• Hoi,hoi.
    Ik ben de laatste tijd helemaal gek op de seventies en alles wat er mee te maken. En dus ben ik op zoek naar seventies achtige kleding. Niet echt dat disco achtig, meer de glam rock achtige, alleen niet zo overdreven, shirt met uiteenlopender mouwen, broeken met brede pijpen.
    Ok ik ben een ramp in uitleggen dus ik hoop dat jullie me snappen.
    Maar weet iemand misschien waar ik dat kan vinden, op large.nl, attitudeholland.nl en winkels vind ik niks.

    Dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Je moet niet alles in 1 winkel vinden. De H&M heeft soms thema's en daar heb je vaak wel broeken met brede pijpen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    LoveyDovey schreef:
    Je moet niet alles in 1 winkel vinden. De H&M heeft soms thema's en daar heb je vaak wel broeken met brede pijpen.

    Weet ik, maar ik kan nergens iets vinden. Onze H&M is echt kut, die heeft alleen maar van dat kak spul, zoals veel winkels hier. Daarom kan ik ook niks vinden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    broeken met wijde pijpen kun je in de meeste winkels wel vinden, op wehkamp heb je best veel van dat soort broeken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Oh, ik heb een spijkerbroek met wijde pijpen. In de C&A vind je die wel. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    In de New Look heb je zowat alle soorten broeken: straight, skinny, superskinny en ik heb de broeken die je bedoeld daar ook gezien.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Die broeken vind ik wel, maar die shirts is een groter probleem. Die broeken noemde ik alleen om het uit te kunnen leggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zoek iets met glitter/kleurtjes.
    Dat vind je toch wel bij de zomercollecties? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daarvoor moet je eigenlijk een dag uit trekken en je spul in meerdere winkels proberen te vinden. Ik ben zelf niet echt into the seventies, maar ik heb in Utrecht een heel gaaf zaakje aan de gracht gevonden waar ze vrolijke, wat alternatievere kleding hadden. Ik ben vergeten hoe het heette - volgens mij een Engelse naam - en je kan er ruiten vesten kopen en legerkisten &shizzle. En er is een benedenverdieping dat er heel gaaf uitzag. En ze draaiden er The Cure. Me gusta.
    Maar goed, weet niet meer hoe die zaak heette :/.


    No growth of the heart is ever a waste

    Roosevelt schreef:
    Zoek iets met glitter/kleurtjes.
    Dat vind je toch wel bij de zomercollecties? :3

    De kleuren wel de modellen alleen niet en ik vind die modellen juist zo leuk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zoals dit?



    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 22:39 ]


    They fell in love, didn't they?

    Ja zoiets ook, ik ben foto's aan het zoeken maar ik kan niet echt duidelijke dingen vinden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall


    Ja I know, het is een man, maar zo'n soort shirts of zoiets als het shirt van die vrouw


    Deze is wel een beetje kleurrijk, maar zo'n model

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 22:43 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bij bershka hebben ze wel eens zulke shirts, moet je eens kijken op de website.