• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:35 ]


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché
    Mijn mondhoeken trekken lichtjes naar beneden en ik doe mijn best om normaal te blijven doen. Soms voelde ik me echt achterlijk. "En dan nog beweren dat je niet gevaarlijk bent hé." lachte ik het weg.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik kijk naar Darren.
    "Wapens, mwa ben er redelijk geïnteresseerd in." Knik ik.
    Ik lach eventjes om Mary's opmerking, toch zie ik aan haar dat ze zich ongemakkelijk voelt.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 20:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    "Mary, volgens mij maak ik je alleen maar banger. Het spijt me, dat wil ik echt niet. Ik gebruik ze niet, ze hangen er alleen voor de sier." zei ik terwijl ik bezorgd naar haar keek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik glimlachte naar Darren. "Maak je maar geen zorgen. Ik kom er wel overheen." Ik liep naar de keuken om een blikje cola te pakken en plofte er daarna weer mee op de bank.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    "Okay, gelukkig maar. Anders moet je het me zeggen." zei ik. Ik keek naar het blikje. "Hmm Cola, ik heb toch liever Fanta hoor." zei ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Waarom drink je dat?" vroeg ik me hardop af. Het klonkt raar. "Als je wilt, staat het in de koelkast." Ik keek Solomon daarbij aan, ik had geen idee of alle vampiers dat deden.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Neen dank." Zeg ik en schudt mijn hoofd even.
    "Waar komen jullie eigenlijk vandaag?" Start ik gewoon een onderwerp.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 20:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik moest lachen. "Ik drink het omdat ik het heb leren waarderen en ik, net als jou, het lekker kan vinden. En dankjewel, ik pak er graag eentje." Ik sta op, pak een blikje uit de koelkast en plof dan weer neer in de stoel. Ik wilde eerst op de bank gaan zitten, naast haar, maar dat leek me te ongemakkelijk voor haar.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 20:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Oh, vandaar." Ik richtte me op Solomon. "Eh, uit een klein dorpje aan de andere kant van het land, maar ik vind een grotere stad veel fijner. En jullie?" Ik nam een slok van mijn cola.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik kijk Solomon en daarna Mary aan. "Nou, ik kom gewoon uit Nederland. Uit het oosten. Niks bijzonders dus" zei ik lachend.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 20:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Dus jullie zijn pure Hollanders, zoals dat toch genoemd word?" Grinnik ik eventjes.
    "Ik kom uit Engeland. Maar volgens mij hoor je dat ook wel een beetje, mijn accent." Zeg ik en glimlach even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché
    Ik glimlach. "Ja, je hoort het er wel lichtjes doorheen. Het klinkt eigenlijk wel leuk." geef ik toe.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik lach zacht. "Ja, dat had ik allang door Solomon. Maar dat is toch niet erg?" Ik drink rustig van mijn Fanta. "Hmmm, lang niet meer gehad. Ook een slokje Solomon?" zei ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik schud even mijn hoofd. "Zeg ik toch niet?" Grinnik ik.
    "Hmmm, lang niet meer gehad. Ook een slokje Solomon?" Zegt Darren lachend.
    "Wat denk je zelf." Lach ik even terug, en ga ietsje relaxter zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché
    "Ik denk niet dat een normale vampier zoiets drinkt." grinnik ik. Bij het woord vampier gaan mijn armharen toch onwillekeurig overeind staan.


    Your make-up is terrible