• Ikku met probleem >.<
    Ikkuu in myn serie band heb 'Sexxi Chicka'z' met daarin: Rose(Ik(PersianRose)), Raquel(xPOKEMONKID), Lynn(CHOCOPOPSx3)& Roxy(MILLIONAIRx3)
    Nu ik niet verdeel kan wie Bill,Tom, Gustav & Georg in de serie krygt & wie welk instrument bespeelt.
    Nu jullie my help moet op basis van textjexD

    Roxy's textje(MILLIONAIRx3):
    Hii,,



    Ik ben hier z'n 16 jaar geleden op de wereld beland en kreeg de naam Roxy.Ik woon nu in duitsland met me ouders en broer.Verder heb ik er veel vriendee.Ik doe graag Skate en Drumme en je zult me ook vaak vinde in t winkelcentrum ^^.Vaak rij ik dan rond op em blauwe Scooter.Nou de rest kom je nog wel te weten .

    Bubaaaaai x33

    Lynn's Textje(CHOCOPOPSx3):
    Hii,

    Ik ben Lynn.Ik ben 17 jaar en woon al mijn hele leven in Duitsland.Ik hou van de zomer en op vakantie gaan.1 van mijn verslavingen is weggaan met vrienden.Ik hou namelijk veel van ze.Ik kan vrij verlegen zijn, maar als ik wil kan ik me ook wel goed laten horen.Ik ben met de meeste mensen wel vrienden.Ik ben al mijn hele leven 'Emo' zoals ze zeggen.Ik hou gewoon van die stijl.Trouwens Emo is een muziekstijl en geen kledingstijl.Over kleding gesproken.Ik hou ook erg veel van shoppen.Ik hou iets minder van spinnen en ruzie.

    Doeii x.


    Raquel's Textje:

    Hi lieffies <3 Myn naam is Raquel en loop al 17 jaar gek te doen op deze minni Aardbol ^^ Ik doe lekker waar ik zin in heb en als jy me dan stom gaat aanstaren heb ik daar totale schyt aan x] Shoppen doe ik veel te vaak,vandaar dat ik nooit geld heb -.- Ook maak ik graag foto's met me vriendinnen en ben ik verslaafd aan ice-cream ! Dat spul is echt goddelyk like; OMG ! Mensen die mij voor van alles uitmaken zyn zielig en zullen nooit iets beryken in hun zielige leventjes [a] Verder denk ik niet zo veel na over het leven. Gewoon nu lol maken en dan zie je later wel waar je strand ;] Zo dit is wel zo'n beetje wat ik kwyt wil. Byee peepsz <33


    Rose's textje:

    Listen up Bitch!
    Here I am.

    Rose is de naam van deze chicka. En ze is 16 jaar. Haar hobby's zyn muziek luisteren, Gek doen met vriendinnen & Basketballen. Boys zyn haar favoriete wezens maar dan alleen de knappe xD. Ze is verslaafd aan COLA & Chocolade. Érg grote verslaving xD Huiswerk maakt ze niet en dat boeit haar ook niet. Ze heeft 1 oudere broer Ismaïl die haar steunt met alles. Maar die voor de rest niet boeit. Meer heeft deze chickaa niet te zeggen..

    Enne oowja, ZE IS DE GROOTSTE STER VAN DE WERELD <333 Just kidding, maar dat gaat ze wel worden met haar band.

    XxX Rose (A)


    HELP ME xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik herken ut ^^ But is doesn't matter =)


    when words fail, music speaks.

    BO! xD
    JY MY HELPEN... NU xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ^^
    goed ikke ff lezen hoor


    when words fail, music speaks.

    YEAAHHH =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Roxy; Georg / Drum
    raquel; Gustav / Gitaar
    Rose; Tom / Zingen
    lynn; Bill / Bas

    astuu ^^


    when words fail, music speaks.

    ThnQuu Schatz.
    Ik denk dat ik dit wel gewoon ga doen =D

    THNQUU (H)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    yaay ^^ muhaha astu liebste sgats <3


    when words fail, music speaks.

    ThnQuu Schatz.
    Ik denk dat ik dit wel gewoon ga doen =D

    THNQUU (H)

    Lief,
    Wanneer komt het eerste deel ? (=


    The soul needs autumn.

    Zodalyk schatz xD Ik ga er nu aan beginnen :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lynn moet Bill krijgen
    Rose moet Georg krijgen
    Raquel moet Tom krijgen
    en
    Roxy moet Gustav krijgen.


    Lynn moet zang
    Rose Bass of Gitaar
    Raquel moet Gitaar
    Roxy zang of Drum

    WHAA DIE DINGEN LIEFT IK !
    Tom en ik speel ook zelf gitaar !!
    Kim you're Awesome !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Maar helaas Roxy, dat gaat dus niet door omdat ik was gemixters wou. Het idee van BoKillerDoll gaat door =D

    & Jaa ik ben het, Rose [PersianRose] xD

    JIJ AL DEZE QUIZ GEMAAKT HEBBEN 0O !??


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jaa meid, De proloog is er allang x]
    DontKnowx3
    Daar staat het verhaal op xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Fijn dt je het me verteld hebt x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.