• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:20 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Ik ben eigenlijk meer van het 'niets doen'" Zeg ik en lach eventjes.
    "Ik stem bij de meeste ideeën wel in." Zeg ik daarna.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik rekte me even uit en keek haar aan. Ze wist zo te zien niet wat ze zou moeten doen. "Ik blijf wel eventjes, als het je niet uitmaakt." zei ik voorzichtig. "Erop letten dat je niet alsnog een aanval ofzo krijgt van de gedachten aan net."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Is goed." zei ik. Gelukkig was hij beter in keuzes maken, alleen de reden waarom vond ik nogal stom. Ik was wel een retard maar niet iedereen hoefde dat meteen te weten over me. "Laten we ons dan maar naar de woonkamer begeven, ik heb een tv als je dat leuk vind." Ik stond op en liet mijn slaapkamer uit.


    Your make-up is terrible

    Hanna Brigitta Kunert.

    'Alsjeblieft,' zei ik tegen Damon en hij pakte het glas wijn aan. 'Shiraz, ik vind het altijd zoiets om te drinken als je eigenlijk niet weet wat je wilt, maar het is wel erg lekker.' zei ik tegen hem en ik glimlachte.
    'Damon, dit kan ik niet,' zeg ik tegen hem als ik naast hem wil gaan zitten. 'Ik ben gevaarlijk, begrijp je? Ik wil niet óók jou nog pijn doen... Het spijt me, ik kan dit echt niet.' zeg ik en ik wend mijn gedachten af van het warme en O zo zoete bloed dat door zijn aders stroomt. Het is anders dan Mary's bloed, veel aanlokkelijker, maar ik kijk naar de grond en ik wring mijn nagels in mijn handen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cassie Raven Benson
    Ik ga even met mijn hand door mijn haar terwijl ik Solomon blijf aankijken.
    'Ik zou echt niet weten wat we zouden kunnen doen,' zeg ik uiteindelijk, 'ik ben nogal inspiratieloos op dit moment,'

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 20:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik glimlachte. "Natuurlijk vind ik dat leuk. Er is op de TV altijd wel iets interessants." Ik liep achter Mary aan en plofte op de bank. "Wat wil je gaan kijken?"

    Damon Blake ~ Mens

    Ik luisterde rustig naar Hanna, nam een slok van mijn wijn en grinnikte alleen maar. "Denk je dat ik daar niet allang achter was? Ik hou van gevaar, dus maak je maar niet al te druk daarover." zei ik terwijl ik naar Hanna keek. "En je hebt gelijk, de wijn is inderdaad erg lekker." En nam er nog een slok van. "Maar als je mijn bloed niet aankunt dan vertrek ik wel weer hoor. Want bijten mag je me nog niet."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Tja, heb je hobby's?" Vraag ik dan maar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché
    Ik zocht de afstandsbediening en vond hem uiteindelijk onder een kussen op de bank. Ik zette de tv aan en plofte naast hem neer. "Geen idee, normaal kijk ik nooit tv." Dat deed me denken aan mijn huiswerk. Misschien was het beter om me morgen ziek te melden op school. "Geen tijd voor, wat kijk jij altijd?"


    Your make-up is terrible

    Hanna Brigitta Kunert.

    Damon grinnikte en nam een slok van de wijn, om me er vervolgens op te wijzen dat hij het allang wist.
    'Ik kan je bloed wel aan,' zei ik lachend en ik keek naar de grond. Als ik nog een bloedsomloop had gehad, had ik nu ontzettend gebloosd, maar dat ging niet door. 'Maar als jij het zegt, zal ik me inderdaad maar niet al te druk maken. Hoe bedoel je "bijten mag je me nog niet"?' vroeg ik lachend en ik nam een slok van de wijn. Ik had op het moment echt geen zin meer om hem te bijten, maar dat was omdat hij me had gezegd dat hij het niet wilde - en dan deed ik het ook niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 20:28 ]


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik knikte. "Nou ik gok dat op Discovery vast wel iets interesants op is en anders Comedy Central." zei ik. "En waarvoor heb je geen tijd?" vroeg ik nieuwsgierig.

    Damon Blake ~ Mens

    Ze keek naar de grond, ze moest vast blozen van mijn opmerking. Maar ach, wat wil je hé. Ik lachte zacht. "Goed dat je mijn bloed aankunt. Ik heb geen zin om geweld te moeten gebruiken. Vrouwen moet je met respect behandelen. Dood of levend." zei ik, terwijl ik nog iets harder moest lachen bij het laatste gedeelte van mijn zin. "En ik bedoel dat je me op dit moment nog niet mag bijten. Misschien verander ik later wel van gedachten, wie weet?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    'Ehm, soms hardloop ik weleens maar aangezien het nu al avond is, is dat niet zo handig. En ehm, shoppen, maar dat gaat nu ook nogal lastig,' grinnik ik, 'we kunnen anders ook gewoon een film gaan kijken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary Lea Ché
    "Voor de tv natuurlijk." Doh. Ik zapte hem naar Comedy Central, Discovery interesseerde me nooit echt, ik moest al genoeg leren op school. Dat was genoeg informatie voor één dag. Ik kende het programma dat op was helemaal niet. "Is dit leuk?" vroeg ik hem.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Waarom zou hardlopen niet kunnen? Ja oké, het is donker, maar daar ben je toch niet bang voor?" Grinnik ik. "Een film, tja. Van die kleffe films hou ik niet. Maar wat ook zo is, ik ben er dan vaak niet omdat ik 'dingen' moet doen, en dan zit je ook alleen te kijken."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie Raven Benson
    'Nee, ik ben niet bang voor het donker,' grinnik ik, 'maar je weet maar nooit wat voor een enge typetjes er 's avonds door het park lopen. En wat bedoel je met "dingen"?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered