• Ik heb het de laatste tijd zo gehad met sommige reacties. Niet beledigen of aanvallend bedoelt maar soms denk ik echt, mensen denk even na of lees even de andere reacties voordat je een reactie schrijft.

    Bijvoorbeeld iemand maakt een topic over dat ze bloed maria gaat op roepen en een week nadat ze dat heeft gedaan gaan mensen zeggen, je moet het niet gaan doen! Dan wil ik het liefst een facepalm bij mezelf doen

    Of als er iets gezegd word over een beroemdheid/celebrity dat niet waar is en dat iemand na 20 posts nadat men zeker weet dat het niet waar is, gaat zeggen dat het niet waar is. Ik bedoel, sorry hoor maar dan denk ik dat wist iedereen allang die in dit topic een paar reacties heeft gelezen.

    Sorry maar ik kan me hier gewoon zo aan irriteren en wie heeft dit nog meer?


    Physics is awesome

    Ik erger me aan mensen die doen alsof een kind dom is omdat ze een bepaalde artiest niet kent.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik erger me eerder aan 1 bepaalde user (cat)


    -

    LOVExYOU1 schreef:
    (...) het is zij mening. waarom mag die gene er niet duidelijk voor uit komen. dit is mijn mening ik vind wat je schrijft over dat mensen niet eerlijk uit hun mening moge komen bulshit. dit is toch ook jou eerlijke mening waarom moge andere mensen dan niet uitkomen over hun eerlijk mening.


    Dikke facepalm.
    Dat wat jij hierboven schrijft zeg ik juist. Ik kan er niet tegen dat mensen over haar zeiken. Als je leest en commentaar geeft, doe het dan goed. Zeker bij mij.

    -Het is overigens: het is haar mening. ipv het is zij mening.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 19:05 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ImOnFire schreef:
    dit is mijn mening: iederéén ergert zich aan iets op quizlet. de ene aan alle 1D zooi hier op q, de andere aan justin bieber, aan topics die omhoog geschopt worden, bepaalde reacties enz enz. ikzelf irriteer me ook aan sommige domme mensen maar ik ga echt geen apart topic erover aanmaken. en weet je waarom? omdat mensen daar óók op gaan zeiken en ik dat van te voren al weet

    Ik vergeet telkens dat jij Jennifer bent D:. Ik ben nog steeds gewend aan die banaan, volgens mij.
    Kay, dat was een volstrekt offtopic reactie, maar dat wou ik even melden.
    Ik erger me aan.. eh.. mijn thuissituatie *O*.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik erger me aan alle 'ik erger me topic' en alle reacties die erop komen. Iedereen ergert zich aan iets, maar moeten we dat nu per se in topics en reacties laten uit komen? Ja, ik weet het. Ik heb het net ook gedaan. Maar in deze topics komen altijd ruzie. Plus, binnen maximum 2 maand is er een nieuw topic hierover dat net hetzelfde zegt. (:


    Get outta my head!

    Ik irriteer me er ook aan. Maar ik irriteer me echt aan alles.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Soms wel.
    Maar als mensen het dan nog zeggen van dat het nep is terwijl dat allang duidelijk was, vind ik het eigenlijk niet zo erg. Ik bedoel, als ze dit topic voor het eerst zien, zou ik gewoon je eigen theorie doen, care als die er al staat.

    Ik erger me aan mensen die zich te snel ergeren. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Ik erger me aan mensen die zich te snel ergeren. (cat)


    Ik erger me aan mensen die zich ergeren aan mensen die zich te snel ergeren (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik erger me aan mensen die zich ergeren aan mensen die zich te snel ergeren (cat)

    Laten we er anders een grote ergerclub van maken. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Laten we er anders een grote ergerclub van maken. (cat)


    Neh, dan zou ik me alleen maar gaan ergeren (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Scandal schreef:
    (...)
    Niet slecht/gemeen bedoeld, maar je kan ook niet reageren. Zo moeilijk is het niet: niets invullen en niet op 'plaats reactie' duwen.

    Doe ik zo vaak: als ik niets zinnigs te zeggen heb, reageer ik gewoon niet. :')


    Ik heb altijd iets zinnigs te vertellen.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dit is een site vol tieners, get over it. We kunnen moeilijk allemaal even vrolijk zijn elke dag, een 'volwassene' is niet elke dag vrolijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jup, daar erger ik me ook aan.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Tempesta schreef:
    Ik erger me aan mensen die zich te snel ergeren. (cat)


    i put the fun in funeral