• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:20 ]


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché
    "Oh..." Ik viel even stil, probeerde het in mijn hoofd op een normaal rijtje te brengen. "Nou, ik kan eigenlijk niet zo heel goed tegen bloed." Ik dacht aan de laatste keer, toen ik bijna flauw viel toen mijn vinger open lag. Maar misschien kwam het wel omdat het uit mijn eigen vinger kwam, geen idee. "Ik weet het niet zo goed eigenlijk."


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    "Ik heb AB-positief, mijn favoriet. En volgens mij ook nog wat B-positief, maar dat weet ik niet zeker." Ik keek toen naar Mary. "Nou, als je het niet wilt doen we het toch gewoon niet. Of we komen hier en kijken wel hoe je erop reageert. Het is jou keus." zei ik glimlachend naar haar.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 22:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon Vigée-Lebrun

    "AB? We hebben de zelfde smaak." grinnik ik.
    Ik knik even op wat Darren zegt tegen Mary.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché
    Ik twijfelde, het was wel erg gezellig. "Doe maar wat je wilt." zei ik tenslotte. Ik moest er toch mee leren omgaan in een huis vol met vampieren.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik glimlachte breed naar Mary. "Dankjewel, dat betekent veel voor me." Ik sta op, loop naar mijn kamer, verwarm het bloed dat ik uit de koelkast heb gepakt, loop dan terug en geef een zakje aan Solomon. Ik plof weer in de stoel. "Eet smakelijk Solomon." Ik maakte het zakje rustig open en dronk er rustig van. Niet te gulzig Darren, je hebt jezelf goed opgevoed en je mag Mary niet bang maken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik vestigde mijn blik op een onzichtbaar punt op de muur, gewoon voor de zekerheid. "Is het lekker?"


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik kreeg een zakje bloed in m'n handen.
    "Eet smakelijk Solomon." Zegt Darren waarna hij van zijne begint te drinken.
    "Dank je." ik maak mijne ook open en drink ervan.
    "Is het lekker?" Hoor ik Mary vragen.
    Ik stop even en grinnik. "Ja hoor." Grinnik ik,

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 22:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik likte mijn lippen af en knikte. "Ja, heel lekker. En maak je niet druk, we zullen je hierdoor niet aanvallen of zo. Ik zie wel dat je expres niet naar ons kijkt." Ik glimlachte naar haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Het gaat er niet echt om dat je het drinkt maar wát je drinkt." mompel ik. "Ik kan niet zo goed tegen bloed, zei ik al, dus ik kijk maar niet." Wat raar dat je smaak en behoeftes zo konden veranderen.


    Your make-up is terrible

    [ik ga slapen. moet er morgen half 7 uit, trusties.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Slaap lekker! Dan stop ik nu ook. Morgen zijn Mitchell en ik weinig online en pas laat]


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    "Oh okay, op die manier. Ik snap het." Ik dronk rustig verder.

    [Slaap lekker. En ja dat klopt en in het weekend waarschijnlijk ook niet zoveel.]

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 22:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    .


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Zijn er nog mensen online?]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Zijn er nog mensen online?]


    [ik ben online a. ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered