• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:35 ]


    Your make-up is terrible

    [I'm gonna take a shower, i'm back in 15 minutes, hope so. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik lachte luid om de reacties van Mary en Solomon en nam nog een grote slok. "Achja, dat krijg je als je al zo oud bent als ik. Ik weet niet eens meer hoe oud ik ben, erg he?"

    [Tot zooo]

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Eigenlijk wel ja." Grinnikte in naar Darren. Ik kon me het niet voorstellen om zo oud te kunnen worden. Ik vond mezelf al redelijk oud met mijn negentien jaar. "En jij Solomon, hoe oud ben jij eigenlijk, echt?" Ik was wel redelijk nieuwsgierig.

    [Totzoo]


    Your make-up is terrible

    [Lalalala wachtne lalalala]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Lol ben er weer hoor. Maar weet geen leeftijd voor Sol, of moet ik de leeftijd die ik in rollentopic had gegeven opgeven?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nee ze vraagt om je echte leeftijd, dus hoelang je echt leeft. En omdat je nog jong bent zou ik zeggen 50 jaar ofzo?]

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Gewoon wat er als eerste in je opkomt nemen. x'D Werkt altijd.]


    Your make-up is terrible

    [Ik doe wel 50. ;)]

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Mijn echte leeftijd? vijftig." Zeg ik eerlijk en kijk eventjes naar Darren en dan weer naar Mary.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché
    "Dus eigenlijk ben ik omringt door een paar bejaarden?" grinnikte ik.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik knikte langzaam, ja dan is hij inderdaad nog jong. Logisch dat hij zichzelf niet altijd onder controle had. Ik lachte toen om wat Mary zei. "Ja inderdaad, hoe voelt dat?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Ik voel me spontaan weer jong worden!" Eindelijk, normaal voelde ik me altijd zo oud.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    "Alleen maar beter toch?" zei ik lachend tegen Mary


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Ligt er maar aan hoe je het bekijkt... Voelen jullie je dan niet erg oud nu?" vroeg ik.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik lach eventjes om Mary's reacties.
    Ik vind het wel grappig zo.
    "Neen, eigenlijk niet." Zeg ik als antwoord op Mary's vraag.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    "Ik persoonlijk voel me lichaamlijk niet ouder worden, maar mijn geest wel. Dat merk je wel na een tijd ja." zei ik tegen Mary. Ik keek Solomon aan. "Ik weet niet hoe het bij jou zit, voel jij al iets?"


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.