• *Zucht* Mijn abolijst is echt veel te leeg, dus ook ik zoek leuke verhalen.

    Ik lees eigenlijk alles, behalve JB stories en stories met weinig/geen leestekens.

    Ik vind het niet erg als een verhaal al is begonnen. Ik zal bij elk verhalen een kijkje nemen ;).

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:51 ]


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    punk is dead

    Aria is een vrolijke jonge vrouw die zich net heeft gesetteld in hartje Londen. Haar leven gaat echt op rolletjes, een mooi appartement, een leuke baan, een lieve vriend. Maar dan krijgt ze wel een heel vreemde waarschuwing van een meisje dat al meer dan een jaar vermist is en een vreemde vriendschap, die zelfs leven en dood trotseert, onstaat. Maar er zit een keerzijde aan het verhaal. Aria moet uitvinden wie de moordenaar van haar nieuwe vriendin is!

    Ik heb dit verhaal al een hele lange tijd in mijn hoofd zitten en nu eindelijk schrijf ik het ook echt. Ik ben nog bij de eerste hoofdstukjes, dus het is nog niet heel spannend. Dat wordt het wel steeds meer hoor :).
    Ik gebruik ABN, maar ik heb nogal moeite met spelling dus ik hoor het graag als er fouten in zitten.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    You could give this a try?


    Scarlett Yoesril werkt sinds twee jaar voor het muziekblad Patterns. Naast interviews die ze afneemt of recensies die ze schrijft, schrijft ze voor elke uitgave haar eigen column -alles komt langs en ze is niet bang om felle uitspraken in drukinkt te veranderen.
    Dit ging altijd goed, maar zodra Scarlett zich aan de mediahype One Direction waagt, gaat het mis. Twee woorden zijn genoeg om de waarheid achter het begrip persvrijheid te achterhalen -en leiden zelfs tot de definitie van andere abstracte begrippen, die in geen enkel woordenboek gevonden kunnen worden.


    x Plas-tic [plestik] o -s langs synthetische weg bereide plastische kunststof

    x Pa-ra-dig-ma [paradigma] o –'s en -digmata voorbeeld; modelwoord; wetenschappelijke term


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    @hierboven; hoe doe je dat zo met dat plaatje halverwege?

    Hiii <333
    Dit is mijn story: http://www.quizlet.nl/stories/78338/you-brought-me-down--niall-james-horan/

    Het gaat over een meisje dat one direction mag
    interviewen en vervolgens een soort van relatie
    krijgt met Niall, voor haar betekent het heel veel,
    maar Niall blijkt daar anders over te denken. Ze
    komt door hem in de problemen en er is niemand die
    haar daar uit kan helpen... Als hij erachter komt
    wat hij voor haar voelt en dat haar probeert duidelijk
    te maken, gaat het pas echt mis...

    ~Fanfiction
    ~One Direction bestaat
    ~Nederlands geschreven
    ~Engels/Nederlands gesproken


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Stronger || Fred Wemel.

    Hij is net begonnen, en ik zou het leuk vinden als je er naar kijkt. =D


    What doesn't kill you, makes you stronger.


    Take You To Another World ~ Liam Payne


    Fleur heeft geen fijn leven. Haar vader is verschrikkelijk. Op een dag heeft Fleur er genoeg van en gaat weg. Weg van huis. Haar moeder laat ze achter en begint een nieuw leven. Ze gaat naar de muziekacademie. Daar ontmoet ze Liam, maakt nieuwe vrienden en wordt haar leven geweldig. Totdat...


    ~ One Direction bestaat niet
    ~ One Direction wordt op een andere manier beroemd dan jullie gewend zijn. Niet door X - Factor dus.

    http://www.quizlet.nl/stories/77522/take-you-to-another-world--liam-payne/

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 15:11 ]



    Pureblood...

    A Vampire Story


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Proloog:

    Ik schreeuwde en huilde, 'Nee, dit kun je niet maken.' Ik voelde hoe ik veranderde. Mijn rode vlerken verdwenen, net zoals mijn hoorntjes. In plaats van mijn zwarte strakke korte jurkje had ik een zwart rokje met rood hemdje aan. Mijn drietand verdween ook. 'Vader dat kunt U niet doen.' Schreeuwde ik. 'Tuurlijk kan ik dat.' Zei hij. 'Je zal boeten voor dat je steeds wegloopt. Als straf moet je zo veel mogelijk zielen voor me halen, het liefst gebroken.' Na die woorden knipte hij met zijn vingers en zag ik niets meer. Na een tijdje voelde ik een klap en landde ik op de grond. Ik was een normaal meisje geworden. Ik moest doen wat mijn vader me zei.

    http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...




    You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

    But was it just a game?


    http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben net begonnen met een nieuwe story; 'Ardour at War', over de Eerste Wereldoorlog. Voorlopig staat enkel de proloog online, maar ik beloof heel snel meer! (:
    Aangezien ik niet zo handig ben met links, neem je misschien best een kijkje op mijn profiel. (flower)


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

    Misschien is dit wat voor jou?

    http://www.quizlet.nl/stories/78710/we-talk-about-forever-but-we-only-got-todaylouis-tomlinson/


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Deze story is niet van mij, maar moet je echt lezen!
    Daughter of the devil


    Live, love, and take a LAUGH!

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong