• The Elizabeth Justine Worth school lijkt een normale kostschool, gewoon in Zuid-Engeland. De leerlingen lijken braaf, maar toch schuilt er iets duisters in ze. Iets gevaarlijks. Wat niemand weet is dat de meeste leerlingen daar wezens zoals vampiers en weerwolven. Maar soms zit er nog een normaal mens tussen, die niks weet van deze duistere geheimen..


    Vampiers
    - Alyson Ruby Lopez
    - Tyler Jay Lopez
    - James Andrew Star
    - Madelaine Valerie Star
    - Jade Sky Bright
    - Abbigail Ginger Amare
    - Valeria Maci Waldorf
    - Bella Marie Waldorf
    - Santana Amelia Pennington

    Weerwolven
    - Liberty Sage Ramirez
    - Matthew James Morisson
    - Alex Ryan White
    - Cameron Nathan Brown
    -
    -

    Demonen
    - Jayden Jason Bright
    - Maddison Lauren Willows
    - Taylor Jennifer McCallister
    - Sam Gabriël Willows
    - Pale Astarte Gwynne
    -

    Normale mensen
    - Alexis Roselynn Tarisha
    - Amber Maya Fede
    - Erin Hazel Carter
    -
    -
    -

    Leraren
    - Lauren Katherine Humphrey -Lerares Talen/Mentor-
    - Eline Victoria Love -Lerares sport/koken-
    - Taylor Jennifer McCallister - Lerares Normale vakken-
    -


    Regels:
    - Je mag 4 rollen!
    - Praat met haakjes als het niks met de rpg te maken heeft!
    - 16+ teksten mogen.
    - Ruzies mogen. (In de rpg!)
    - Je mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en MEGUSTAZAYN offline is!

    Rooster:

    Maandag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Mentor uur
    11:15 – Nederlands
    12:00 – Engels
    13:00 vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Dinsdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Sport
    12:15 – Frans
    13:00 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Woensdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – Nederlands
    11:45 – Wiskunde
    12:45 – vrij
    15:30 – Lunch
    16:30 – Vrij
    18:30 – Avond eten
    19:30 - Vrij

    Donderdag:
    9:30 – Ontbijt
    10:15 – aardrijkskunde
    11:00 – Kunst
    12:30 – Koken
    14:30 – vrij
    15:30 – lunch
    16:30 - vrij
    18:30 – avond eten
    19:30 - Vrij

    Vrijdag, Zaterdag en zondag zijn vrije dagen.




    Begin:


    Iedereen komt aan op het speciale station, vier verdiepingen onder het normale station. Jullie nemen afscheid van ouders enzo, of niet. Zoeken dan een coupé, en wachten tot iedereen er is om naar de school te gaan.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 11:26 ]


    El Diablo.

    Taylor
    Ik glimlach.
    "Het is inderdaad erg leuk," zeg ik.

    Lauren
    "Bedankt," zeg ik.
    Ik glimlach, dit word een geweldig jaar.
    "Ik ben trouwens Lauren," zeg ik snel.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Eline

    "Ja mee eens maar soms ook vermoeiend als je altijd de drukste klassen hebt maar dat is ook wel mijn eigen schuld" lachte ik
    Toen keek ik naar Lauren "Ik ben Eline"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tyler

    'Alyson, ik denk dat we ons eerste slachtoffer hebben' grijns ik.

    Alyson

    Ik knik, en grijns ook. Ik buig me naar haar toe. 'Meid, als deze trein begint te rijden, heb je niks meer aan je broer' grijns ik.


    El Diablo.

    Lauren
    "Welke lessen geef je?" vraag ik.

    Taylor
    Ik lach om Eline's opmerking.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (God, ik was heel even bezig en nu moet ik vet veel lezen :'( Oke, ik schrijf zo wel. Eerst bijlezen)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Jade ~ Vampier
    ik bekijk even die jongen James. Hij was vrij knap. Ik hield een sis tegen naar het arrogante mensen meisje. Ze zat gewoon met ons te spotten. 'Zo hoeveelste jaar is dit van je?' Vraag ik vriendelijk aan James en Madalaine. Ze zag er aardig uit, maar was ze zo aardig als ze leek?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Amber ~ Mens
    Werd ik nu slachtoffer genoemd? Ging ik gepest worden. O boehoe. Wat super erg. Nee ik sloeg gewoon van me af. Kickboksen karate en freefight. Ik kon zelfs het driedubbele gewicht van mij verslaan. Toen ze dichterbij kwam wou ik echt laten zien dat ik van me af kon bijten. Ik sloeg op haar wang met mijn vlakke hand. 'Lok het niet bij me uit bictch.' Zeg ik sissend. Ze maakte me gewoon woedend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eline

    "Ik geef koken, sport en kunst" beantwoordde ik de vraag van Lauren "En welk lessen geeft jij?" vroeg ik erna


    James

    "Dit wordt ons 3de jaar en hoeveelste van jullie? " antwoordde en vroeg ik op de vraag van Jade

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 16:40 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Valeria
    "Jij bent de bitch hier," sis ik tegen dat mensen-wicht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Lauren
    "Ehm ik geef Engels, Nederlands en elke andere taal die er nog is en ik ben mentor," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tyler

    Oh, nee. Nu had ze het echt geflikt. Ik zag dat haar ogen vuur spoten, en het volgende moment haar nagels in haar wangen zette.

    Alyson

    Ik grom, en hou mijn rechterhand omhoog. Het volgende moment maak ik vier krassen vanaf haar voorhoofd en stop bij haar kin. 'Niemand. Noemt. Mij. Een. Bitch' grom ik. Ik ga weer naar achter, en geniet van het bloed over haar gezicht.


    El Diablo.

    Jade
    Ik grinnik even zacht als ik het mensenmeisje Alyson zie slaan. Dat had ze dus echt niet moeten doen. Ikcrichte me weer op James. 'Ik zit in het 3e en Jayden in het 4e.' Antwoord ik. Ik kijk even onopgemerkt langs mijn wimpers op de bitchfight te zien. Dit was gewoon hilarisch.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eline

    "Oke ook leuk" lachte ik

    James

    "Oke gezellig" lachte ik en keek ondertussen ook naar de bitchfight


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amber ~ Mens
    Ik was he de bitch. 'Ik wou hier alleen zitten. Er waren genoeg plekken ik ben nieuw en werd gewoon weggestuurd.' Zeg ik aangevallen. Ik voel nagels langs mijn wang gaan. Dat had ze dus niet noeten doen. Vuur likte over mijn smaragd groene ogen. 'Een freefight kampioene uitdagen is niet zo een goed idee.' Zeg ik grijnzend als ik voorover ga zitten. Ik veegde langs mijn wang en likte mijn vingers af. Zelfs met gebroken benen zou ik nog doorgaan. Ik was zeker geen opgever.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Maddie.
    Maddison

    Mijn grijze eastpack rugzak hangt bungelend over mijn linker schouder, terwijl ik probeer Sam's tempo bij te houden. 'Niet iedereen heeft danoontje power gehad' sis ik sarcastisch tegen de rug van mijn grote broer, als teken dat hij wat langzamer moet lopen.

    Sam

    Ik rol met mijn ogen, maar negeer Maddie verder. Ik vertraag niet, en ik antwoord niet. Ik kon mijn zusje's chaggrijnige blik in mijn rug voelen branden, maar doe er niet veel op uit. Eindelijk aangekomen bij het goede spoor stap ik de trein in, gevolgd door Maddie. Ik laat mijn ogen snel de coupe doorschieten en houd mijn blik dan stil bij een meisje.

    (Idunno wie. Ik moet nog steeds even lezen wie er nou allemaal al zijn ;x maar goed. Als iemand zich aangesproken voelt, voel je vrij om er op te reageren :Y)

    Ps: Is het trouwens niet handiger om de namen aanklikbaar te maken, in de beginpost, zodat ze door gaan naar de foto van het personage?
    )


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.