• We zijn jaren verder en de mensheid heeft energie en tijd geworpen in het veranderen van DNA van de mens en zijn behoorlijk gaan experimenteren. Er ontstonden mutanten en al gauw waren deze wezens niet meer in de hand te houden en bleek er meer dan fout te zijn gegaan.
          De mutanten sloegen los en al snel was de normale mens een zeldzaamheid, maar de regering had daar een oplossing voor en roeide de mutanten uit, totdat er maar een klein aantal overbleven die goed vast werden gehouden en het zonlicht nooit meer onder ogen zouden zien.
          Een klein groepje laboranten die zich “Counterattack” noemen vind dat het anders kan en gaan stiekem verder met het maken van mutanten. Ze ontvoeren kinderen op jonge leeftijden uit weeshuizen, de laboranten voeden de kinderen op totdat ze oud genoeg zijn. Ze krijgen lessen om goedgetrainde mutanten te worden, maar soms lijkt het makkelijker dan het lijkt.

    Na jaren goed werk geleverd te hebben komt de regering achter het grote geheim van Counterattack en er ontstaat oorlog. Sommige mutanten blijven trouw en helpen de laboranten tijdens de gevechten met hun ontworpen krachten, andere vluchten in de hoop geen doodstraf te krijgen.
    Wie zal de strijd winnen?


    Goed, nieuw verhaal. Onbekende personen dit keer en ben er al mee begonnen, maar zoek nu eigenlijk nog wat kleine rolletjes. Niet heel erg bijzonder geef ik eerlijk toe, maar zeker wel nodig.

    De verhaallijn is nogal ingewikkeld, geef ik eerlijk toe, maar dat gaat in het verhaal worden uitgelegd. Dus als er iets niet wordt gesnapt, vraag het dan maar even. (:

    • In mijn verhaal wordt je niet geboren met een kracht/gave, maar krijg je dat in Counterattack toegediend, tenzij je ouders ook mutanten zijn, dan kan het erfelijk zijn. Let wel op trouwens, dan moet het namelijk een kracht/gave zijn die lijkt op hetgeen van de ouders.
    • Laboranten in opleiding wonen met hun ouders in Counterattack, ook deze zijn laboranten of bijvoorbeeld mutanten die het erfelijke gen niet hebben doorgegeven.
    • Mutanten uit Counterattack zien vrijwel nooit het daglicht, omdat ze door de regering van Amerika gezocht worden en gezien als dodelijk. Houdt daar rekening mee. (:


    Nodig
    # Kamergenoot van ‘Jeffrey Abbot’ – 15 jaar, mutant.
    # Kamergenoot van ‘Kaya Reaser’ – 17 jaar, mutant.
    # Mutanten tussen de 4 – 18 jaar oud.
    # Laboranten in opleiding tussen de 4 – 18 jaar oud.
    # Gevluchte mutanten, 18+ Deze mogen familie’s hebben opgestart.
    # Gewone mensen, leven in Amerika – denken dat de mutanten zijn uitgeroeid.
    # Mutantenhaters, geen leeftijd aan gebonden. Mogen familie’s zijn.
    # Overig, verzin maar iets leuks, ik zal het proberen in het verhaal te plaatsen.


    In te vullen
    Rol:
    Naam, bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum: Ik hoef geen jaartal te weten.
    Karakter: Iedereen heeft minpunten, dus ook die wil ik horen.
    Uiterlijk: Onbekend persoon alsjeblieft, wél duidelijke foto. Beschrijving van lengte, etc, is zeer welkom.
    Kracht: Alleen in te vullen voor mutant zijnde, wees origineel.
    Familie: Als je mutant bent tussen 4 – 18 jaar oud hoeft dit niet, aangezien deze hun familie niet kennen. Tenzij ze broers of zussen hebben in Counter.
    Overig: Alles wat nog van pas lijkt te komen, hobby’s, liefdes, vrienden, als mutantenhater; waarom deze haat? Alle extra informatie is welkom en kan ik goed gebruiken.
    Waarschuwen? Ja/Nee

    Bedankt alvast, ik kies niet de eerste, maar de beste. Je mag zoveel rollen invullen als je wilt en als je vragen hebt over het verhaal, mag dat altijd. X

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 11:05 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nog rollen nodig?

    Rol:Mutant
    Naam, bijnaam:Desteny, Des
    Achternaam:Williams
    Volledige naam:Desteny Rose Williams
    Leeftijd, geboortedatum:15, 12-08
    Karakter:Desteny is een rustig, maar ook vrolijk meisje, dat sterk in haar schoenen staat.Ze durft haar mening goed te uiten, ze is erg sociaal, vooral met vriendinnen doet ze vaak leuke dingen, want ze houd van haar vriendinnen. Desteny is een meisje dat als ze ergens voor gaat, er ook echt voor gaat. Ze kan opschieten met veel mensen, en vind het ook erg leuk om samen te werken.
    Minpuntjes van Desteny zijn dat als ze denkt dat iemand over haar roddelt, ze daar gelijk op in gaat, terwijl het vaak niet eens over haar gaat. ook ergert ze zich eraan als iemand haar heel erg lang blijft aanstaren, hier kan ze namelijk echt niet tegen.Desteny geloofd niet in God, Allah of iemand anders,en als ze dat er dan prongelijk uitfloept tegen mensen die heel erg in hun geloof zitten, heeft ze nog wel eens een probleempje.Desteny kan zich niet concenreren als iemand praat of lacht, en dan word ze wel eens boos.
    Uiterlijk:



    Desteny heeft lange, blonde haren tot het midden van haar rug, die vaak ingevlochten of los zitten. Ze heeft donkergroene ogen. Desteny is 1.70 lang.Ze houd van oorbellen en doet dan ook altijd oorbellen in.Ook draagt ze veel armbandjes, en haar Kleding is gewoon rustig, en niet te opvallend . Desteny had van zichzelf krullen,maar ze stylt haar haar altijd. Dit vind ze namelijk mooier staan. Desteny heeft bijna geen puistjes en verzorgd haar huid goed.Ze gebruikt alleen een beetje mascara voor de rest gebruikt ze weinig make-up.
    Kracht:Desteny kan de tijd terug zetten als ze wilt, Van dagen, tot jaren aan toe. Als ze wel eens heel erg boos is zet ze de tijd stil, en et ze hem bijvoorbeeld een uur terug.
    Familie: Heeft ze niet/kent ze niet
    Overig:Ze had een relatie,maar die is al een paar jaar uit. Desteny houd heel erg van Zingen, en zingt de hele dag door. Desteny heeft een beste vriendin, Clarissa Aan wie ze alles kan vertellen.
    Waarschuwen? Ja

    iloveuu schreef:
    Nog rollen nodig?


    Zeker! Ook jongens en het liefst een wat jongere leeftijd, onder de 15 dus. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cartwright schreef:
    (...)

    Zeker! Ook jongens en het liefst een wat jongere leeftijd, onder de 15 dus. (:


    haha, ik vul straks nog wel een jongen in haha:)

    Ik vul nu wel even een jongen voor je in, alleen kan het wel even duren!
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Dan ga ik een meisje onder de 15 invullen, maar ik weet niet hoelang dat duurt.

    Rol: Kamergenoot Kaya
    Naam, bijnaam: Mynthe
    Achternaam: Vale
    Volledige naam: Mynthe Zhalia Vale
    Leeftijd, geboortedatum: 17 jaar, 26 September
    Karakter: Ze is slim en krachtig. Als je haar kwaad maakt, dan weet je bijna zeker dat er een gevecht aankomt
    Uiterlijk: ze is 1.90 meter en heeft zwart-blauwig haar. Het is niet zo lang op de foto, maar in het echt komt het tot net boven haar billen.
    Kracht: alles. Ze kan een mentaal en fysiek schild oproepen, gedachtenlezen, elementen besturen en nog meer
    Familie: -
    Overig: Ze leest graag in haar vrije tijd of gaat in het lab zitten, ook al kan dat eigenlijk niet
    Waarschuwen? Ja/Nee

    (is kaya een jongen of een meisje? en als je nog hulp nodig hebt met het schrijven, je kan altijd naar mij toe komen(lol)(lol))

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 6:53 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ga nog twee jongens in vullen, allebei mutant denk ik


    Physics is awesome

    Rol: Mutant.
    Naam, bijnaam: Bay word over het algemeen gewoon bij haar hele voornaam genoemd, dus geen bijnamen. Dat komt omdat 'Bay' al een soort afkorting is. Alleen haar broer noemen haar wel eens 'Baybear' om haar te plagen.
    Achternaam: Portland
    Volledige naam: Bay Elizabeth Portland
    Leeftijd, geboortedatum: Bay is net 7 jaar oud geworden, namelijk op 14 januari.
    Karakter: Doordat Bay al sinds haar eerste levensjaar doof is, heeft ze ook gebarentaal geleerd.  Ze is er wel sterker door geworden. Bay heeft er ook een hekel aan om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Liever blijft ze wat op de achtergrond en is ze een beetje op zichzelf. Dat is omdat ze op een school heeft gezeten voor horende kinderen en als ze in een grote groep staat kan ze bijna niets van de gesprekken opvangen. Daar heeft ze een hekel aan. Mensen die te snel praten en mensen die wegkijken als ze tegen haar praten. Ze moet, om te kunnen liplezen, altijd mensen hun gezicht zien. Zo kan ze ook hun gezichtsuitdrukkingen zien. Bij haar is het ook een kwestie van of ze je aardig of niet, daar is ze erg standvastig in. Ze kan namelijk ineens omslaan als ze je niet mag. Mag ze je wel, zit je goed. Omdat ze toch nog zo jong is, reageerd ze soms erg kinderlijk op dingen. Het is zo dat ze heel erg overenthousiast is bij sommige dingen of juist kinderlijk boos. Mensen in haar omgeving zijn het van haar gewend en kennen haar dus niet anders. 
    Uiterlijk:


    Over het algemeen zie je niets aan haar wat zegt: 'Ik ben Bay en ik ben doof.' Haar gehoorapparaatjes verstopt ze altijd onder haar lange haren, waardoor je het niet meteen zal zien. Je merkt het echter wel aan haar spraak. Sommige woorden spreekt ze iets langzamer uit dan andere, of gewoon op een andere manier. Het eerste wat op wél zal vallen als je naar haar gezicht kijkt, zijn haar felle, blauwe ogen. Het fijne van haar ogen is, vind ze zelf, dat je niet zomaar alles aan haar ziet. Bijvoorbeeld als er iets mis is met haar. Bay is klein en toch ook wel heel fragiel. Haar donkerblonde haar hangt elke dag is grove krullen over haar schouders. Bay's haren zijn heel dik en soms zijn haar elastiekjes te dun, zodat ze geen staarten of vlechten in kan doen. Ze heeft zichzelf zo aangeleerd om haar eigen haren te vlechten en om haarzelf aan te kleden. Vergeleken bij haar lengte, weegt ze niet echt veel. Ze weegt namelijk maar om en nabij de 20 kg bij haar 1,15 meter.
    Kracht: Bay kan haar huid in een soort van ondoordringbaar diamand laten veranderen en dat is voor haar heel goed van pas gekomen vroeger. Wanneer ze iemand slaat, als ze veranderd is, kan ze zo iemand botten breken. Intentie of niet, het gebeurt gewoon. Het enige waar haar huid niet tegen kan is fulleriet, een materiaal dat harder is dan diamant. Dat moet dan echt een uitzondering zijn. Als fulleriet haar raakt, het is eerder gebeurt, duurd het wat langer dan normaal om haar huid te herstellen. Zo kan ze geen wonden krijgen, want haar huid hersteld zich gewoon. Haar diamanten huid is niet te verwoesten en daarom kan bijna niemand haar iets maken. Als iemand haar probeerd aan te vallen, slaat ze diegene gewoon van zich af. Ze blijft het liefst uit de strijd.
    Familie: Haar ouders heeft ze nooit gekend, maar ze heeft wel een oudere broer, Camden. Omdat hij het enigste is wat ze nog heeft, hebben ze samen een goede band. Ook hij is een mutant geworden en zijn kracht is wat de meeste mensen Superhuman noemen. Om toch met zijn zusje te communiceren, heeft hij ook gebarentaal aangeleerd. Zo kan hij alles verstaan wat Bay bedoeld en kan hij anderen dit ook duidelijk maken.
    Waarschuwen? Yes, please.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 13:15 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Nog rollen nodig?

    iloveuu schreef:
    Nog rollen nodig?


    Jap, alles is nog welkom. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.