• You sweeties light up my world like nobody else.
    I love you all.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 20:17 ]


    What's so bad about being different?

    Nou, het begon tijdens de training waarbij ik echt al blikken kreeg van die gast van Taekwondo die het had geraden. Hij ging telkens met z'n ogen naar Berend toe wijzen, wat echt awkward was aangezien ik 2 keer tegenover hem stond en voornamelijk naast hem..
    Maar okay, na trainen gingen we naar de AH wat ook awkward is want opeens bleef iedereen staan toen wij 2 voorop liepen, like WHY? Echt vreemd, ik snap het nut niet. x'D
    En hij legde z'n hand op m'n schouder zodat hij niet hoefde te trappen en ik hem naar voren bracht door, door te lopen. Mihihihih.
    Maar in de AH deden ze vreemd man. Hij zat zo te praten met zo'n ander joch dat meestal nooit mee ging en opeens keken ze lachend om naar ons (De meisjes van het groepje.) Echt verdacht, dus m'n vriendin erachter aan omdat ze wilde weten waar ze over aan het praten waren. Met die hakken van der, hahaha. x'D
    En later liep ik zo achter m'n crush en die jongen en toen zei hij opeens tegen m'n crush: ''Ja, je moet der jaloers maken.'' Ofzoiets, en ik was like. whut? En toen keken ze allebij, schoten in de lach en hielden voor de rest hun mond. Sindsdien voelde ik me awkward.
    Want ik weet niet of ik hier iets van moet denken, of het om mij gaat of niet. Of iets anders. Want als het wel zo is: NONONONONOOO, ik heb me vreselijk té jaloerze gedoe al verteld right? Dus ik zit echt niet op meer jaloezie te wachten. En misschien gaat het niet eens om mij?
    Ik deed maar alsof ik niks hoorde, maar ik kon er niets aan doen maar eraan denken. Like.. whut... Noo..
    Later op de fiets begon hij ook over Omegle, dat hij dat wel eens doet. En opeens begon hij over 2 emailadressen die hij kreeg van meisjes, maar er niks mee deed. Dus ik dacht: OH fuck, gaan we nu al beginnen of verbeeld ik me dit?

    Awkward story is awkward.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ja, of dat er wat anders gebeurd, in eenjaar gebeurd veel maargoed
    daar gaan we gewoon niet vanuit ;D


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Oké wow, dat is inderdaad wel awkward ;o
    Ik denk wel dat het over jou gaat... Maar je kan het natuurlijk nooit zeker weten. Pff, wat een kut situatie ;c


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Het is niet echt kut, het is eerder van: Am I overthinking things or not?
    Het is irritant want ik wil weten waar de fuck het over ging en hoe het zit. WHY IS TIHS HAPPENING TO ME?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    xStonem schreef:
    Nou, het begon tijdens de training waarbij ik echt al blikken kreeg van die gast van Taekwondo die het had geraden. Hij ging telkens met z'n ogen naar Berend toe wijzen, wat echt awkward was aangezien ik 2 keer tegenover hem stond en voornamelijk naast hem..
    Maar okay, na trainen gingen we naar de AH wat ook awkward is want opeens bleef iedereen staan toen wij 2 voorop liepen, like WHY? Echt vreemd, ik snap het nut niet. x'D
    En hij legde z'n hand op m'n schouder zodat hij niet hoefde te trappen en ik hem naar voren bracht door, door te lopen. Mihihihih.
    Maar in de AH deden ze vreemd man. Hij zat zo te praten met zo'n ander joch dat meestal nooit mee ging en opeens keken ze lachend om naar ons (De meisjes van het groepje.) Echt verdacht, dus m'n vriendin erachter aan omdat ze wilde weten waar ze over aan het praten waren. Met die hakken van der, hahaha. x'D
    En later liep ik zo achter m'n crush en die jongen en toen zei hij opeens tegen m'n crush: ''Ja, je moet der jaloers maken.'' Ofzoiets, en ik was like. whut? En toen keken ze allebij, schoten in de lach en hielden voor de rest hun mond. Sindsdien voelde ik me awkward.
    Want ik weet niet of ik hier iets van moet denken, of het om mij gaat of niet. Of iets anders. Want als het wel zo is: NONONONONOOO, ik heb me vreselijk té jaloerze gedoe al verteld right? Dus ik zit echt niet op meer jaloezie te wachten. En misschien gaat het niet eens om mij?
    Ik deed maar alsof ik niks hoorde, maar ik kon er niets aan doen maar eraan denken. Like.. whut... Noo..
    Later op de fiets begon hij ook over Omegle, dat hij dat wel eens doet. En opeens begon hij over 2 emailadressen die hij kreeg van meisjes, maar er niks mee deed. Dus ik dacht: OH fuck, gaan we nu al beginnen of verbeeld ik me dit?

    Awkward story is awkward.


    hmpff, heb je hem verteld over je jaloerse gedrag?
    het kan zijn dat het dan wel over jou gaat chanou.. het hoeft niet maar als je dat aan hem het verteld denk ik het wel...
    men wat zijn jongens toch weer verschrikkelijk zo -_______-


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    xStonem schreef:
    Het is niet echt kut, het is eerder van: Am I overthinking things or not?
    Het is irritant want ik wil weten waar de fuck het over ging en hoe het zit. WHY IS TIHS HAPPENING TO ME?


    anders vraag je het hem gewoon. Kijk hoe hij reageert. Dan weet je het gelijk


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Jongens zijn gewoon zo onbegrijpelijk.


    What's so bad about being different?

    Nope, ik heb niks verteld. Like, dit speelt nog maar 3-4 weken waarvan dit de eerste volle week was dat ik het van mezelf door had. Want ik wist het pas ander halve week geleden...


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    VAN DER WIEL BIJ IK HOU VAN HOLLAND
    JA PAPA LAAT DIE TV HIER OP STAAN, NU METEEN.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    chanou, het is gewoon echt een kut gedoe.. het komt wel goed (:

    haha sanne, ik ben voor jeroen omdat gerard leuk is bij het glazen huis en van der wiel erbij zit xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    IK BEN SOWIESO ALTIJD VOOR JEROEN, HIJ IS LEUK.
    EN VAN DER WIEL IS PURE SEKS.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Het is gewoon verwarrend, ik zie wel hoe het uitpakt. x'D
    Binnenkort zal ik hem ook ELKE dag zien, want hij wordt waarschijnlijk volgende week overgeplaatst naar onze Taekwondo groep op Zondag. :3
    Dan ben ik er niet bij, maarja. Over 2 weken. ^^


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    HELLOOTJES! <3


    every little thing is gonna be alright.

    ja, ik weet dat het verwarrend is. Het is echt gewoon kut gedoe.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    MARIT <3


    It's like I'm finally awake - One Direction.