• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:35 ]


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik sta op en besluit langs Solomon te gaan. Ik loop naar zijn kamerdeur en klop aan. "Solomon?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Mijne is weer beschikbaar, maar het is een mens, is dat handig?]
    Mary Lea Ché
    Ik at rustig mijn eten op en overdacht het gebeuren van net. Misschien had hij gelijk anders hadden ze me allang leeggezogen ofzo. En ze leken zo vriendelijk. Misschien deed Solomon daarom wel zo vreemd. Hij leek me op zich een aardige jongen, hij deed me aan mezelf denken.


    Your make-up is terrible

    [Sorry sorry sorry, maar ik heb net een ongelukje gehad en me fiets is tuk! Dus ik moet een nieuwe kopen nu, sorrysorry!!!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik kom zo snel mogelijk weer. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ooh, ik hoop dat jij onbeschadigt bent. :o Succes met een fiets kopen]


    Your make-up is terrible

    [Inderdaad, hopelijk gaat het goed met jou. Succes en tot zo.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik tikte met mijn voet op de grond. Ik sta hier nu al een hele tijd. Hij sliep vast en zeker. Hopelijk ging alles goed met hem. Ik loop maar weer terug naar mijn kamer en liet de deur open zodat Mary binnen kon komen als ze met me wou praten over wat ik haar net vertelde. Ik ging op de bank zitten en begon mijn messen op te poetsen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scarlett Chamberlain

    Vaag hoorde ik iemand vragen of het goed ging. Welnee joh, ik zat hier voor mijn lol te creperen. Ik probeerde te antwoorden, maar mijn keel was zo droog dat er geen woord over mijn lippen kon komen. Plotseling ving mijn neus de geur van bloed op. Mijn ogen sperden wijd open en direct sprong ik op. Meteen schoten mijn hoektanden uit en begonnen mijn ogen rood te gloeien. Een onverwachte grom rolde uit mijn keel. Ik wilde helemaal niet zo doen, maar mijn lichaam deed alles instinctief zonder dat ik mijn hersenen gebruikte.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 19:15 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Luca Jones
    "Rustig, rustig." mompelde ik. Ze zag er helemaal niet goed uit, ik was bang dat ze zo van haar stokkie zou gaan. Ik duwde haar voorzichtig weer tegen de boom aan en knielde naast haar neer. "Hou je een beetje van B positief?" vroeg ik terwijl ik de al geopende verpakking tegen haar mond aan drukte zodat ze niet meer kon antwoorden. Ze had toch geen keus.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik was klaar met het oppoetsen van mijn messen en besloot maar weer eens achter mijn PC te kruipen. Ik sta op en ga er achter zitten, klikte op een game en begon te gamen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 19:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scarlett Chamberlain

    Het heerlijke bloed stroomde door mijn keel en bluste het vuur. Ook al was B-positief altijd al mijn favoriet geweest, ik wist niet dat het zó goed kon smaken. Rustig werd ik weer normaal en voorzichtig maakte ik mijn lippen los van het pakje, die nu donkerrood waren van het bloed. Ik veegde het weg en kwam langzaam omhoog. 'Bedankt.' Zuchtte ik. Ik keek de jongen dankbaar aan. 'Heel dom, ik had geen reservepakje bij me en ik zou het niet over mijn hart krijgen een mens aan te vallen... Wonen wij niet in hetzelfde appartement?'

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 19:15 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Luca Jones
    Ik bekeek haar terwijl ze dronk en minder zwak eruit zag. "Geeft niet, kan iedereen overkomen." mompelde ik. "Dat appartement verder op ja." knikte ik in die richting. "Ik heb je alleen nog nooit echt gezien." Ik steek mijn hand uit om haar verder omhoog te helpen. "De rest daarvan mag je ook wel opdrinken hoor, ik heb genoeg."


    Your make-up is terrible

    Scarlett Chamberlain

    De jongen hielp me verder overeind en we begonnen terug te lopen. 'Bedankt, B-positief is mijn favoriet.' Ik glimlachte vriendelijk en nipte van de laatste druppels bloed. 'Ik heet Scarlett. Chamberlain.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Luca Jones

    "Hé, ook die van mij!" Ik grinnikte. "Geen dank dus. Ik ben Luca, Luca Jones. Ik woon op nummer 19, sinds een week ongeveer." Ik liep met haar mee richting het gebouw.


    Your make-up is terrible

    Scarlett Chamberlain

    'Aangenaam Luca. Ik heb kamer nummer 21. Ik woon er pas sinds vandaag.' Grinnikte ik. Even was het stil. 'Drink jij eigenlijk van mensen? Ik bedoel, niet verpakt...?' Een rilling liep over mijn witte huid. Ik haatte om er over te praten. Het was afschuwelijk, maar ook verleidelijk tegelijkertijd.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'