• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    Erin
    Ik kijk Julian even aan. 'Ik zeg ook niet dat je iets uit wil spoken. Ik waarschuw je alleen maar voor als je dat wel wilt gaan doen,' zeg ik waarna ik hem in zijn buik prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Hee!' roep ik verontwaardigd uit met een boos gezicht, 'Ik ben helemaal geen pedo!' roep ik er achterwan. Ik was dan misschien veel bezig met meisjes en alles, zoals bijna elke normale jongen, maar ik viel niet op meisjes die tien jaar jonger ofzo waren.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 7:15 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Julian

    Ik lachte even, 'Stop,' en duwde haar handen weg. Ik porde haar terug en keek toen even naar Ivar.

    Amelia

    Ik begon te lachen om Ivar, 'Nee inderdaad nu nog niet nee,' en plofte naast hem neer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    Ik lach even als Julian terug port en kijk dan naar Ivar. 'Hmmm, en toch blijf ik er bij dat je een pedo bent,' grinnik ik, 'okee, misschien geen pedo maar wel een beetje een viezerik,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amelia

    Ik lach, 'Zie je wel ik ben echt niet de enige!'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar

    'Huh, hoezo?' vraag ik op een overdreven verontwaardigde toon die werd vergezeld door een grijns. 'Mag ik niet bezig zijn met meisjes ofzo?' vervolg ik met dezelfde grijns die overigens niet bij de verontwaardigde toon paste. Juist totaal niet.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 16:36 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'Gewoon het feit dat je een jongen bent die al met 3 meisjes in dit huis heeft gezoend maakt je een viezerik,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amelia

    Ik grinnik, 'Klopt, Julian is zelfs niet zo erg die heeft er maar twee gezoend,' zeg ik dan. Ik draai me om, 'Toch?' Hij knikt meteen en ik lach, 'Maar dus vanavond in het bos wie er het langste blijft, moeten we nog iets meenemen? '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar

    'Hee, het waren gewoon Dare opdrachten hoor,' zeg ik nog met een grijns ter verdedeging. 'En moet iedereen niet gewoon zijn eigen tas inpakken en kiezen wat die meeneemt?'


    I only miss you when I'm breathing

    Amelia

    'Klopt, en oke omdat het dare opdrachten waren kom je er bij mij goed mee weg, Mia heeft ook al twee jongens gezoend,' grinnik ik dan.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 19:57 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Twee]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Iral, Ivar en Julian toch?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Iral was er toen nog niet]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Veranderd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik verveel me.. Kan ik Mia ergens heen sturen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you