• Hi ,
    Ik ben 13 en ik heb nog nooit echt
    een vriendje of zo gehad , en dat zou
    ook niet zo erg zijn als ik niet telkens
    verliefd zou worden ...
    Geen een jongen ziet mij staan en ik haat
    dat zo ):
    En als ik een jongen leuk vind weet ik niet
    hoe ik me in zijn bijzijn moet gedragen ):
    helpmee !
    xoxo


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    Op dit moment vind ik het eerlijk gezegd best zielig voor het meisje, ze heeft nog 1 post geplaatst en we zeiken haar nu al af. Ik zal je een beetje mijn gevoelens meedelen, lees goed. Dit is zeldzaam.
    Ik weet hoe het voelt als alle mensen om je heen een vriendje hebben en jij niet, en dat je dan jezelf afvraagt of je niet knapper of mooier bent dan de anderen? Soms zo extreem dat je je het zelfde probeert te kleden of even veel met jongens om gaat ofzo. Maar je bent nog jong, praat met jongens en lach met ze maar denk niet vooruit. En vooral omdat je nu in de puberteit zit lijkt alles ook veel sterker te zijn maar houdt één ding in je hoofd. Wees altijd jezelf en je hebt écht geen jongens nodig zoals de mensen om je heen om erbij te horen of zo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja; ik snap wel waarom die andere zo bot reageren, persoonlijk zou ik dat ook doen, maar ik denk dat je wel al weet hoe we erover denken.
    Velen van ons zijn al een aantal jaar ouder dan jou en ja, veel -net zoals ik- hebben nog geen vriendje gehad.
    Op 13-jarige leeftijd mocht ik er nog niet aan denken.
    Je tijd zal wel nog komen, net als de mijne.
    Relax en geniet van je leven.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Ja; ik snap wel waarom die andere zo bot reageren, persoonlijk zou ik dat ook doen, maar ik denk dat je wel al weet hoe we erover denken.
    Velen van ons zijn al een aantal jaar ouder dan jou en ja, veel -net zoals ik- hebben nog geen vriendje gehad.
    Op 13-jarige leeftijd mocht ik er nog niet aan denken.
    Je tijd zal wel nog komen, net als de mijne.
    Relax en geniet van je leven.


    Dat klonk echt zo sneu, seriously. Ik schoot er spontaan van in de lach. Sad but so true.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Op dit moment vind ik het eerlijk gezegd best zielig voor het meisje, ze heeft nog 1 post geplaatst en we zeiken haar nu al af. Ik zal je een beetje mijn gevoelens meedelen, lees goed. Dit is zeldzaam.
    Ik weet hoe het voelt als alle mensen om je heen een vriendje hebben en jij niet, en dat je dan jezelf afvraagt of je niet knapper of mooier bent dan de anderen? Soms zo extreem dat je je het zelfde probeert te kleden of even veel met jongens om gaat ofzo. Maar je bent nog jong, praat met jongens en lach met ze maar denk niet vooruit. En vooral omdat je nu in de puberteit zit lijkt alles ook veel sterker te zijn maar houdt één ding in je hoofd. Wees altijd jezelf en je hebt écht geen jongens nodig zoals de mensen om je heen om erbij te horen of zo.


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Accidental schreef:
    (...)

    Speaks the one who's probably not on High School anymore and the one who doesn't know the feelings of a thirteen year-old, nowadays.

    Eerlijk gezegd, valt dit me erg van je tegen. Dit meisje is misschien wel een stuk volwassener dan haar leeftijdsgenoten. Verplaats je eens in haar schoenen, stel dat je dertien zou zijn en een leuke jongen tegen zou komen? Zou je dan ook meteen zeggen: "Nee, ik ga met mijn barbie's spelen. Ga weg, engerd."??? I doubt that. Strongly.

    En wie ben jij om te oordelen over de maatschappij? Zo is het tegenwoordig nou eenmaal: kinderen worden vroeg volwassen en ontwikkelen hun gevoelens eerder (again: het is de puberteit, en het zijn PRILLE gevoelens). Kijk op een willekeurige middelbare school - neem desnoods een enquête af - en je zult zien dat meer dan 85% al eens verliefd is geweest, waar ook best een aardig aantal al een vriend(innet)je gehad zal hebben.

    Je spreekt slechts voor jezelf, zoals jij het aangeeft. Er zijn zat meisjes in die leeftijdscategorie die zich daar wél mee bezig houden en die het wél leuk zouden vinden om een vriendje te hebben. Dat er een duidelijk verschil zit tussen een relatie die een dertienjarige zal hebben en de relatie van een vijftien/zestien/zeventienjarige: dat klopt zeker. Val haar alleen niet zo ongenadig hard aan en zeg het op een respectvolle manier. Ik vind het namelijk erg stijlloos als je zulke bijtende reacties plaatst. Verplaats je bijvoorbeeld eens in haar schoenen, een meisje van dertien dat jongens leuk vindt en graag een vriendje zou willen (iets waar de meeste dertienjarigen wel aan denken, ja. "Spijtig" genoeg is dat zo), zou jij het dan leuk vinden om zó afgeblaft te worden??? Ik denk toch van niet...

    Ik respecteer jouw mening: laat daar geen misverstand over bestaan. Ik vind de manier waarop je hem verkondigt alleen bijzonder klasseloos. Je laatste post niet, de voorgaande. Ik hoop dat we elkaar begrijpen nu?

    Ik zit nog steeds op de middelbare. Ik zeg niet dat ze niet verliefd mag worden, ik zeg alleen dat ze er niet zo veel waarde aan moet hechten, omdat ze pas 13 is. Ik blaf haar niet af, als ze zo volwassen is als je beweert moet ze hier ook tegen kunnen want de maatschappij is zo hard. Dat zeg je zelf.
    Dus als ik het goed begrijp moeten we alleen het goede van de maatrschappij laten zien en niet alleen het slechte. Nee heel logisch. Ik ben niet hard als je dit al hard vind wens ik je veel succes.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Beter heb je een leuk leven en vind je op je 18e een leuk vriendje. Heb je veel meer aan dan aan mijn geschiedenis. Vriendjes zijn niet alles...


    Life is hard and then we die

    Accidental schreef:
    (...)

    Op welke planeet leef jij dan? Planeet ORG1E-34? Ik schrik hier best wel van, eerlijk gezegd. Op mijn school is het niet zo erg. De klassenoudsten (en dat vind ik een KJHGFDSDFGHJK WOORD omdat mensen meteen vragen of je dan ook een badge krijgt zoals in Harry Potter - NEE! En daarbij, heb je gewoon het klassenboek, de leerlingenraad en een paar andere taken) moeten maar zien dat ze de eerste en tweedejaars een beetje in het gareel houden, wat moeilijk is omdat ze op een ander gebouw zitten. En als er dus een kind van het VMBO iets uithaalt bij een van "mijn" Gymnasium-koters, kan ik er niets van zeggen. ZÓ KROM!


    Ik wil niet veel zeggen hoor, maar jij bent één jaar ouder en hebt al seks. The logic is overwhelming.


    i put the fun in funeral

    lol... 13.


    I live for the applause, you will die for it.

    Uneventful schreef:
    ... Dude. Kom op, dertien?


    edit: Aangezien zo'n reactie blijkbaar ook al niet meer geaccepteerd wordt op Q: De reden waarom ik op die bepaalde manier reageer is omdat ik zo opgevoed ben. Als ik op dertien was thuisgekomen en doodleuk verkondigd had dat ik "verliefd" was of dat mijn ouders daar achter zouden gekomen zijn, dan had ik letterlijk klappen mogen opvangen en zat ik tot mijn 21ste in een klooster. Lang leve de conservatieve ouders! Woohoew... =.=

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 18:40 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Kowalewicz schreef:
    (...)

    Ik wil niet veel zeggen hoor, maar jij bent één jaar ouder en hebt al seks. The logic is overwhelming.


    Vijftien. Je moet geen oude koeien uit de sloot halen, Sarah. Ik heb seks omdat ik van iemand houd: niet omdat ik zonodig moet neuken met iedereen die ik tegenkom. Here's my logic.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Uneventful schreef:
    (...)

    Dat klonk echt zo sneu, seriously. Ik schoot er spontaan van in de lach. Sad but so true.

    Het is toch wel waar? Ik bedoel. De mensen dat ik via hier ken, hebben veelal nog geen (écht)vriendje of lief gehad -buiten het handje-handje-lopen enzo-
    Dat kan natuurlijk zijn door de mensen met wie ik omga.
    hé, de meeste van ons, Quizlet-verlaafden, zijn no-life'rs, dus ja. Wat verwacht je? (;
    Joh, onze tijd zal wel komen, wees maar gerust.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gothel schreef:
    ._. You're 13. I didn't even worry about stuff like that when I was 13.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Accidental schreef:
    (...)

    Ik ben er nét achter gekomen dat de broer van mijn vriendje -is drieëntwintig- ook een bronie is...


    Ben je daar alweer net achtergekomen? was je het vergeten? XD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ben je daar alweer net achtergekomen? was je het vergeten? XD


    Ja, nou, ik nam het niet serieus. MAAR IK BETRAPTE HEM!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kowalewicz schreef:
    (...)

    Ik wil niet veel zeggen hoor, maar jij bent één jaar ouder en hebt al seks. The logic is overwhelming.


    Hah, lol, BURN xD


    quidquid excusatio prandium pro