• De vorige was vol.

    Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Zucht. Ik zou willen dat ik vaker je gezicht kon zien zonder die jerkfaces langs je... >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    Het einde is bijna in zicht, at last!


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb jeuk aan mij wond maar kan niet krabben, want er zit een plakker over ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ja hoor , vervang me maar ik beteken toch niets meer voor jou.


    Love isn't a fairytale.

    Sometimes you're too amazing and sweet for your own good. I know I'm not always the best girlfriend , but right now that's mainly pure nerves. I can't wait to be with you.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I think I might love you.

    Ok, ik hou van je!
    Is dat zo moeilijk te zien? Je bent zo onbereikbaar, zo ver weg! Het is alsof ik ruimtevaarder wil worden.
    3% kans om te slagen!
    Soms zou ik gewoon op je af willen stappen, dan kijk ik je aan en span ik alvast mijn spieren en dan...
    Dan zucht ik maar en draai me om. Ik ben een LAFAARD, ik weet het. maar het is heus niet makkelijk om op je af te stappen. Er 97% kans dat ik gekwetst wordt en dat je me gewoon afwijst. En buiten dat feit, loop je ook constant bij al die anderen.
    Volgens mij zal ik mijn hele verder schoolleven gewoon naar je staren en wachten...
    Want zeg nu zelf. Je aanvaardt me niet eens op facebook, dat is niet echt aanmoedigend hé?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wat als ik mijn excuses zal aanbieden aan je? Ga je dan weer normaal tegen me doen? En niet achter mijn rug over me praten?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bitch, act normal. Ik kan je voor geen meter uitstaan en je bent echt een trut geworden.
    Ik noem jou geen vriendin meer.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Damn, I think I love her...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dit topic is bijna vol ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oversext persoontje! Eerst flirt je met me, dan doe je alsof je me enorm leuk vind, vinger je iemand anders, laat je me als een baksteen vallen, praten we maanden niet meer en dna kom je ineens van Neuken? Je hebt ook echt geen idee wat je met me doet, hea??? Asshole!


    ' Nyctophilia '

    Ik kan gewoon niet leven zonder je. Begrijp je dat nou niet?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    dit topic is bijna vol (A)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    en ik maak een nieuw


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.