• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:20 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Ach enge typetjes, zoveel eng is er niet." Grinnik ik.
    "Dingen? Uh, gewoon." Tuurlijk Solomon, werk jezelf weer in de nesten.
    "Maar was gaan we doen?" Vraag ik er snel achteraan.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 20:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hanna Brigitta Kunert.

    'Ik zou het niet eens próbérén met jou,' lach ik. 'Laat ik me dan bij voorbaat maar overgeven, haha.' voeg ik eraan toe en ik neem een slok van mijn wijn. Damon legt me uit wat hij ermee bedoelde en ik kijk hem met grote ogen aan.
    'Dat moet je echt niet willen,' zeg ik prompt en ik leg mijn hand op zijn schouder. 'Dat zou dwingend zijn en dat wil ik niet.' voeg ik eraan toe en ik wend me tot een ander onderwerp.
    'Wat doe je eigenlijk zoal?' vraag ik hem, oprecht geïnteresseerd in degene die naast me zit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cassie Raven Benson
    Ik kijk Solomon even met opgetrokken wenkbrauwen aan, 'dit keer kom je er niet onderuit. Wat bedoel je met "dingen"?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Eh, ik eh...-" Ik veeg over mijn voorhoofd.
    "Gewoon jeweetweldingen." Zeg ik met gebaren die er helemaal niet bij passen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier
    "Hoezo heb je geen tijd voor de tv dan? Stoor ik, moet je nog iets doen? Want anders ga ik wel weg hoor." vroeg ik. "En ja, dat is Family Guy, dat is altijd wel grappig voor als je niks beters te doen hebt".

    Damon Blake ~ Vampier
    "Ik raadt het je ook niet aan om het bij mij te proberen" grinnikte ik. "Ach, waarom zou ik het niet willen? Ik heb meer als genoeg in me." zei ik, terwijl ik met mijn vingers langs mijn nek gleed. "Maar, mij krijg je niet zo gemakkelijk zo ver" zei ik knipogend.

    [Nikki en ik gaan nu eventjes een film kijken. We zijn later weer terug.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    'jeweetweldingen?' vraag ik, 'nee ik weet niet wat je bedoelt dus zeg het nou maar gewoon,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hanna Brigitta Kunert.

    'Aha, ik snap het,' zeg ik knipogend. 'We zien wel, of mikte je ergens anders op?' vraag ik half-lachend.

    [Tot later, veel plezier met de film!]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik zucht even.
    "Dat kan ik niet zeggen." Zeg ik dan en kijk Cassie niet aan.
    Niet ieder mag het weten, dat Mary het al weet is al te veel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie Raven Benson
    Ik rol even met mijn ogen.
    'Was er dan ook niet over begonnen,' zeg ik lichtelijk geïrriteerd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Sorry hoor." Zeg ik dan.
    "Misschien is het beter als ik weg ga?" Vraag ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie Raven Benson
    Ik zucht even waarna ik Solomon aankijk.
    'Dat moet je zelf weten, ik kan je niet tegen houden als je weg wilt gaan,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Sorry, ik wou dat ik het mocht zeggen." Zeg ik als ik opsta.
    "Het is beter als ik weg ga." Knik ik en glimlach even en loop dan naar de deur.
    "Ik spreek je nog wel." Zeg ik waarna ik de gang oploop en de deur sluit.
    Ik loop naar mijn eigen kamer en ga daar naar binnen en zucht even.
    Het is toch moeilijker dan je dacht hé? Solomon heeft zichzelf weer eens in de nesten weten te werken. Gaat mijn gedachten. Ik schudt mijn hoofd en ga op het bankje zitten.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 21:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga, doegh]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [doeidoei!]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cassie Raven Benson
    Ik zucht even als Solomon weggaat. Waarom moeten jongens soms zo verdomde moeilijk doen? En dan vinden ze meisjes ingewikkeld. Ik wacht nog even en sta dan ook op. Ik ga niet in me eentje achterblijven in een kamer van iemand die ik niet goed ken. Als ik weer op mijn eigen kamer ben ga ik languit op mijn bed liggen. Dit kon nog wel een lang jaar gaan worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered