• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    Extra Info:

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

    Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

    Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

    Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

    Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

    Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

    Rollentopic!


    El Diablo.

    Daniel
    Stilletjes wacht ik op mijn plek. Het was nou niet bepaald slim van Tyler om een moord te gaan plegen in het Hilton, de beveiliging hier is veel te goed. Maarja, hij moet het zelf weten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler

    Grijnzend ga ik achter de deur staan met een gun en stilleto in mijn hand.

    Alexis

    Ik ga alvast voor de deur liggen, en hou mijn enkel vast.

    Alysia

    Snel ga ik om een hoek staan waar ze me niet zien, wel met 2 guns in mijn hand.

    Lorenzo

    Grijnzend sta ik achter een hoekje, net achter de lift. Dus ze zien me niet als ze uitstappen.


    El Diablo.

    Dianna
    Ik pak mijn lange,zwarte jas en doe hem aan, ik pak ook gelijk mijn zonnebril, ik zet hem op en glimlach. Perfect.
    "Ik blijf buiten en zal net voor het raam van jullie kamer hangen om aan te vallen als het nodig is," zeg ik.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 0:19 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Snel doe ik het gordijn in de kamer dicht, zodat er echt geen licht is.


    El Diablo.

    Destiny

    Met een vaart rijden we ernaar toe. 'Ga via de achter ingang alle drie, Tyler is echt niet zo dom om alleen te komen anders had hij me wel opgehaald ofzo,' Zeg ik dan snel. Ik draai de armbanden alvast goed zodat ik die altijd kan gebruiken. Het schiet pijltjes die je lichaam meteen verdoven. Ik ga even met mijn hand door mijn haar en zie een meisje op de grond zitten. Valstrik Des.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 0:22 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis

    Snel werk ik nep tranen op, en dan zie ik Des. 'Mevrouw, help alstublieft, mijn vader zit beneden, ik heb geen telefoon en ik kan niet lopen' snik ik.


    El Diablo.

    Dianna
    "Des als er iets is dan moet je 'Te amo'[kon niks anders verzinnen] zeggen ik hoor het wel," zeg ik.
    Ik kijk bitter en uitdagend naar dat meisje dat zogenaamd aan het huilen is.
    "Valstrik," fluister ik.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 0:25 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Wacht is Daniel nou ook in het Hilton aan het helpen of?]


    El Diablo.

    Destiny

    Ik zucht en gooi mijn tweede mobiel Ik help haar naar de kant, 'Bel je vader,' speel ik dan mee.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 0:26 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Esti
    Als ik mijn huis binnen ben loop ik gelijk richting mijn kamer. Maar als ik de deur van mijn ouders kamer open zie staan en snel naar binnen loop vloek ik luid. Tyler klootzak die je bent! sms ik naar hem. Gelukkig was het geld in de kluis lang niet al het geld.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xMinaj schreef:
    [Wacht is Daniel nou ook in het Hilton aan het helpen of?]


    [haha ja xD maar ik weet niet echt wat ik met hem moet a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Euh, helpen als het mis gaat x'D]


    El Diablo.

    Alexis

    Snel doe ik alsof ik mijn vader bel, en volg Destiny dan met mijn ogen.


    El Diablo.

    Dianna
    Ik had een verdovende pijl armband om, gelukkig en ik twijfelde of ik dat mens neer moest "schieten".
    "Verdoving?" vraag ik zachtjes aan Destiny.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Destiny

    Ik knikte, zogenaamd naar het meisje maar eigenlijk naar Dianna. Rustig en op mijn hoede ga ik de kamer in. Ik doe mijn jas uit. Het is donker fuck. Snel doe ik mijn bril op. Mijn Leesbril Eigenlijk gewoon een bril dat ik kan zien in het donker. Ik zie Tyler staan en grijns. Ik doe de deur achter me dicht en wacht dan op beweging of iets?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 0:31 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.