• Hello.

    De vakantie is echt verrot, en dat komt ook niet meer goed, maar ondanks dat maak ik zo nu en dan iets grappigs mee. Zo ook vandaag. Vanmiddag ging ik naar een terrasje (waar ik vaker kwam om rustig te zitten) om een cola te drinken (dat deed ik altijd, ook altijd een grote cola). Vanavond gingen we in het restaurant daarvan uit eten. Eerst zouden we naar een ander restaurant, maar gelukkig hebben we dat niet gedaan (er waren daar alleen maar schnitzels namelijk. Dat is op zich lekker, maar dat hoef ik niet iedere keer als ik uit eten ga, lol)

    Het eerste wat de ober, die me wel kende van al die keren, vroeg was: 'Ohne die Käppe?' Met andere woorden waar mijn cap was. Alle keren dat ik daar was geweest, had ik namelijk mijn Monster Energy Cap op, hahaha.

    Verder kwam hij tijdens het eten nog langs onze tafel vragen of het wel naar wens was en ook iedere keer op een grappige manier. Het deed me even de ellende vergeten (hoe dramatisch dat ook klinkt ;x)

    Foto van vanmiddag



    Wat ik vanavond heb gegeten


    26 - 02 - '16

    Hahaha, wat leuk dat hij je na die keren herkent (:

    Is dat nou een bosje sla? Wel grappig in zo'n mandje.

    Is het verder wel leuk op je vakantie?

    Audino schreef:
    Hahaha, wat leuk dat hij je na die keren herkent (:

    Is dat nou een bosje sla? Wel grappig in zo'n mandje.

    Is het verder wel leuk op je vakantie?


    Ja, lollo bionda (groene krulsla) ;3

    Mijn vakantie is pittig waardeloos voor de rest tbh

    [ bericht aangepast op 6 aug 2016 - 22:03 ]


    26 - 02 - '16

    Oeh, ziet er lekker uit. Yum. ^,^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Haha, wat leuk dat hij jou herkende! Het eten ziet er lekker uit, trouwens (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Haha ja :')

    Vanmiddag vroeg 'ie zelfs nog hoe het met me ging, haha ;3

    Het was heel lekker, alleen het laatste was een beetje zurig, want er was dressing van de sla bij gekomen ;/


    26 - 02 - '16

    Ziet er erg leuk uit, in zo'n mandje.

    Mismagius schreef:
    Haha, wat leuk dat hij jou herkende! Het eten ziet er lekker uit, trouwens (:

    + Zulke kleine dingen kunnen je dag inderdaad een beetje beter maken.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2016 - 23:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.