• Hi ,
    Ik ben 13 en ik heb nog nooit echt
    een vriendje of zo gehad , en dat zou
    ook niet zo erg zijn als ik niet telkens
    verliefd zou worden ...
    Geen een jongen ziet mij staan en ik haat
    dat zo ):
    En als ik een jongen leuk vind weet ik niet
    hoe ik me in zijn bijzijn moet gedragen ):
    helpmee !
    xoxo


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Stop stop stop. Serieus! Je vindt de man van je dromen echt niet nu of zo. Oké, soms vinden mensen elkaar wel heel snel, maar dat is zo zeldzaam. Je hoeft nu dus nog echt geen vriendje of whatever. Geniet gewoon van je leven en stop met zeuren. Je bent 13!


    Happy Birthday my Potter!

    ik ben 14 enige keer dat iemand me vroeg was in een disco:X
    maar dat komt later wel vind ik


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ponies zijn leuker :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Ponies zijn leuker :Y)


    Ik ben er nét achter gekomen dat de broer van mijn vriendje -is drieëntwintig- ook een bronie is...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    BloodyGum schreef:
    Stop stop stop. Serieus! Je vindt de man van je dromen echt niet nu of zo. Oké, soms vinden mensen elkaar wel heel snel, maar dat is zo zeldzaam. Je hoeft nu dus nog echt geen vriendje of whatever. Geniet gewoon van je leven en stop met zeuren. Je bent 13!


    Not all those who wander are lost.

    Eyes schreef:
    (...)

    De maatschappij dwingt kinderen steeds meer om meer te kunnen en sneller volwassen te worden. Als je dat weet is het niet zo gek dat meisjes van 12- 13 jaar zich nou al bezig houden met dit soort dingen en zich druk maken over dit soort dingen.

    Jij had de kans om op die leeftijd nog engiszins kind te kunnen zijn dus er is een duidelijk verschil en dat lijk je niet te begrijpen

    Valt wel mee, ik ben ook gedwongen om snel volwassen te zijn, de maatschappij was toen wij 13 waren echt niet zo anders dan nu. In die 5 jaar verandert een maatschappij niet.
    Ze doen het hun zelf aan.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 17:52 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Same problem alleen ben ik 14


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Accidental schreef:
    (...)

    Op welke planeet leef jij dan? Planeet ORG1E-34? Ik schrik hier best wel van, eerlijk gezegd. Op mijn school is het niet zo erg. De klassenoudsten (en dat vind ik een KJHGFDSDFGHJK WOORD omdat mensen meteen vragen of je dan ook een badge krijgt zoals in Harry Potter - NEE! En daarbij, heb je gewoon het klassenboek, de leerlingenraad en een paar andere taken) moeten maar zien dat ze de eerste en tweedejaars een beetje in het gareel houden, wat moeilijk is omdat ze op een ander gebouw zitten. En als er dus een kind van het VMBO iets uithaalt bij een van "mijn" Gymnasium-koters, kan ik er niets van zeggen. ZÓ KROM!


    Ik overdreef écht niet. En ik hield me in, seriously. Net zoals de meeste meisjes in mijn klas die om de week een ander vriendje hebben, of gewoon een groepje binnen lopen en zeggen 'wie wilt met mij zoenen'. En ik woon in Bergen op Zoom. Best een leuke stad eigenlijk, als je de mensen weg laat. En vooral bij schoolfeesten zie je dat vaak, als mijn ouders wisten wat ze daar deden hé. Ik mag volgens mij niet meer naar een feestje dan.
    Oh, en natuurlijk gebeuren dat pijpen en zo op school. In de w.c's. Lekker makkelijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eledhel schreef:
    (...)
    In de eerste speelde je nog met barbies? Nou, ik ken niet veel kinderen die dat doen. Hou gewoon je mond als je alleen maar chagrijnige reacties kan plaatsen, dat maakt iedereen blij.

    Ok niet in de eerste maar wel in groep 8. Ja ik en vrienden speelden nog met barbies, veel kinderen doen/deden dat maar durfde er niet voor uit te komen. Durfde ik vroeger ook niet, nu wel omdat ik eindelijk geleerd heb me geen fuck aan te trekken van anderen. Iets wat meer mensen zouden moeten leren.
    En vertel me niet wat te doen. Dat bepaal ik altijd nog zelf.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik overdreef écht niet. En ik hield me in, seriously. Net zoals de meeste meisjes in mijn klas die om de week een ander vriendje hebben, of gewoon een groepje binnen lopen en zeggen 'wie wilt met mij zoenen'. En ik woon in Bergen op Zoom. Best een leuke stad eigenlijk, als je de mensen weg laat. En vooral bij schoolfeesten zie je dat vaak, als mijn ouders wisten wat ze daar deden hé. Ik mag volgens mij niet meer naar een feestje dan.
    Oh, en natuurlijk gebeuren dat pijpen en zo op school. In de w.c's. Lekker makkelijk.

    Bij mij in de klas hebben een paar jongens een wedstrijdje, seks hebben met het hoogste aantal meisjes tegen het einde van het schooljaar. Alle jongens waren nog maagd in het begin van het jaar, een van de jongens heeft er nu al vijf gehad. Dan ben je toch echt wel ziek? Hij is wel 15 geloof ik, maar toch, veel te jong.


    Ex astris, sciencia

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Ok niet in de eerste maar wel in groep 8. Ja ik en vrienden speelden nog met barbies, veel kinderen doen/deden dat maar durfde er niet voor uit te komen. Durfde ik vroeger ook niet, nu wel omdat ik eindelijk geleerd heb me geen fuck aan te trekken van anderen. Iets wat meer mensen zouden moeten leren.
    En vertel me niet wat te doen. Dat bepaal ik altijd nog zelf.


    Ik wil je even bijstaan. Is speelde in de 1e ook nog wel met barbies. En mijn vriendin waar ik dan mee speelde, wilde niet dat mensen dat wisten. Echt heeeeeel irritant.
    Veel mensen durven dat dus idd niet te zeggen. Het aantal is dus groter dan de meeste denken.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben 15 en heb ook nog nooit een vriendje gehad. Olé. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    WhiteQueen schreef:
    (...)
    Valt wel mee, ik ben ook gedwongen om snel volwassen te zijn, de maatschappij was toen wij 13 waren echt niet zo anders dan nu. In die 5 jaar verandert een maatschappij niet.


    Speaks the one who's probably not on High School anymore and the one who doesn't know the feelings of a thirteen year-old, nowadays.

    Eerlijk gezegd, valt dit me erg van je tegen. Dit meisje is misschien wel een stuk volwassener dan haar leeftijdsgenoten. Verplaats je eens in haar schoenen, stel dat je dertien zou zijn en een leuke jongen tegen zou komen? Zou je dan ook meteen zeggen: "Nee, ik ga met mijn barbie's spelen. Ga weg, engerd."??? I doubt that. Strongly.

    En wie ben jij om te oordelen over de maatschappij? Zo is het tegenwoordig nou eenmaal: kinderen worden vroeg volwassen en ontwikkelen hun gevoelens eerder (again: het is de puberteit, en het zijn PRILLE gevoelens). Kijk op een willekeurige middelbare school - neem desnoods een enquête af - en je zult zien dat meer dan 85% al eens verliefd is geweest, waar ook best een aardig aantal al een vriend(innet)je gehad zal hebben.

    Je spreekt slechts voor jezelf, zoals jij het aangeeft. Er zijn zat meisjes in die leeftijdscategorie die zich daar wél mee bezig houden en die het wél leuk zouden vinden om een vriendje te hebben. Dat er een duidelijk verschil zit tussen een relatie die een dertienjarige zal hebben en de relatie van een vijftien/zestien/zeventienjarige: dat klopt zeker. Val haar alleen niet zo ongenadig hard aan en zeg het op een respectvolle manier. Ik vind het namelijk erg stijlloos als je zulke bijtende reacties plaatst. Verplaats je bijvoorbeeld eens in haar schoenen, een meisje van dertien dat jongens leuk vindt en graag een vriendje zou willen (iets waar de meeste dertienjarigen wel aan denken, ja. "Spijtig" genoeg is dat zo), zou jij het dan leuk vinden om zó afgeblaft te worden??? Ik denk toch van niet...

    Ik respecteer jouw mening: laat daar geen misverstand over bestaan. Ik vind de manier waarop je hem verkondigt alleen bijzonder klasseloos. Je laatste post niet, de voorgaande. Ik hoop dat we elkaar begrijpen nu?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    SaritaLover schreef:
    Ik ben 15 16 en heb ook nog nooit een vriendje gehad. Olé. (krul)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bronte schreef:
    (...)
    Bij mij in de klas hebben een paar jongens een wedstrijdje, seks hebben met het hoogste aantal meisjes tegen het einde van het schooljaar. Alle jongens waren nog maagd in het begin van het jaar, een van de jongens heeft er nu al vijf gehad. Dan ben je toch echt wel ziek? Hij is wel 15 geloof ik, maar toch, veel te jong.


    Ja idd. Ik kijk er niet eens meer van op, houd me er zeg maar niet mee bezig of zo. Het is laag als je over andere mensen gaat praten 24/7. Maar dit zijn echt de dingen die je gewoon ziet, met je ogen. Heb je geen andere mensen voor nodig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.