• Wie is er als een blijven zitten, en wat vond je er van?
    Ik sta nu namelijk op zittenblijven, tenzij er een mirakel gebeurt.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 20:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bij mij was het niet echt blijven zitten. Toen ik in België kwam moest ik een jaartje lager beginnen. Geen idee waarom.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Alleen een extra jaar gekleuterd :P


    Life is hard and then we die

    Volgens mijn moeder ben ik in een van de kleuterklassen blijven zitten, maar ik herinner me er niets meer van. Verklaart wel waarom ik altijd een van de oudste van de klas ben (:


    Take risks and conquer your fears.

    ik sta nu ook op zitten blijven, maar ik heb een plan gemaakt waarmee ik mijn cijfers op ga halen en toch over ga. Ik heb op de bassisschool een groep overgeslagen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben in de derde blijven zitten, maar ik heb er geen problemen mee.
    Het was echt een kutjaar toen, ik ging met de verkeerde mensen om, mijn opa was erg ziek, er waren veel problemen thuis en ik had echt een kutklas.
    Doordat ik ben blijven zitten, heb ik nu leuke vrienden op school , en het liet me ook inzien dat ik verkeerd bezig was. Qua leeftijd boeide het ook niet veel, want ik was altijd de jongste van de klas. Ik zit nu in mijn examenjaar en haal gewoon goede cijfers dus voor mij is het eigenlijk wel goed dat ik ben blijven zitten.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik niet.
    Ik hoop dat ik dat ook nooit zal moeten doen. Als ik acht uur wiskunde niet aan kan, hoop ik dat ik naar de zes uur wiskunde mag en niet moet zittenblijven.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Uch, dat is gebeurd in de vierde van de middelbare. Ik zat echt in een fackin' relaxte klas, en toen opeens in een *****klas.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 21:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nenuphar schreef:
    Uch, dat is gebeurd in de vierde van de middelbare. Ik zat echt in een fackin' relaxte klas, en toen opeens in een *****klas.


    Dank je voor dat vertrouwen. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik bleef in groep drie zitten, maar ik weet niet meer wat ik daar van vond. Ik geloof niet echt dat ik het erg vond. Ik heb dus altijd al met kinderen in de klas gezetten die jonger zijn dan mij.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik nog nooit gelukkig, maar het schijnt niet verschrikkelijk te zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als je een extra jaartje hebt op school, kun je daarmee je cijfers wel goed mee ophalen!
    Ik ben in groep 2 blijven zitten omdat ik doof was, dus ja. XD Ik herinner me er niet erg veel van. :'D
    Nu sta ik vanaf de vierde klas al wankel, maar dat komt omdat ik ontzettend lui ben. Als ik er even goed aan sjor, krijg ik het wel recht. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nop, nog nooit :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ja, vorig jaar maar dat lag echt aan mezelf. Ik ben nou eenmaal liever lui dan moe maar mijn ouders proberen wel om me aan het huiswerk te krijgen enzo. Ik vond het overigens wel heel erg en het was wel even slikken voor me


    Physics is awesome

    Gelukkig nog niet gebeurd (bloos)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Yup, met een goede combinatie van een luie ik en een ontzettende kutte school die niets voor je doet. Daardoor ga ik er anderhalf jaar langer over doen, denk ik.


    Your make-up is terrible