• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:20 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik knik. "Ja daar moet je je aan houden." Zeg ik.
    "Ik weet niet eens wat er gebeurd als je de afspraak doorbreekt." Grinnik ik.
    "Je geloofd ons niks hé?" Vraagt Darren dsn aan Mary.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 17:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Rebecca dat mag niet! En al helemaal niet zonder de toestemming van Assassin. Verander alsjeblieft je post.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik grinnik even en denk na over wat ik kan vertellen maar ik kan niks verzinnen. 'Ik heb geen idee wat ik kan vertellen dus wat wil je weten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ze heeft haar niet vermoord, alleen gebeten. Al zal ik nu maar even braaf zijn: NIKKIIIII, word niet boos. Anders pas ik hem wel aan, als je het er niet mee eens bent ;) ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Op zich is het niet zo erg, maar Mary is al een beetje gek in haar kop en eigenlijk mag het niet volgens de regels van het huis, en het is een beetje stom als je eruit word geschopt. Misschien iets minder dramatisch of op een andere manier?]


    Your make-up is terrible

    [O' course, mijn fout. Ik zal het eventjes aanpassen ;) ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Wattef? Wanneer gebeurde dat?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik heb het iets minder dramatisch gemaakt, loldielol. Sorry Nikki]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ---

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 17:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik snap er nou geen reet meer van sorry........ :S]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [That's better yeah]

    Mary Lea Ché
    Ik trilde over mijn lichaam terwijl mijn grote ogen naar Hanna keken. "Ik.. ik zei niet dat..." ik struikelde over mijn eigen woorden en wist niet meer wat ik allemaal wilde zeggen, terwijl mijn ene hand tegen mijn nek drukte. Ik voelde mezelf duizelig worden als ik mijn hand terugtrek en ernaar kijk. "Ik kan niet zo goed tegen bloed." mompelde ik terwijl het zwart werd voor mijn ogen.


    Your make-up is terrible

    [Dracy, Hanna rook de spanning en de angst in Mary en dacht dat ze het niet erg vond waardoor ze haar beet. Dat is er nu gebeurd en daarop moeten wij nu ook verder.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Wattef-...Nee, snap het echt niet meer... Waarom? Bijten mag toch niet!? Wattef-]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 17:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damon Blake ~ Mens

    Ik moest lachen. "Nou, ik ben Damon, 21, studeer op dit moment Pyrotechniek. Dat betekent dus dat ik dingen opblaas. Helaas de stof echt ongelofelijk droog. Wat doe jij dan? Werk je al of studeer je?" zei ik tegen Cassie terwijl ik haar liefelijk toelach.

    Darren Dimir ~ Vampier
    "Hanna en Solomon, willen jullie alsjeblieft de kamer verlaten. En wel NU meteen!" zei ik duidelijk en streng. Ik tilde Mary op en legde haar in haar bed. Ik sloot de deur toen Hanna en Solomon weg waren en ging naast haar bed zitten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [She was bitten in tha neck, bro.]

    [Nou kijk, Hanna stond al een tijdje droog. En ze dacht dat - door het gesprek met Solomon en Darren - Mary zich aangemeld had als vrijwilliger; dus ze beet. En nou ligt ze ergens te creperen dus moet ik even verzinnen hoe ik dat weer fix xD]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!