• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:20 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik keek enigzins teleurgesteld naar het zakje. Het leek erop alsof Damon een beetje getikt was. Een paar vampiers verleiden, dan niet geven wat ze percies willen en het risico lopen dat ze meer willen? Het was dom, maar moest ik er wel iets van zeggen? "Je weet toch wat voor consequenties hier aan vast kunnen zitten?" vroeg ik aan hem, voor de zekerheid.


    Your make-up is terrible

    Hanna Brigitta Kunert.

    'Wat bén jij voor sadist?' lachte ik en ik duwde hem op het bed. 'Ik dacht dat jij wist dat ik geen voorverpakt bloed dronk?' vroeg ik en ik duwde zijn handen aan de kant.

    [beslis zelf maar wat er gebeurt, of hij duwt haar weg, of hij laat haar bijten?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Damon Blake ~ Mens
    "Je denkt nu vast dat ik gek ben, maar ik weet heel goed wat ik doe." zei ik glimlachend. "Waarom zou ik niet delen wat ik heb? Dit is gewoon een voorproefje" Ik haalde mijn schouders op. "En ik weet dat het consequenties heeft, maar die neem ik graag aan."

    [Rebecca, heb geduld. Zo makkelijk laat Damon zich niet bijten, remember? En je post klopt niet overeen met die van Luca en mij.]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik grijnsde, dit klonk als datgene wat ik wilde horen. Ik hoopte maar dat hij het echt doorhad. Ik prikt een gaatje in het zakje en de geweldige geur van zijn bloed kwam me tegemoet, iets wat me liet watertanden. This was just perfect. Een straaltje bloed sijpelde uit het gaatje en ik zette mijn mond ertegen aan. Eerst liet ik het gewoon mijn mond inlopen en genoot ik van de smaak. Het was even goed als het rook. Daarna hield ik hem Hanna voor. "Wil je ook een beetje?"


    Your make-up is terrible

    [You're right]

    Hanna.

    Damon duwde me weer van zich af en ik viel half tegen Luca aan, die het zakje bloed vasthield. 'Ik drink geen voorverpakte dingen.' grijnsde ik, maar het bloed zag er wel aanlokkelijk uit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Luca Jones
    "Dan weet je niet wat je mist." Ik hield hem voor haar gezicht zodat ze het kon ruiken. "Damon zegt dat het maar een voorproefje is. Ik beschouw het als een koud voorgerecht."


    Your make-up is terrible

    Damon Blake ~ Mens

    Ik lag nu op het bed, terwijl de twee vampieren kwijlden door mijn bloed. Ik ging rechtop zitten. "Door dit soort dingen heb ik een groot ego gekregen. Mensen kunnen mij niet weerstaan." Toen keek ik naar Luca. "Ja Luca, het is ook een koud voorgerecht." Ik glimlachte naar hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hanna.

    'Jij bent slecht, Luca,' lachte ik en ik likte langs mijn lippen. 'Koude voorgerechten trekken me niet zo.' geef ik eerlijk toe en denk terug aan de laatste persoon - op Mary na - die ik heb leeggedronken. Het was een tweeling geweest, met redelijk zuur bloed van de alcohol die ik ze had gevoerd. Het was niet bepaald lekker, maar het was iets. En de gedachte dat het er twéé waren vond ik best wel aantrekkelijk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Damon Blake ~ Mens

    "Laat ik wel heel duidelijk zijn over 1 ding. Je zuigt me niet leeg, als ik het op een of andere manier niet meer vertrouw zal ik acties ondernemen." zei ik en legde nadruk op het laatste gedeelte. "Wie van jullie heeft het langs geen bloed meer gehad?" vroeg ik toen grijnzend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik haalde mijn schouders op, ik was voorverpakt gewend. Ik legde het zakje weg, ik had net al gedronken en wilde een beetje ruimte sparen voor zometeen. "Alles smaakt goed na een zakje bloed." Ik likte mijn lippen af terwijl ik naar Hanna knikte en dan naar Damon keek. "Ik zuig nooit iemand leeg." Bekende ik. Ik keek naar het zakje. "Hm, ik heb jou net nog gedronken. Maar ik heb al eeuwig geen vrijwilliger meer kunnen vinden." Ik keek weer naar Damon. "Heb je ooit een duo gehad?"

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 22:07 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake ~ Mens

    Ik moest lachen om Luca's vraag. "Een duo is van mij kant ook goed. Do what you like, just be careful?"

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 22:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Scarlett

    Een grotere glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Dát is pas toeval. Mijn moeder is van oorsprong Engels. Mijn ouders waren erg jong toen ze mij kregen, dus lieten ze me voor een paar jaar bij mijn opa in Cheshire wonen.'

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 22:17 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Hanna.

    'Ik zuig je niet leeg, beloofd,' zeg ik. 'En ik zal geen grote zuigzoen achterlaten op je nek.' zeg ik en ik kijk Luca even aan. Ik leg een hand op Damon's borstkas en een ander onder zijn hoofd ter ondersteuning en ik zet mijn tanden voorzichtig in zijn nek.

    [zo goed?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik lach. "Dat is zeker toeval. Maar wel grappig." Glimlach ik.
    Ik bekijk haar weer. Ik haal een keer mijn neus op.
    "Ruik jij ook doe sterke bloedlucht?" Ik kijk Scarlett aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik trok snel mijn shirt uit. "Ik wil niet dat hij vies word." verklaarde ik met een pokerface. Daarna zet ik tegelijk met Hanna mijn tanden zacht in zijn nek, aan de andere kant van haar. Op een manier waarop Damon weinig pijn zal voelen, druk ik ze door tot ik bloed proef.

    [Hehe, perfect vind ik]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible