• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    Julian

    Ik lachte, 'Hier red je je niet meer uit,' Ik was nu te nieuwsgierig om het voorbij te laten gaan. Ergens was het ook mijn bezorgdheid maar toch.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia

    'Hier red je je niet meer uit,' lachte hij. Ik krabde weer eventjes aan me achterhoofd en liep beetje achteruit. 'Ehh, geen was dus?' vroeg ik en deed weer paar stappen achteruit. 'Dan eh, ga ik maar weer eens,' zei ik en ik liep weg. Ik liep naar de keuken om een glas met ice tea te pakken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Julian

    Ik pakte mijn tas en gooide die snel bij Ivar, Amelia en Erin. Ik liep meteen naar de keuken waar ik Mia nog net in zag glippen, 'Dus vertel maar,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia

    'Dus vertel maar,' hoorde ik terwijl ik een slok van mijn ice tea nam. Geschrokken draaide ik me om en keek Julian aan. Ik keek hem vragend aan. 'Vertel wat?' vroeg ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Julian

    Ik pakte ook een glas en schonk ook Ice tea in. 'Wat er aan de hand is,' zei ik toen simpel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia

    'Wat er aan de hand is,' zei hij. Ik keek eventjes omlaag naar mijn glas. Julian had ook een glas met ice tea ingeschonken. Ik keek hem weer aan. 'Wie zegt dat er wat aan de hand is?' zei ik zachtjes en ik liep weer weg. Ik liep de gang in en ging naar boven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Julian

    Ik loop weer achter haar aan, 'Omdat je mijn vragen ontwijkt en iedere keer wegloopt,' zucht ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia

    'Omdat je mijn vragen ontwijkt en iedere keer wegloopt,' zuchtte hij. Bij de trap draaide ik me om en ging erop zitten. Ik keek naar Julian. 'Waarom wil je het zo graag weten?' vroeg ik zachtjes aan hem. Als of ik bang was dat iemand ons hoorde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Julian

    Ik ging naast haar zitten, 'Omdat ik me zorgen maak en eenmaal nieuwsgierig ben,' geef ik dan als laatst toe maar verzachte mijn stemgeluid.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia

    'Omdat ik me zorgen maak en eenmaal nieuwsgierig ben,' zei hij nadat hij bij me was komen zitten. Ik keek eventjes naar me glas en toen naar Julian. 'Waarom maak jij je zorgen om mij? Je kent me nog maar één dag,' zei ik zachtjes. Ik nipte een beetje aan me glas.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Julian

    ´Zo ben ik nou eenmaal,´ zeg ik dan. Ik pak mijn glas en neem nog een slok, 'Ik zit eenmaal in een zorgzame familie ofzo,' grinnik ik en kijk haar dan aan, 'Maar vertel,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia

    'Maar vertel,' zei hij. Ik keek weer omlaag en kreunde zachtjes. 'Ik kom er dus niet onderuit?' zuchtte ik zachtjes. Ik keek omlaag. 'Heimwee, nachtmerries. Ze waren een half jaar geleden gestopt. Ze zijn weer terug,' zei ik zachtjes. Ik trok mijn knieën zo goed als het kon op en deed mijn armen er om heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Julian

    Ik keek haar aan. 'Waar gaan die nachtmerries dan over?' vraag ik dan. Ik leunde tegen de muur aan en keek oprecht geinteresseerd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia

    'Waar gaan die nachtmerries dan over?' vroeg hij. Ik had die vraag al zien aankomen. Ik hoopte alleen dat hij het niet vroeg. Ik zuchtte heel zachtjes. 'Over 4 dronken jongens die me ehm ja,' mompelde ik zachtjes. Ik trok mijn knieën verder op.

    [Het word een beetje een drama ding of zo..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hoebedoel je? XD]

    Julian

    Ik keek fronsend op maar mijn blik veranderde in bezorgd, 'Ken je ze dan?' Ik zuchtte, 'Dat is echt verschrikkelijk,' zei ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.