• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:13 ]

    Amelia

    Ik glimlach en schenk een sapje voor mezelf in. Dan kijk ik Mia en Iral aan. Afwachtend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia

    'Oké,' zei hij. Ik keek hem aan en zag dat hij een beetje rood was aangelopen. 'In ieder geval. Ik moest de vraag beantwoorden wat mijn meest beschamende actie was en ik moest Ivar en Julian zoenen en dan beoordelen,' zei ik en ik keek Amelia even aan. 'Wat moest jij ook al weer allemaal doen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    'Hmmm,' antwoord ik, 'en wat als je zeker zou weten als het desbetreffende meisje het goed zou vinden. Zou je haar dan gewoon zoenen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    'In ieder geval, ik moest de vraag beantwoorden wat mijn meest beschamende actie was, en ik moest Ivar en Julian zoenen en dan beoordelen,' zegt Mia, waarna ze aan Amelia vraagt wat zij moest doen.
    Oh, dus Ivar is er ook bij. Automatisch ga ik met mijn hand naar mijn blauwe oog. Nee, die ben ik nog niet vergeten. Ik hoop niet dat ze me er op aan gaan spreken, boven. Amelia is hem nog niet opgevallen. Of ze wou gewoon beleefd doen en vroeg er niet naar.
    Terwijl ik even met mijn vingertoppen over de zwelling ga kijk ik naar Amelia. Heeft zij ook al gekust met iemand?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amelia

    'Ehh, ik moest met Ivar zoenen..meteen eerste Dare opdracht en moest Ivar ook opmaken heb een foto trouwens,' lach ik dan en laat het hun zien. Ik kijk dan naar zijn hand, 'Wat is er mee gebeurd?' vraag ik dan. 'Met je oog,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Iral


    'Eh... ik moest met Ivar zoenen, meteen eerste Dare opdracht.' Aha, zo te horen is Ivar goed bezig. 'En moest Ivar ook opmaken, heb een foto, trouwens,' zegt ze lachend waarna ze ons de foto laat zien. 'Wat is ermee gebeurd?' vraagt ze dan plotseling. 'Met je oog.'
    Ik kijk naar de grond en voel dat mijn wangen weer rood worden. 'Ivar gooide een blikje tegen mijn oog.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia

    Ik moest lachen om de foto. Ze vroeg aan Iral wat er met zijn oog was gebeurd. Hij keek omlaag. 'Ivar gooide een blikje tegen mijn oog,' zei hij. Ik knikte. 'En toen heb ik Ivar sorry laten zeggen,' zei ik met een lachje. Ik keek Iral eventjes aan. 'Doet hij nog veel zeer?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amelia

    Ik keek vaag op, 'Express?' zei ik toen fronsend. Ik keek naar Mia misschien wist zij ervan. Ik nam een kort slokje van mijn sapje en glimlachte toen toch.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Iral

    'En toen heb ik Ivar sorry laten zeggen,' zegt Mia lachend. 'Doet hij nog veel zeer?'
    Ik schud mijn hoofd en kijk dan weer naar Amelia. 'Expres?' vraagt die fronsend.
    Ik haal mijn schouders op. 'Dat weet ik niet.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    'Hm, misschien zou ik dat wel doen ja.' zeg ik met een kleine grijns, ik had wel een idee waar dit gesprek naar toe zou lopen, 'Hoezo wil je dit allemaal weten dan?' vraag ik er nog achteraan voor de zekerheid.


    I only miss you when I'm breathing

    Amelia

    Ik zucht, 'Ervan uitgaan dat dat niet zo was?' glimlach ik dan. 'Trouwens zullen we weer terug naar boven gaan?'

    Julian

    Ik rolde even met mijn ogen om Erin en Ivar. Ik richtte me op het uitzicht dat we vanaf hier hadden en liep even het bad uit om tegen de reling aan te leunen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    'Gewoon,' antwoord ik nonchalant waarna er een kleine grijns op mijn gezicht verschijnt, 'een meisje mag toch wel vragen stel of niet soms?' vraag ik daarna op een zo onschuldig mogelijke toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia

    'Trouwens zullen we weer terug naar boven gaan?' vroeg ze. Ik knikte en pakte gauw mijn beker ice tea van het aanrecht af.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral

    'Ervan uitgaan dat dat niet zo was?' zegt Amelia na een zucht. 'Trouwens, zullen we weer naar boven gaan?'
    Mia knikt en pakt haar drankje. Ik knik ook en loop dan verder de trap op. Als we bij het trappetje komen dat naar het dak leid blijf ik even staan wachten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    'Natuurlijk mag je wel vragen stellen, alleen ik weet wel na zeventien levensjaar dat een meisje nooit "gewoon" iets vraagt aan een jongen.' antwoord ik waarna ik onopvallend iets dichterbij naar haar toe schuif.


    I only miss you when I'm breathing