• Wie is er als een blijven zitten, en wat vond je er van?
    Ik sta nu namelijk op zittenblijven, tenzij er een mirakel gebeurt.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Shogun schreef:
    Nog niet gebeurd :].


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, dat weet ik dus niet.
    Ik sta een 5 voor wiskunde, en ik heb dat bijna opgehaald, denk ik.
    En ik sta een 6 afgerond voor bio, en geschiedenis ook.
    Maar volgens mij ga je bij ons gewoon naar Havo dan, althans, dat denkt ik. Mij lijkt het heel stom om in de eerste te blijven zitten, dan zit je lekker weer tussen die brugpiepers. Maar volgens mij gaat onze halve klas naar Havo volgend jaar. Ik zit op Vwo, dus dan moeten ze wel hun best doen. Ik probeer het, maar soms lukt het niet echt.
    Maar succes in ieder geval!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Bangarang schreef:
    Ik sta nu ook op zittenblijven :3 Hard werken dus.

    Bij mij niet gebeurd, maar wel bijna.
    Als ik niet met m'n aardrijkskunde docent was gaan praten, was ik niet overgeweest. En dan is er heel veel ruzie thuis.. :X


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben in het 1e jaar op mbo ''blijven zitten''. (cat) Totaal geen spijt van gehad, maar ik had ook geen keus.


    -

    Ik heb in de eerste helemaal naar een andere school moeten kijken omdat ik zou blijven zitten, maar er is een wonder gebeurd en met hakken over de sloot ben ik overgegaan. Sinds dien is het best wel goed gegaan, en ik sta gewoon op slagen! (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    nog nooit :Y)

    nu begin ik wel wat bang te worden voor mijn Wiskunde. Ik heb al 2 buizen op dagelijks werk gehad, maar mijn examen en dit dagelijks werk zijn enorm goed... dus met wat geluk een vakantietaak. maar het gemiddelde voor komend dagelijks werk is rond de 7 :D

    Bij nederlands zie ik net dat ik beter sta dan gedacht. YESSSSSSSS..

    dus als ik nu gewoon enorm stipt ben en het goed doe op opendeurdag ben ik erdoor.

    Moet enkel opletten dat die van engels me niet buist omdat ze me niet uit kan staan. Die zoekt excuses om mij te buizen. srs.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.