• Volgens Justin's manager Scooter zou het goed kunnen dat Justin gaat samenwerken met one direction.
    Persoonlijk denk ik dat er hierdoor alleen maar meer haat tussen de twee fandoms gaat ontstaan, - ik vind die haat trouwens belachelijk, sinds wanneer haat je iemand om zijn/haar muziekstijl? - maar ik ben wel benieuwd hoe ze samen zouden klinken.
    Wat vinden jullie ervan?

    - plaats alsjeblieft geen haatreacties -


    Save me from myself.

    - plaats alsjeblieft geen haatreacties -

    ik vrees dat je dit helaas nooit kan afdwingen :')

    ik heb ze nooit gehaat en ik heb ze allebei nooit gemogen. so I don't really care tbh


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hmm, op zich ben ik wel benieuwd naar hoe het zou klinken, maar ik heb het gewoon niet op Justin Bieber.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    JB+1D = het laagte punt van de muziek. Het kan alleen nog maar erger worden als Rebecca Black ook nog mee gaat doen. :W

    Maaaar ik vind het wel raar dat mensen gaan haten op elkaar. Ten eerste, wat heeft dat in hemelsnaam voor zin. Je verpest het alleen maar voor elkaar. Ten tweede, de zangers zouden dat ook niet hebben gewild.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 23:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    JB+1D = het laagte punt van de muziek. Het kan alleen nog maar erger worden als Rebecca Black ook nog mee gaat doen. :W

    Maaaar ik vind het wel raar dat mensen gaan haten op elkaar. Ten eerste, wat heeft dat in hemelsnaam voor zin. Je verpest het alleen maar voor elkaar. Ten tweede, de zangers zouden dat ook niet hebben gewild.

    om heel eerlijk te zijn vind ik je bovenste reactie een beetje tegenstrijdig met de onderste.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ImOnFire schreef:
    (...)
    om heel eerlijk te zijn vind ik je bovenste reactie een beetje tegenstrijdig met de onderste.

    Ik geef alleen mijn eerlijke mening. En ik had het over de onderlinge haat tussen 1D en JB fans.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    JB+1D = het laagte punt van de muziek. Het kan alleen nog maar erger worden als Rebecca Black ook nog mee gaat doen. :W

    Maaaar ik vind het wel raar dat mensen gaan haten op elkaar. Ten eerste, wat heeft dat in hemelsnaam voor zin. Je verpest het alleen maar voor elkaar. Ten tweede, de zangers zouden dat ook niet hebben gewild.


    Ik ben het met die ananas eens ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik geef alleen mijn eerlijke mening. En ik had het over de onderlinge haat tussen 1D en JB fans.

    weet ik. maar ik vind het een beetje raar om eerst een best wel hatelijke reactie neer te zetten en vervolgens te zeggen dat je het raar vind dat mensen gaan haten op elkaar ;x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ook al ben ik grote fan van beide; Just. No.

    Love them both, see where it gets us. (:

    Niall zou het zeker willen, maar ik weet het niet.


    Take risks and conquer your fears.

    Faith in humanity: gone. Nothing to do here, I'm leaving.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Maynard schreef:
    Love them both, see where it gets us. (:

    No no no, just no!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, doe maar man. Dan hebben we geen aparte hypes meer, maar eentje. The one bieber hype, dan zijn we meteen af van al het gezeur en heb je gewoon 6 Biebers bij elkaar.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ja, doe maar man. Dan hebben we geen aparte hypes meer, maar eentje. The one bieber hype, dan zijn we meteen af van al het gezeur en heb je gewoon 6 Biebers bij elkaar.


    Yes! 1 bom en het is voorbij.
    Haha, nee dat is gemeen.


    Your make-up is terrible