• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    Iral

    'Vandaag wel, denk ik,' zegt ze, met alweer een schouderophaling. Het valt me op dat ze dat vaak doet. Vervolgens drinkt ze haar glas leeg. 'Ik weet niet wat ik vandaag ander moet doen.'
    'Weet je dat voor de rest van het jaar wel, dan?' wil ik weten van haar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia

    'Weet je dat voor de rest van het jaar wel, dan?' vroeg hij. Ik keek hem aan en schudde lichtjes met mijn hoofd. Ik keek naar me voeten. 'Heb niet echt zin om daar aan te denken,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral

    Ik scheur mijn blik los van de kever en kijk Mia aan, die haar hoofd schudt waarna ze naar haar voeten kijkt. 'Heb niet echt zin om daaraan te denken.'
    'Oké.' Aangezien ze me niet meer aankijkt, richt ik me weer tot de kever die inmiddels op mijn vingertop is gekropen. Het geeft een akelig gevoel, en ik trek mijn hand dan ook iets terug voor het beest, dat nu spartelend op zijn rug valt.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia

    'Oké,' hoorde ik hem nog zeggen. Ik keek nog even naar mijn voeten en toen naar de kever. De kever was op zijn vingertoppen gekomen. Nu trok Iral wel zijn hand iets terug. De kever viel en spartelde nu op zijn rug. Ik lachte zachtjes. Ik bleef naar de kever kijken. Hoelang zal het duren voordat die weer op zijn poten stond? 'Hoe wil jij de dagen doorkomen?' vroeg ik aan Iral.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik moet gaan.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Is goed, slaap lekker alvast]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral

    Ik hoor Mia lachen, maar ik kijk niet op en geef het beest een klein duwtje met mijn vingertop, waardoor het weer op zijn pootjes valt. Snel trippelt het weg.
    'Hoe wil jij de dagen doorkomen?' vraagt Mia.
    Ik haal mijn schouders op. 'Dat weet ik niet,' geef ik toe. 'Gister was... was het wel gezellig. Maar als eh... als we dat elke avond gaan doen, dan word dat ook saai.' Onzeker kijk ik haar aan. Misschien vind zij dat juist niet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amelia

    Ik zucht en kijk de jongens aan, 'Ik ga snel mijn spullen pakken,' zeg ik dan. Ik ren snel naar boven, pak wat spullen in en ren dan weer naar beneden, 'Ik ben klaar alleen jullie nog,' zei ik terwijl ik op de bank naast Julian plofte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia

    De kevertje werd al geholpen door Iral en hij liep snel weg. Ik glimlachte. Ik keek Iral aan en hij haalde zijn schouders op. 'Dat weet ik niet,' zei hij en ik knikte. 'Gister was... was het wel gezellig. Maar als eh... als we dat elke avond gaan doen, dan word dat ook saai,' ging hij verder. Hij keek mij met een aparte blik aan. 'Daar heb je gelijk in,' glimlachte ik en ik keek eventjes om me heen. 'Daarom wil ik ook niet elke dag dezelfde taak nemen'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral

    'Daar heb je gelijk in,' zegt Mia glimlachend, waarna ze om zich heen begint te kijken. 'Daarom wil ik ook niet elke dag dezelfde taak nemen.'
    'Hm-hm,' mompel ik vaag. Ik ga ietsjes verzitten en ga dan onbewust met mijn hand door mijn haar. De rest van het jaar maak ik nog wel vrienden, hoop ik. Mijn eerste poging met Ivar is tenminste mislukt. En ik weet niet of Mia me als een vriend beschouwt of zo, dus ik besluit dat ik nog gewoon Koos Vriendloos ben.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia

    Iral ging zicht wat verzitten, nadat hij iets vaags had gemompeld. Hij ging met zijn hand door zijn haren. Ik keek weer een beetje om me heen. Het was hier best mooi. Het drong me nu eigenlijk pas door dat ik met me knieën opgetrokken zat, terwijl ik een jurkje aan had. Ik ging gelijk verzitten en trok me jurkje goed. Vaagjes glimlachte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral

    Er valt een stilte. Mijn hoofd hangt ietsjes naar beneden, maar af en toe kijk ik door mijn wimpers heen naar Mia. Ze kijkt weer om zich heen, waarna ze anders gaat zitten en zomaar glimlacht.
    Ik leg mijn armen achter mijn hoofd en kruis ze tot een soort kussen. Vervolgens leg ik mijn hoofd in mijn nek, waarna ik die op mijn armen laat rusten. Prettige houding.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~