• *Zucht* Mijn abolijst is echt veel te leeg, dus ook ik zoek leuke verhalen.

    Ik lees eigenlijk alles, behalve JB stories en stories met weinig/geen leestekens.

    Ik vind het niet erg als een verhaal al is begonnen. Ik zal bij elk verhalen een kijkje nemen ;).

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:51 ]


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    http://www.quizlet.nl/stories/76580/mijn-nieuwe-wereld--glee/


    Lora is een mooi meisje, blond haar, blauwe ogen, en bíjna hoofdaanvoerster van de Cheerios. Altijd stond ze achter Quin, Britney en Santana, maar nu wil ze zelf stralen, kosten wat het kost. Maar er breekt een nieuwe tijd aan wanneer een Ierse student op school verscchijnt...


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Watch me burn

    Dit is het eerste deel van mijn vampieren reeks.
    Lees deel twee hier: Danger is beauty.
    Lees deel drie hier: You said forever.






    ~
    On the first page of our story
    The future seemed so bright
    Then this thing turned out so evil
    I don't know why I'm still surprised
    Even angels have their wicked schemes
    And you take that to new extremes
    But you'll always be my hero
    Even though you've lost your mind

    Een verhaal vol met liefde, haat en vampiers.


    x. Onbekende personen


    DATTEBAYO!

    Difference


                      “You know I can't trust you.”




    *Beetje fantasy (onrealistisch), onbekende personen, romantiek.
    *Het verhaal is nog maar pas begonnen, dus er zijn nog niet veel hoofdstukjes.
    *Klik hier voor het verhaal.
    *Enjoy!


    LEGGO!

    Deze:I can see your love in the moonlight

    *I can see your love in the moonlight*


    Louisa is een gewoon meisje. Maar op een dag heeft ze een hele rare droom over een duister persoon met hypnotiserende muziek die je gewoon moet volgen. Maar was het wel een droom?
    Uiteindelijk gebeurd het vaker. En al is ze doodsbang voor degene die de muziek maakt, ze wordt uiteindelijk toch verliefd op hem. Ze kan zich niet meer concentreren op school en kan zich alleen maar bezig houden met die jongen.

    "Ik hou van je, Louisa." fluisterde hij in mijn oor.
    Ik keek op in zijn schitterende zwarte ogen, waarin de maan werd weerspiegeld.
    Ik boog me voorover en fluisterde terug:
    "Ik hou ook van jou."
    En toen drukte hij zijn lippen op de mijne en ik gaf me over...


    veel plezier ermee

    Vampire Direction


    Snel stapte ik op mijn fiets, straks kwam in nog te laat bij mijn eerste concert van One Direction! Ik fietste wat harder, het werd donker, dom dat ik zo laat was weggegaan. Er klonken stemmen, ik fietste nog harder, ik keek om me heen maar ik zag niks, lantarenpalen flitsen uit. Ik voelde dat het goed mis was, dat kon niet anders.
    Ineens werd ik met een klap van mijn fiets gegooid, en lag ik op de grond, stemmen zeiden: 'die kunnen we vast gebruiken'. Ik voelde een helse pijn, iets beet in mijn arm. Het brandde van binnen, het vuur stroomde naar binnen, ik stond in brand en ik moest water. Hijgend probeerde ik op te staan, maar het lukte niet, ik maakte sidderingen aan alle kanten. De pijn leek niet op te houden en hoe langer ik daar lag, hoe erger het werd. Ik wou mezelf vermoorden, liever dood dan dit, maar hoe? Ik zou One Direction vast niet meer ontmoeten. Ik voelde mezelf wegvallen, een traan viel uit mijn oog. vaarwel leven dacht ik, maar ik had het goed mis.


    One Direction veranderd in vampiers (: x

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 19:20 ]


    nothing is true, everything is permitted.


    ''I hope one day I can love the way you love me.''


    ''Life's all about moments of impact, and how they change our lives forever. But what if one day you could no longer remember any of them?''


    Niall is perfect.

    • The Producer.


    Een gloednieuwe horrorfilm komt uit, die 'The Producer' heet. Ze hebben alleen nog twee hoofdrollen voor de horrorfilm nodig, en dan zijn ze klaar om te filmen. Als er een reclame spotje op tv komt, doen mensen meteen auditie voor die rollen – want ze willen beroemd en bekend worden. Je moet wel auditie doen samen met je beste vriend/in. Maar niets is wat het lijkt: De auditie bestaat uit opdrachten die je moet doen, en die je móet winnen – het zijn namelijk levensechte gebeurtenissen. Niks daarvan is nep. Alles wat er gebeurd is namelijk écht. Je moet er vechten voor je leven. Middenin de opdrachten krijg je ook vragen over je beste vriend/in, en als je het antwoord niet weet zul je het niet overleven. De laatste twee mensen die het overleven (en die ook ‘t sterkste zijn) krijgen de hoofdrollen.

    Opeens klinkt er een piep - alsof het een soort megafoon is van de school als ze iets willen omroepen, en er volgt een donkere zware stem. 'Welkom bff's, dit is jullie auditie.' Ik keek verbaasd naar Danny. Een auditie ging toch anders? 'Ik zal uitleggen hoe het gaat.' Ging de zware stem verder. 'Jullie gaan een paar opdrachten doen, en in het midden of aan het eind van elke opdracht krijgen jullie vragen over je beste vriend of vriendin. Als jullie deze niet kunnen beantwoorden is jullie auditie gedaan, en kunnen jullie gaan..' Er klinkt dezelfde harde piep, met gevolg een enorm geluid - alsof er iets heel erg groots op de grond neervalt, maar niet uit elkaar spat. "Ik heb hier niet zo'n goed gevoel over, en jij Danny?" zeg ik met rillende stem. 'Ik ook niet,' zegt hij bang. Na elke harde dreun - die overigens steeds dichterbij kwam, denk ik dat dit mijn laatste minuten samen met Danny kunnen zijn. Ik knijp mijn ogen hard dicht, en dan na enkele seconden houdt het op. Danny schudt me hard aan mijn schouders, en zegt dat ik mijn ogen moet openen. Langzaam open ik ze - bang voor dat ik wat ergs ga zien.
    © Nenuphar


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Levensstrijd.
    [Klik hierboven!]



    In 'Levensstrijd' volgen we de 21 jarige brunette Roxanne, met een vader die bij de Overheid werkt. Wanneer 's werelds grootste en meest gezochte crimineel het op haar munt, volgt de levensstrijd: een gevecht van leven op dood.

    Drank & drugs
    Seks (16 +)
    Agressie & geweld
    Onbekende personen









    Princess Lily.
    [Klik hierboven!]



    Princess Lily gaat over een knappe prinses, die erachter komt dat ze niet is zoals alle anderen.
    Haar leven neemt een totaal andere wending als ze zich besluit aan te sluiten bij de Orde, een magisch gezelschap, waar ze getraind wordt tot wie zij echt is.
    Ze gaat de strijd aan tegen de Equalisten - een gevecht van goed en kwaad, van leven op dood - en probeert hiermee de magische gemeenschap te bevrijden van de Equalisten.


    ~ fantasy/avontuur
    ~ onbekende personen



    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 15:57 ]

    Morning dew • One Direction.

    "With freedom, books, flowers and the moon. Who wouldn't be happy?' • Oscar Wilde.



    I thought I saw a girl, brought to life. She was warm, she came around like she was dignified. She showed me how it was to cry, you couldn't be that girl I adore. Because, you don't seem to know... seem to care what your heart is for.
    My illusion never changed into something real, and this night I'm wide awake and I see the perfect sky is torn. And you're a little late, can't save me for something you did.
    I'm already torn.



    "Why are you unhappy?" "Because I'm unhappy."
    "You're wishing that you had never met me, don't you?"
    "I like being alone. At least I convince myself that I'm better off that way."
    "You call me stupid? I fake a smile everyday, and you believe in it.



    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    I need to survive - Louis Tomlinson
    Once you're in, the fight of your life begins.


    You can't trust anyone,
    you have to fight and you need to be hard.
    They will break you in little pieces.
    It isn't normal.

Lees je Cody Simpson?


You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

Ik schrijf mijn eerste story samen met een vriendin. Ik weet niet of je van One Direction houdt, maar hij is zeker het kijken waard! ;)

http://www.quizlet.nl/stories/78710/we-talk-about-forever-but-we-only-got-todaylouis-tomlinson/


Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

Cause there are three little words,
that I've always been dying to tell you!
But our love will be broken,
shattered like a mirror in a million pieces.

Written by: Liamousine
Written: Dutch
Spoken: Dutch (& a little bit English)
Starts: 16th of March 2012


http://www.quizlet.nl/stories/79353/it-tears-me-up-ltlilogt/


You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

Het kan zijn dat ik hier al eens heb gereageerd:$


http://www.quizlet.nl/stories/77522/take-you-to-another-world--liam-payne/

Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...


~ One Direction bestaat niet