• Vorige rollentopic.


    Deze RPG speelt zich af aan het koninklijk hof, meer info hierover vind je hier. De tijd waarin de RPG zich afspeelt, is zoals jullie waarschijnlijk al doorhadden, zijn de Middeleeuwen. Maar niet zoals het werkelijk was, het is namelijk een fantasie wereld.
    Van mensen met toverdrankjes tot reuzachtige draken, het is allemaal toegestaan.

    Elke tien jaar worden er uit de omliggende dorpen vier mensen, die in het rijke bezit zijn van een machtig mythisch wezen, uitgekozen om een training te komen volgen aan het koninklijk hof door de beste meesters die er zijn.

    Het is een eeuwenoude traditie die nooit verdwenen is. De traditie ontstond in tijd van vele oorlogen. Een paar spionnen hielden de bevolking in de gaten en kozen enkel de beste van de beste. Ze moesten natuurlijk wel voldoen aan een aantal eisen, zoals dat ze in het bezit moesten zijn van een mythisch wezen en er mee om moesten kunnen gaan. Enkel de besten werden uitgekozen en mochten naar het hof komen en kregen training van de beste trainers om nog beter met hun dier om te kunnen gaan, maar ook met wapens. Ze werden ingezet in de oorlogen en strijd als aanvoerders van kleine legers of werden uitgezonden op privé missies. Ze worden opgeleid tot echte meesters en meesteressen.
    In andere woorden: Het was een hele eer...

    En dat is het nog altijd. De vier voorheen gewone dorpelingen komen ineens in een heel ander wereldje terecht en plots kijken er mensen naar hun op. Sommigen weten zich erg goed aan te passen, anderen krijgen heimwee en bij enkele stijgt de roem en rijkdom ze naar het hoofd. Hoe reageren de andere bewoners op het koninklijk hof hierop?

    Er wonen dus verschillende mensen aan het koninklijk hof, mensen met verscheidene beroepen en rangen, probeer je ook in te leven in hun wereld, beleefdheden, tradities en dergelijke. Om dit gemakkelijker te maken heb ik zelf wat dingen op een rijtje gezet en die kan je hier lezen.

    Deze RPG heeft zoals jullie merken niet echt een vaste verhaallijn die je moet volgen, jullie zijn dus vooral vrij in wat je wilt schrijven en worden niet beperkt. In andere woorden: Let your creativity flow ^^


    Lijst om in te vullen als je mee wilt doen:
    Naam: Volledige naam, desnoods 'titel'
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Rol: Zie hier.
    Woont: Huis van de heer, in het 'dorpje' etc.
    Afkomst: Waar komt hij/zij vandaan en hoe is hij/zij terecht gekomen in Tarnack.

    De bijhorende story: Hier
    Er staat veel info, maar dat is enkel voor als je er geïnteresseerd in bent.
    Mocht je nog ideeën hebben voor feesten, mythen, mythische wezens en dergelijke, laat het me dan alsjeblieft even weten.

    De RPG: Hier numero 1

    Personage story: Hier vind je de story met personages. Als ik je personage goedgekeurd heb krijg je ook auteursrechten en ben je vrij een eigen hoofdstuk te openen met jouw personages.

    Main rule: Geen één-regel postjes. Als je meedoet moet je wel wat regels kunnen typen, anders is het niet leuk meer voor de anderen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    abo:)

    Sioux schreef:
    abo:)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Abo me to...


    I only miss you when I'm breathing

    Sioux schreef:
    abo:)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Same here c:
    Even dit bericht zodat hij in mijn topics staat, hehe.

    Naam: Aren Hazari
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Mannelijk
    Karakter: De jongeman is een gesloten boek, weigert ooit iets aan iemand te vertellen over zichzelf, tenzij hij ze met zijn leven vertrouwt. Hij gebruikt graag sarcastische humor en treitert graag Nali Tem met zijn grove humor. Tegen buitenstaanders is hij vaak onbeleefd en ongevoelig, bang dat ze hem kwaad zullen berokken. Als dief beschikt hij ook niet over een greintje verantwoordelijkheidsgevoel of zedenkennis. Hij is snel gefascineerd door de wondere wereld van magische wezens en toverdranken, iets wat hij graag onder de knie had willen krijgen. Maar zijn leven was reeds voor hem uitgestippeld wanneer hij die ene fout maakte.
    Uiterlijk:


    Aren zijn haar is donkerbruin en glimt als de zon erop schijnt. Zijn gezicht staat vaak bont en blauw door de onhandigheid van de kleine boef en de vele kroeggevechten waarin hij steeds verwikkeld lijkt te raken. Zijn postuur is eerder slank maar stevig gevormd, iets wat hem helpt bij het ontlopen van handhavers, hoewel zijn grootte van 1m87 hier een stoorfactor lijkt te betekenen. Op zijn romp heeft hij vele littekens en wonden opgelopen het afgelopen jaar, iets wat hem nog steeds doet kermen van de pijn aangezien vele wonden niet deftig genezen zijn.
    Rol: Bandiet
    Woont: nergens specifiek sinds er een beloning op zijn hoofd staat geregistreerd.
    Afkomst: Toen Aren enkele zomers oud was trok zijn moeder met hem naar de stad die Tarnack wordt genoemd. Ze had hun leven en zijn vader achtergelaten in Grantholm, wetend dat haar zoon in zijn vaders voetstappen zou treden hadden ze daar gebleven. Hij heeft geen weet of zijn vader nog steeds in Grantholm woont en of deze zelfs nog in leven is.
    Relaties: Aren heeft in zijn jeugdvriendin een soulmate gevonden, hoewel hij Nali Tem geen relatie met hem toewenst. De tijden die hij al gespendeerd heeft in de verschillende continenten hebben hem vaak nachtelijke avontuurtje bezorgd. De jongeman is niet geïnteresseerd in een relatie die meer van hem vergt.
    Verleden: In Tarnack kwam Aren al snel in contact met Nali Tem Bophary, de dochter van de kruidenierster. Ze vertoefden vaak urenlang in de winkel van Nali Tem’s moeder, tussen de drakeneieren, goedruikende kruiden en oneetbare granen. Ze zijn altijd heel hecht gebleven, ook wanneer anderen hun leven binnenwandelden en terug uittuimelden. Aren’s moeder verliet haar aardse leven toen haar zoon 16 jaar was en haar ergste nachtmerrie leek werkelijkheid te worden. Aren zijn instincten kwamen bovendrijven en als snel waren zijn vingers vlugger dan het zich van de meeste handelaars. Op zijn 18 levensjaar werd het overleven steeds moeilijker en besloot hij opdrachten te aanvaarden als huurmoordenaar. Een van deze opdrachten liep faliekant af en sindsdien is hij vogelvrij verklaard.
    Huisdier: Aren reist de steden af op de rug van zijn donker geschilderde hengst Saxson.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Holy moly, hij is goed _O_


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oeh Colton Haynes :9~


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat hooooofd 0-0 DIE KAAKLIJN 0-0
    Daamn 0-0

    I'd join the dark side anytime, now ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hij is gewoon een en al
    WAUWWIEIEE.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Roosevelt schreef:
    I'd join the dark side anytime, now ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ben ik nou de enigste die hem niet super speciaal vind? en ik heb wel eens betere sixpackjes gezien...

    Sioux schreef:
    ben ik nou de enigste die hem niet super speciaal vind? en ik heb wel eens betere sixpackjes gezien...


    I don't even dig sixpacks ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    excuse me dat het Colton is geworden :X
    Maar 'weheartit' doet irritant en hij stond nog tussen mijn afbeeldingen en eens ik hem als Aren bestempel kan ik moeilijk iemand anders zien als Aren :D


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me