• ik zoek rollen voor: vriendin Harry (wordt samen met Harry ook hoofdpersoon), beste vriendin van vriendin van Harry, vriendin Louis. Vriend van Niall en je mag nog iemand verzinnen ;)

    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Haarkleur
    Kleur ogen:
    likes:
    dislikes:
    foto:


    succes!
    en je moet antuurlijk niet persé mee te doen, je mag ook alleen een rol opgeven ;)


    x harrylovex

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 19:35 ]


    and thats what makes you beautiful ♡

    Uhm, ik zal hier in het algemeen wel even beschrijven hoe ik het in mijn hoofd heb ;).
    Over 2 meisjes die basketballen (ofanderesportmaarikpersoonlijkvindtbasketbalhetleukst) en dan zegt haar vriendin (die later misschien ook een vriendin wordt van 1 van de jongens, dat zien we dan wel) : 'volgens mij vindt die jongen je wel leuk, hij kijkt de heletijd' ik lach. 'over wie heb je het?' ' die jongen, daar aan dat tafeltje , die punten aan het tellen is!' ze wijst naar de jongen met krullen aan het tafeltje. Ik lach en blijf naar de jongen kijken. Ik zie dat hij zich met zijn ogen richt naar de bal en dan kijkt hij opeens naar mij. 'ja, hij keek...' mompel ik. 'ik zei het toch! Hij vindt je leuk!' zei mijn vriendin.


    Ik dacht dat zoiets wel leuk was, ik heb het nog nooit ergens gezien, lekker origineel dus ;)
    En ik zit te kijken naar de rollen en vindt de rol voor de vriendin van harry van....




    bkopenwater, met de rol Esther Bradley Het leukst..
    omdaaat: ze ook sprtief is :).

    En ik vindt het wel leuk als de vriendin van de vriendin van Harry, een blond meisje is die later 'in love' wordt met Niall dus voor die rol vindt ik Caitlin Jones de leukste rol, van Calypso.

    Er mogen nog rollen komen hoor! Maar niet teveel meer van de vriendin van harry :) xxx


    and thats what makes you beautiful ♡

    ^Leuk dat je m'n rol leuk vind :)

    Zo lang je hem (aangezien ik er vanuit gaan dat ze beroemd zijn of zijn ze dat nog niet?) maar een goede reden geeft dat hij daar aanwezig is en een goede reden dat hij haar leuk vind (niet zo'n liefde op het eerste gezicht uiterlijk dus verhaal), dan kan je je verhaal origineel maken. Zorgen dat je er af en toe een onverwachtte wending in stopt om te voorkomen dat het wel zo'n cliche verhaal wordt (alhoewel daar soms niet aan te ontkomen is. Zo lang ze op een leuke manier worden geschreven is het niet erg).

    Naam: Fynn
    Achternaam: Sylvester.
    Leeftijd: Just turned 18.
    Haarkleur: Fynn heeft korte warrige donkerbruine haren, die soms bijna zwart lijken.
    Kleur ogen: Fynn heeft vrolijke bruine ogen.
    likes: Fynn houdt van het leven en ze geniet er ook van, ook al zorgt dat soms voor wat risico's. Ook houdt Fynn van verschillende sporten, ze is erg sportief en ze is erg creatief en houdt van de dingen daarom heen. Ook houdt ze van dieren en van lachen, ze lacht echt heel veel. Ook houdt ze erg veel van films, vooral van fantasy en disney films. Ook praat ze veel, wat soms goed is, maar soms ook weer niet.
    dislikes: Kleine ruimtes, want ze heeft een lichte vorm van claustrofobie. Ook houdt Fynn niet van dansen, ook al houdt ze van sport, ze kan niet dansen. Verder houdt Fynn ook niet van stil zijn, want ze wilt altijd wel wat zeggen. Ook haat Fynn om haar rotzooi op te ruimen, want ze weet toch dat het devolgende dag er weer ligt.
    foto:



    Sofia Black-D'Elia


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    @Veerleo hey, ik vind je rol echt super! maar wie is het is het verhaal ? haha x - oh, laat maar ! ik zie net dat het de vriendin van Louis is ! haha!

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 20:45 ]


    and thats what makes you beautiful ♡

    Mag ik nog vriendin van Loueh invullen? Of heb je die al? (;


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    @Januharry mag, maar ik heb écht nog een rol nodig voor een vriend van Niall ;) xxx


    and thats what makes you beautiful ♡

    harryxcurls schreef:
    @Januharry mag, maar ik heb écht nog een rol nodig voor een vriend van Niall ;) xxx

    Dan ga ik ook die in proberen te vullen, ik maak niet zovaak jongens haha. (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Haha! Succes! En je mag btw zoveel rollen invullen als je wilt ! ;) xx


    and thats what makes you beautiful ♡

    Ik had het idee om de story al te beginnen, dus alleen aanmaken... Wat dachten jullie van de titel: 'my life would sucks without you | one direction' en by the way, jullie weten toch wel dat het het meeste om Harry en zijn vriendin draait in het verhaal? Of is dat niet leuk? X

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:40 ]


    and thats what makes you beautiful ♡

    geen co auteur nodig dus? xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Naam: Tammy, eigenlijk heet ze Tamara, maar omdat ze die naam verschikkelijk vindt, zegt ze tegen iedereen dat ze Tammy heet.
    Achternaam: Rodriguez.
    Leeftijd: Tammy is 18 jaar oud en ze wordt 19 op 5 mei.
    Haarkleur: Normaal zou ze bruin haar hebben, maar aangezien ze eens wat anders wou en niet zo'n saaie, standaard kleur wou, heeft ze het rood gekleurd.
    Kleur ogen: Hazelbruin.
    Likes: Vooral zingen vindt ze leuk, ze heeft ook een dijk van een stem, maar eigenlijk doet ze hier niet veel mee. Verder vindt ze ook dansen leuk, waar ze ook les voor krijgt en om haar lichaam slank te houden, gaat ze vaak in de ochtend hardlopen of meestal in de avonden naar een fitness-centrum. Wat ze ook leuk vindt om te doen is tekenen, maar ze kan absoluut niet tekenen.
    Dislikes: Ze heeft een hekel aan mensen die vooroordelen of mensen die hun mond niet kunnen houden. Dat is ook de reden waarom ze mensen niet zovaak haar geheimen toevertrouwd.
    Tammy vindt het ook niet leuk om de hele dag thuis te blijven en lui op de bank te liggen en tv te kijken. Ze móet iets doen, het maakt niet uit wat, als ze maar kan bewegen.
    Foto:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    curlybiatch schreef:
    geen co auteur nodig dus? xxx(flower)


    Nou, als jij co- auteur wil worden moet je het fv zeggen en dan ga ik later iets doen om te kijken wie er het best kan schrijven :) x


    and thats what makes you beautiful ♡

    harryxcurls schreef:
    Ik had het idee om de story al te beginnen, dus alleen aanmaken... Wat dachten jullie van de titel: 'my life would sucks without you | one direction' en by the way, jullie weten toch wel dat het het meeste om Harry en zijn vriendin draait in het verhaal? Of is dat niet leuk? X


    Dat kan je doen. En de titel kan ook wel (alhoewel het wel redelijk standaard is) en als het voornamelijk om Harry en zijn vriendin draait dan kan je beter Harry in de titel neerzetten. Wat dat laatste betreft. Doe wat jij wil. Het is jou verhaal.

    Calypso schreef:
    (...)

    Dat kan je doen. En de titel kan ook wel (alhoewel het wel redelijk standaard is) en als het voornamelijk om Harry en zijn vriendin draait dan kan je beter Harry in de titel neerzetten. Wat dat laatste betreft. Doe wat jij wil. Het is jou verhaal.


    Ja, oke bedankt ! Weet iemand nog een originele titel? Xxx


    and thats what makes you beautiful ♡

    iet met een basketbal ofso? misschien let the ball roll ofso?


    Shit happens but pee happens a lot more.