• Wie is er als een blijven zitten, en wat vond je er van?
    Ik sta nu namelijk op zittenblijven, tenzij er een mirakel gebeurt.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik en ik was er heel erg blij mee, want ik zat echt in een verrotte klas en daarna in een leuke. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik, maar dat was omdat het niveau van de school te hoog voor me was, dus eigenlijk was het alleen maar goed voor me :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik niet, maar mijn zus wel. Ze heeft er wel veel aan gehad en ze daarbij ook in een veel leukere klas gekomen.
    Maar volgens mij is het nooit echt leuk om te blijven zitten. Je moet toch gewoon je jaar overdoen èn je zit een jaar langer op school. (Niet dat school het vreselijkste ter wereld is, maar toch)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben in groep 3 blijven zitten, dus veel weet ik er niet van. Ik vond het jammer dat wel


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben in het eerste leerjaar blijven zitten omdat ik moeite had met lezen. Voor mij is dat positief geweest, maar je moet er wel rekening mee houden dat ik toen maar 6 was en ik daar niet veel van herinner. Ik ben het dus eigenlijk al mijn hele leven gewoon om met jongere mensen in mijn klas te zitten, dus voor jou is het misschien anders.

    Veel succes! (:


    Let the Night embrace you

    Ik ben nog nooit blijven zitten, al sta ik nú wel op blijven zitten. Ik wil niet blijven zitten D: Maar ik denk wel dat ik gewoon over ga, heb vandaag een punt terug gekregen en nu sta ik al één onvoldoende minder :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Nog niet gebeurd :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Shiku schreef:
    Ik ben nog nooit blijven zitten, al sta ik nú wel op blijven zitten. Ik wil niet blijven zitten D: Maar ik denk wel dat ik gewoon over ga, heb vandaag een punt terug gekregen en nu sta ik al één onvoldoende minder :Y)

    Anders kom je misschien bij mij in de klas? ;]
    Nee, gewoon je best blijven doen hoor!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb in Zweden in de eerste klas gezeten en in Nederland, maar dat is niet echt een vergelijking. Het maakte mij in ieder geval niet veel uit. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Shogun schreef:
    Nog niet gebeurd :].


    comfort in c h a o s

    Ik ben al sinds groep 1 een jaar ouder dan de rest...heb 1,5 jaar groep 1 gedaan, omdat ik geen woord nederlands kon...in de VWO5 ben ik blijven zitten omdat ik te weinig gedaan heb...en VWO6 mag ik nog een keer doen omdat in oktober de ziekte van pfeiffer gediagnostiseerd werd en ik een te grote achterstand heb opgelopen...
    believe me...ik heb nu echt een hekel aan school...toch kun je me voor gek verklaren, ik heb er namelijk voor gekozen me terug te trekken van het examen ipv naar het alfa ofzo te gaan...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik sta nu ook op zittenblijven :3 Hard werken dus.

    Aife schreef:
    (...)
    Anders kom je misschien bij mij in de klas? ;]
    Nee, gewoon je best blijven doen hoor!

    Ik blijf ook mijn best doen hoor (: Ik denk ook gewoon dat ik over ga, ik hoef nog maar 1 onvoldoende weg te werken en ik ben officieel over, dus het is geen grote ramp :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik bleef alleen in groep 2 zitten en dat was, omdat ik voor geen meter Nederlands kon. Ik praatte de hele tijd Turks tegen mijn leraren (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Shiku schreef:
    (...)
    Ik blijf ook mijn best doen hoor (: Ik denk ook gewoon dat ik over ga, ik hoef nog maar 1 onvoldoende weg te werken en ik ben officieel over, dus het is geen grote ramp :')

    Mooizo! ;]


    Deep inside, I've never felt alive