• Volgens Justin's manager Scooter zou het goed kunnen dat Justin gaat samenwerken met one direction.
    Persoonlijk denk ik dat er hierdoor alleen maar meer haat tussen de twee fandoms gaat ontstaan, - ik vind die haat trouwens belachelijk, sinds wanneer haat je iemand om zijn/haar muziekstijl? - maar ik ben wel benieuwd hoe ze samen zouden klinken.
    Wat vinden jullie ervan?

    - plaats alsjeblieft geen haatreacties -


    Save me from myself.

    Pericles schreef:
    Niall zou het zeker willen, maar ik weet het niet.


    Tell me about it, stud.

    JB + 1D = ME GUSTA <3


    The universal language of art.

    Ik hou van hun beiden, maar het lijkt me niet zo'n goed idee..
    Ze zijn zo.. verschillend?

    Ik was vroeger wel kind of fan van Justin Bieber maar dat was een tijdelijke periode in mijn leven haha anyway ik vind het zelf ook echt achterlijk dat 'Beliebers' and 'Directioners' elkaan gaan haten! Ik zelf ben ook een fan van One Direction maar Justin Bieber/Beliebers haten? Nee dankje! Ik geef ook geen aandacht aan Beliebers die haat reactie's geven aan Directioners, zonde van mijn tijd!

    Ik vind het overigens opzich wel leuk voor de boy's als ze graag samen iets willen opnemen!
    Haat en al dat soort dingen zullen toch wel blijven bestaan dus ik denk dat door het opnemen van een duet 2 dingen kan doen onder de fandoms. Het kan zijn dat de haat mischien wel groter word, maar er bestaat natuurlijk ook een kans dat de fandoms elkaar juist gaan accepteren! Ik hoop op het laatste omdat al dat gehaat gewoon onzin is! We will see what happens (: x

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 2:05 ]

    Nohhhh. (baby)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    WhiteQueen schreef:
    No no no, just no!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Maynard schreef:
    Love them both, see where it gets us. (:


    we danced all night to the best song ever.

    DarkSavior schreef:
    JB+1D = het laagte punt van de muziek. Het kan alleen nog maar erger worden als Rebecca Black ook nog mee gaat doen. :W

    Maaaar ik vind het wel raar dat mensen gaan haten op elkaar. Ten eerste, wat heeft dat in hemelsnaam voor zin. Je verpest het alleen maar voor elkaar. Ten tweede, de zangers zouden dat ook niet hebben gewild.


    comfort in c h a o s

    Ehmm doe maar niet.. Niks tegen JB maar ik wil het gewoon liever niet..

    Ik wil eerst horen hoe het klinkt voordat ik ga oordelen en het lijkt me een leuk idee, JB heeft al eerder met andere zangers & zangeressen samen gewerkt dus misshcien word het wel iets goeds


    Physics is awesome

    Mij lijkt t niet een al te slim plan


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn reactie:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    MisaAmane schreef:
    Mijn reactie:


    My face right there

    MisaAmane schreef:
    Mijn reactie:


    I agree.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Caoimhe schreef:
    Hmm, op zich ben ik wel benieuwd naar hoe het zou klinken, maar ik heb het gewoon niet op Justin Bieber.


    Mijn username is een kopje, geen plaat