• De vorige was vol.

    Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Toen je aan het zingen was kon ik me totaal niet meer focussen op het groepswerk, you make me crazy

    -Ik leg mezelf zoveel op.
    Nu zit ik hier weer.

    -sorry, maar ik heb ook zo mijn momenten nodig


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Doe als-je-blieft niet zo lief tegen me, mijn gevoelens slaan op hol..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jaaaa, ik kan eindelijk de laatste Castle episode kijken :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    I feel happy.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I don't give a fuck about what the others think. I love you, as a friend =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Bitch, beter sms je me terug, nu >:C.


    i put the fun in funeral

    Mèh!


    26 - 02 - '16

    Ik durf weeral niet! Ik ben de vorige keer toch iets te voorbarig geweest.. Meh. Waarom kan ik die gymlessen gewoon niet overslaan? D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb het idee dat ik steeds meer vrienden verlies en dat alleen maar omdat er rare dingen over me worden gezegd...


    Life is hard and then we die

    Waarom kan ik niet beginnen aan een samenvatting van mijn favo boekaarg!!!!!!
    Hoe moet ik ooit een boek samenvatten in het kort als het een boek is waar zoveel in gebeurd, stomme boekpromotie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb het gevoel alsof mensen denken dat het niet normaal is voor een man en een vrouw om gewoon vrienden te zijn en niet meer. En ik word er moe van dat mensen aan een vriend van mij vragen of zijn moeder soms is gekomen als een Russische postorderbruid... Bah, ik walg daarvan.

    Oh en het was superleuk met motorcrossen, bedankt.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik weet een oplossing, het is zo simpel, maar het wordt gewoon niet geaccepteerd.


    26 - 02 - '16

    geef je er eigenlyk om of wil jij gwn Luna . He arrogant kind

    ps: Ik ben niet Jill ik ben haar 16 jarige zus


    what goes around come BACK around !

    ja doe ma lekker grof ! Als ik wist wie je wou ......... dan was je al lang voor mij dood. En doe vooral nie onschuldig!!!!! Khaat je ga weg van mn leven en blijf bij mij want u lieve lach je aandacht


    ik ben zo verscheurd


    what goes around come BACK around !