• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:13 ]

    Erin
    Ik kijk Ivar aan en trek mijn wenkbrauwen op. 'Misschien,' zeg ik nonchalant, 'en alsnog, als ik dat zou zijn. Het zou jou toch niks uitmaken,' vervolg ik, 'kleine viezerik,' grinnik er nog achteraan waarna ik plagerig mijn tong naar hem uitsteek.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 8:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia

    Ook met zoenen was hij compleet anders. Na een tijdje stopte ik en ging ik op mijn eigen plek zitten. Ik keek ze beide aan. Ik had de cijfers al gauw in mijn hoofd. 'Jullie waren allebei goed,' begon ik met een lachje. 'Jullie krijgen allebei een acht, maar Ivar krijgt nog een punt erbij voor wat zijn mondhoeken deden,' zei ik. 'En wat voor cijfer geven jullie mij? Daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar,' voegde ik er nog aan toe.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 15:31 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Julian

    Ik grinnik, 'Dat komt omdat deze Ivar hier, zo alle meiden wil inpalmen,' grinnik ik dan. Ik keek Mia toen aan. 'Van mij krijg je ook wel een acht,' glimlachte ik toen. Erin had tijdens het zoenen haar hoofd afgewend en ik grinnikte even, 'Toch krijg jij een hoger cijfer,' fluisterde ik toen zacht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar

    'Nou als je jaloers bent kunnen ee het wel goed maken,' grinnik ik zacht tegen Erin, daarna kijk ik Mia glimlachend aan. 'Hmm, ik denk dat ik je een 8.5 geef.' geef ik als antwoord. 'En wil ik dat?' vraag ik darna met een opgetrokken wenkbrauw aan Julian.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Ik glimlach even naar Julian als ik hoor wat hij zegt. Dan kijkt ik even naar Ivar. 'Als je een kus van mij wilt krijgen zul je toch wat meer je best moeten dan via een Dare-opdracht,' grinnik ik waarna ik plagerig mijn tong naar hem uitsteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia

    'Inpalmen of niet. Het blijft schattig en dank je voor het beoordelen beide,' zei ik. Ik keek het groepje eventjes rond. 'Erin, ik kies jou,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    'Erin, ik kies jou,' zegt Mia. 'Doe maar Truth,' antwoord ik met een zucht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia

    'Doe maar Truth,' zei ze met een zucht. Ik dacht eventjes na. Ik had wel een vraag, maar ik was hem ook gelijk weer vergeten. Ik zuchtte eventjes. 'Wat was je ergste leugen?' vroeg ik na een tijdje.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 16:25 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik grijns nog om wat Erin zegt en kijk daarna van Mia naar Erin, het was best een goede vraag waar ik wel het antwoord van zo willen weten.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 16:26 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'Hmmm,' mompel ik, 'daar moet ik even over nadenken,' vervolg ik. Na een tijdje weet ik het, 'dat is denk ik dat toen ik het vriendje van mijn bff zag zoenen met een ander meisje. En toen ze vroeg of ik iets had gezien zei ik dat ik niks had gezien,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julian

    Ik lacht om Ivar, 'Gewoon, je vind het duidelijk niet erg om met Amelia te zoenen en ook al niet met Mia,' grinnik ik dan. 'Er zit wel iets achter,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia

    Ik knikte. 'Had je het toen tegen je bff gezegd?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hey, ik moet echt like bam nu naar mijn moeder toe spoed ofzo dus jullie zien me misschien vanavond nog en als het niks ernstig is bij mijn ma (:]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    Ik kijk even naar Mia, 'ik zei net dat ik tegen haar heb gezegd dat ik niet heb gezien dat hij vreemd ging,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia

    'Oh, dan had ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat die vriend van haar en dat meisje vroegen of je iets had gezien,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you