• © Copyright Pavarotti
    44.________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan MisPattinson.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:04 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Toen ik van de trap viel." Zegt Lilly als antwoord.
    "Dat kan link zijn." Knik ik.
    "En je bent er niet mee naar de doctor geweest?" Vraag ik daarna.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik schudde mijn hoofd, langzaam kwam ik tot rust.
    Ik legde mijn hoofd even in mijn armen.
    Papa vondt dat het niet nodig was. Hij was weer eens dronken geweest en had me zomaar de trap af geduwt omdat ik 'in de weg stond'. Maar natuurlijk niet naar de doktor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Willen jullie je laatste bericht tegen mijn personages nog eens posten? En kan ik gewoon verder?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Weet je dat er iets erg kan zijn daar binnen in? Het kan zo een bloeding zijn." Zeg ik voorzichtig.
    "Je moet met dit soort klachten niet rond blijven lopen."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ik heb niks met jou personage gedaan maar Irial en Isa waaren in de wc's toch aan het praten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Roosevelt schreef:
    Mary

    "Dan niet."
    Ik grinnik even.
    "Oke dan."
    Ik zucht kort en kijk hem aan.
    "Ik kan gewoon niet geloven dat je mijn vriendje bent."
    Blozend bijt ik op mijn lip.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 17:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nee grapje w8]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    "Ik weet het niet" Ik dacht even na. "Ik had een tijd last dat ik elke avond steken had maar tsja gewoon buikpijn dacht ik. Ik ga even water drinken bij de wc's oké?" ik keek hem vragend aan. Hopelijk zou hij even mee lopen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Irial zucht even en krabt even in zijn haar.
    "Ik ken hem niet, dus ik heb er geen idee van hoe je het bij hem het beste aanbrengt. Probeer wel voorzichtig te zijn, want als ik het zo hoor heeft hij een kort lontje. Doe het snel en zorg dat je als de hazewind weer weg bent." Zegt hij dan.
    "Ja dat begrijp ik. Ik moet alleen goed nadenken wat ik ga zeggen." Knik en en trek mijn benen op. Mijn hoofdpijn word ietsje erger.


    Dit is hem!!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nadal schreef:
    Michael

    "Ja, gek, ben ik ook," brengt ze zuchtend uit.
    Ik voel haar tanden langs mijn hals schrapen. Zachtjes kreun ik een aantal keer haar naam. Met mijn kruis wrijf ik opgewonden langs die van haar. Mijn handen plaats ik rond haar middel.


    Deze volgens mij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Ik weet het niet. Ik had een tijd last dat ik elke avond steken had maar tsja gewoon buikpijn dacht ik. Ik ga even water drinken bij de wc's oké?" Lilly kijkt me vragend aan.
    "Ik moet zeker mee lopen?" Vraag ik lachend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna

    "Misschien moet je wat koosnaampjes proberen, ofzo."
    Hij begint me weer te kietelen.
    "Koosnaampjes," herhaal ik lachend.
    "Is Hero goed genoeg," vraag ik lachend. "Je gaat me namelijk redden."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    "graag" zeg ik zacht. Ik was blij dat ik hem kende.
    "rotsteken" samen liepen we naar de wc''s die ik open duwde.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 17:46 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [No, Irial en Isa zijn niet in de WC]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.