeetaMallark
    5
    6
    7

    Veel plezier! Als je nog vragen hebt, kan je die via een pb sturen!
    xx


    OVER VIER DAGEN MOET DE TRAILER INGELEVERD ZIJN!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:27 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Edit: als iemand net als States ook het hele verhaal & plot wilt in een pb'tje moet je het zeggen! x


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Enter schreef:
    Edit: als iemand net als States ook het hele verhaal & plot wilt in een pb'tje moet je het zeggen! x

    me to graag


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zet je alle inzendingen hier? Of wordt er nog een bijhorende story gemaakt of?

    States schreef:
    Zet je alle inzendingen hier? Of wordt er nog een bijhorende story gemaakt of?

    Ik zet er bij of je hebt ingeleverd en voor de rest hou ik de trailers voor mezelf, behalve na de uiterste inleverdatum. Dan laat ik de winnende trailers zien.


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Enter schreef:
    (...)
    Ik zet er bij of je hebt ingeleverd en voor de rest hou ik de trailers voor mezelf, behalve na de uiterste inleverdatum. Dan laat ik de winnende trailers zien.
    Oh jammer dat we ze niet kunnen zien dan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Enter schreef:
    (...)
    Ik zet er bij of je hebt ingeleverd en voor de rest hou ik de trailers voor mezelf, behalve na de uiterste inleverdatum. Dan laat ik de winnende trailers zien.

    Dat vind ik jammer. Dat wil dus zeggen dat de winner nooit de andere trailers te zien krijg (net zoals de andere deelnemers)

    States schreef:
    (...)
    Dat vind ik jammer. Dat wil dus zeggen dat de winner nooit de andere trailers te zien krijg (net zoals de andere deelnemers)

    Oke, als jullie het jammer vinden dan kan ik ze wel na de uiterste inleverdatum in een linkje achter de naam zetten :)
    Xxx


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Enter schreef:
    (...)
    Oke, als jullie het jammer vinden dan kan ik ze wel na de uiterste inleverdatum in een linkje achter de naam zetten :)
    Xxx
    Ik zou het zo doen. Dan kan er niet van faken gesproken worden, maar kan iedereen wel elkaars creaties zien. Ik ben ook van plan om het zo te doen in mijn wedstrijd. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Filpjes doen het niet bij mij : ( ik krijg ze niet in moviemaker, grrr


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    4everHungry schreef:
    Filpjes doen het niet bij mij : ( ik krijg ze niet in moviemaker, grrr
    avi of mpeg gebruiken, dat geraakt er zeker in. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil ook graag meedoen


    Mijn geheim is geheim

    Komt er hier nog iets van?

    Al langer dan 3 weken niet gereageerd door wedstrijdhouder, dus slotje.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.