• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:13 ]

    Ivar

    'Ehm, zoen met elke jongen hier en geef elke zoen een cijfer tussen de 1 en de 10 waarin 1 het slechtst is en 10 het best.' besluit ik na even ge hebben nagedacht, 'En ja, misschien moeten wo zo gaan slapen.'

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 23:47 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Mia

    Ik keek met grote ogen naar Ivar. 'Oké, dan begin ik dan maar met jou,' zei ik zachtjes en ik ging naar hem toe.

    [Hoeveel zitten hier nou dan? drie toch ? xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nate
    Ik kijk wat er op het briefje staat en schrijf dan een antwoord terug.Jij mag gewoon gaan praten als ik ook weer gewoon mag praten.

    Erin
    Ik zwem naar Julian toe en ga naast hem zitten. 'Niet in slaap gaan vallen he, dan moeten we je teddybeer gaan halen,' grinnik ik plagerig.

    [Ik weet niet waarom maar Mia irriteert me xD No offence @Midna a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha vertel mij wat er irriterend aan haar is ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja drie jongens]

    Ivar

    Ik grinnik even waarna ik iets rechter op ga zitten zodat het zometeen makkelijker is om te zoenen, maar ik wacht nog even iets af. Zij mocht beginnen want het was tenslotte haar Dare opdracht.


    I only miss you when I'm breathing

    Julian

    Ik lach even om Mia's opdracht en kijk dan verontwaardigt naar Erin, 'Hey, doe niet gemeen.' zeg ik toen zielig. Ik keek naar Amelia die naar Nate knikte en toen het blaadje liet zien ik knikte en grinnikte toen naar Erin, 'Had jij geen teddybeer dan?'

    Amelia

    'Finally! Ik kan normaal praten,' riep ik toen uit. Een gaap verliet meteen mijn mond, 'Ivar, je bent niet de enige die moe is,' zucht ik dan en geef hem een por. Ik draaide me om naar Nate, 'Geloof me die krijg je snel terug,' zei ik toen waarschuwend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.



    Nate
    Ik frons even als ik de opdracht hoor. Ik ben niet het type dat met iemand zoent als ik iemand nog maar net ken. En daarbij, thuis wacht Sophie op me. 'Ehm,' begin ik, 'moet het perse? Ik heb namelijk een vriendin thuis...' vervolg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Ach, zo zielig.. een vriendin.. Hahah dat is eigenlijk oneerlijk (6 )' ]

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 23:56 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    'Tuurlijk had ik wel een teddybeer maar daar slaap ik al behoorlijk lang niet meer mee,' antwoord ik. 'Ivar, jij bent echt een hypocriet,' zucht ik dan, 'je vind het niet leuk dat jij in andere opdrachten betrokken wordt en als het om zoenen gaat vind je het best,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik kijk even op naar Nate, 'Je gaat toch echt niet denken dat je vriendin een jaar op je wacht terwijl ze geen eens weet waar je bent?' vraag ik hem ongelovig, mijn vriendin waar het toch al niet goed mee liep had nu waarschijnlijk al een andere jongen gevonden om mee te flirten. 'Laat mij Hyppocriet zijn,' zeg ik daarna met een kleine diepe zucht tegen Erin die wordt gevolg door een grijns,
    .

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 0:00 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Mia

    Ik keek Ivar eventjes aan. Ik boog naar voren om hem te zoenen. Ik rook wat. 'Heb jij bier op?' vroeg ik aan hem. 'moet het perse? Ik heb namelijk een vriendin thuis...' hoorde ik Nate nog zeggen. Ik ging weer recht op en keek even naar Nate en toen weer naar Ivar. 'Mag ik hem overslaan? Ik wil niet de schuldige zijn die hem laat vreemdgaan,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amelia

    Ik zucht, 'Nee nee nee Erin, ' zeg ik dan. 'Als het om hem en een jongen gaat. Gaat het om een meisje dan is hij er helemaal in,' zucht ik dan.

    Julian

    'Ik slaap er ook niet meer mee. Tenminste sinds mijn twaalfde,' probeer ik dan nog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ @Iheartmusicc Hoezo is dat oneerlijk a. ?]
    Nate
    Ik haal mijn schouders op, 'dat zij vreemd gaat wil nog niet zeggen dat ik dat ga doen. Vooral niet op de eerste dag hier met een meisje waarvan ik eigenlijk alleen de naam weet,' zeg ik tegen Ivar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Erin
    'Ivar, je doet me soms echt denken aan zo'n vies oud mannetje,' grinnik ik. Dan kijk ik weer even naar Julian, 'ja ja, maar stiekem slaap je er nog gewoon mee,' zeg ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Hahaha gewoon, oke even tussendoor een vriend van mij heeft blijkbaar zijn parkiet in de magnetron gedaan..waarom? Hij had de parkiet gewassen en toen moest hij drogen...dus dacht hij. Laat ik hem maar in de magnetron doen !]

    Amelia

    Ik kijk naar Nate en dan naar Ivar. 'Laat hem gewoon niet zoenen als hij dat niet wil,' zucht ik dan. Ik was voor deze discussie's te moe maar begin toch te lachen om Erin, 'Zo'n vieze oude pedofiel,'

    Julian

    'Tuurlijk en ik slaap nog in mijn spiderman pyjama,' zeg ik dan droog.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 0:05 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.