• Ik heb het de laatste tijd zo gehad met sommige reacties. Niet beledigen of aanvallend bedoelt maar soms denk ik echt, mensen denk even na of lees even de andere reacties voordat je een reactie schrijft.

    Bijvoorbeeld iemand maakt een topic over dat ze bloed maria gaat op roepen en een week nadat ze dat heeft gedaan gaan mensen zeggen, je moet het niet gaan doen! Dan wil ik het liefst een facepalm bij mezelf doen

    Of als er iets gezegd word over een beroemdheid/celebrity dat niet waar is en dat iemand na 20 posts nadat men zeker weet dat het niet waar is, gaat zeggen dat het niet waar is. Ik bedoel, sorry hoor maar dan denk ik dat wist iedereen allang die in dit topic een paar reacties heeft gelezen.

    Sorry maar ik kan me hier gewoon zo aan irriteren en wie heeft dit nog meer?


    Physics is awesome

    Scandal schreef:
    (...)
    Niet slecht/gemeen bedoeld, maar je kan ook niet reageren. Zo moeilijk is het niet: niets invullen en niet op 'plaats reactie' duwen.

    Doe ik zo vaak: als ik niets zinnigs te zeggen heb, reageer ik gewoon niet. :')


    Ik type dan iets en klik daarna de pagina weg :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heeft ook weer te maken met dat domme, irritante gebump.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Midna schreef:
    -Steekt hand op-
    Ik ik ik ;D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Boeiend, iedereen heeft het recht om te reageren zoals ze willen. Misschien ergeren zij zich wel aan jou. Bovendien wat wil je eraan gaan doen? Censureren? Lekker Noord-Korea naspelen LOL.


    Here & Now

    Schat, ik erger me aan zoveel dingen dat als ik daar ook allemaal topics over zou maken het hele forum ermee vol zou staan. Ik snap dat je je daar aan ergert, maar het is nu eenmaal zo.
    Take is easy, take a sisi!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 10:04 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat mij opvalt is wanneer je als user -en non-fan van bijvoorbeeld 'One Direction' of iets dergelijks- als je dan al een mening over die band heb die voor de fans niet goed genoeg is, dan word je door hen al neergezet als boeman. Ik zeg niet dat dat door iedereen gebeurt, maar zie het als dezelfde manier waarop Tokio Hotel fans reageerden als er ook maar een beetje negativiteit over de band aan te pas kwam.

    En verder vind ik dat veel mensen niet eens een mening over iets kunnen hebben zonder afgekat te worden.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Yoda schreef:
    Ik erger me eerder aan van die twee jaar oude topics, waar ook al twee jaar niet in gereageerd is, die omhoog geschopt worden. De rest valt wel te overzien.


    En ik denk ook wel eens van 'Mensen, het antwoord is al lang gegeven (:' Maar echt ergeren eraan doe ik toch niet. Mensen ergeren zich de laatste tijd wel snel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Topics die omhoog geschopt worden irriteren mij veel erger. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Galileo schreef:
    Boeiend, iedereen heeft het recht om te reageren zoals ze willen. Misschien ergeren zij zich wel aan jou. Bovendien wat wil je eraan gaan doen? Censureren? Lekker Noord-Korea naspelen LOL.


    Ik zeg dat toch ook niet dat ze het recht niet hebben maar dat ik me er gewoon aan irriteer. Ik wou alleen even zeggen dat het me irriteert, als zelfs dat al niet meer mag en ik vind dat je echt een rotopmerking maakt, waar haal je in vredesnaam de vergelijking met Noord-Korea vandaan?!


    Physics is awesome

    Ik irriteer me heel erg aan mensen die een reactie plaatsen, en dan op zo'n manier dat het lijkt alsof ze zichzelf nogal heel wat beter vinden dan de topicopener. Dan moet ik echt even rustig tot 10 tellen, lol.(cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Yoda schreef:
    Ik erger me eerder aan van die twee jaar oude topics, waar ook al twee jaar niet in gereageerd is, die omhoog geschopt worden. De rest valt wel te overzien.


    comfort in c h a o s

    Eledhel schreef:
    Ik word chagrijnig van een bepaald groepje mensen die overal zo lullig op reageren, Kunnen de "I don't care" reacties niet verboden worden?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Galileo schreef:
    Boeiend, iedereen heeft het recht om te reageren zoals ze willen. Misschien ergeren zij zich wel aan jou. Bovendien wat wil je eraan gaan doen? Censureren? Lekker Noord-Korea naspelen LOL.



    quidquid excusatio prandium pro

    Ik erger me aan mensen die steeds zeggen 'ik irriteer me' (cat)


    Life is hard and then we die

    Me eeeenss


    Change is for weirdos ~ Niall Horan