• Dat ben ik dus..
    ik voel me veel meer op mijn gemak by jongens dan by meisjes..
    by jongens kan je jezelf zijn vind ik en ben ik veel makkelijker en opener. ik praat anders met jongens.. jongens vinden het apart dat ik mee kan praten over autos's,voetbal en motoren terwijl meisjes me raar aan zouden kijken. ook vind ik jongens chiller en ze praten niet zoveel over elkaar achter iemands rug om. jongens zijn betrouwbaarder en eerlijker..
    dat vind ik tenminste... :P


    We can only learn to love by loving.

    Ja,soms heb ik dat ook.x)

    Idd dat is zo. Als je bij de meisjes iets vies zegt of iets negatiefs worden ze meteen boos/kijken ze je raar aan.
    Bij de jongens kun je alles zeggen wat ja wilt ='D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja,soms heb ik dat ook.x)


    n_n hihi Jongens sijn trouwens ook trouwer x3 vind ik.. soort van hondjes x3


    We can only learn to love by loving.

    Idd dat is zo. Als je bij de meisjes iets vies zegt of iets negatiefs worden ze meteen boos/kijken ze je raar aan.
    Bij de jongens kun je alles zeggen wat ja wilt ='D

    ja amn x3

    ik sat x met myn beste vriend op de skatebaan te kliere segk so vna ''eigenlyk ben je best wel gay..'' voor de gein.. een meisje sou dikke rusie met me gaan make x3 in ieder geval vriendinne vn my wel.. mr myn vriend ging heel gay doen en myn tas afpakke en daarmee rond huppele enz. x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    n_n hihi Jongens sijn trouwens ook trouwer x3 vind ik.. soort van hondjes x3


    Idd :D

    (...)
    ja amn x3

    ik sat x met myn beste vriend op de skatebaan te kliere segk so vna ''eigenlyk ben je best wel gay..'' voor de gein.. een meisje sou dikke rusie met me gaan make x3 in ieder geval vriendinne vn my wel.. mr myn vriend ging heel gay doen en myn tas afpakke en daarmee rond huppele enz. x3
    ='D Dikke lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    had ik vroeger vooral [ werd toen door de meisjes en mééste jongens gepest dus ¬¬ ]

    maar de jongens waar ik nu vooral mee omgaan zijn gay >.< nee grapje [hope da ze niet perongeluk expres op Q zitte ^^]

    de een heeft alleen een verslaving om mij te plagen

    de ander doet me [perongeluk-exprs] pijn en knuffelt me dan (die heeft egt knuffelverslaving Oo [ja het is égt een jongen ^^])

    en allemaal hebben ze een poke- verslaving xD
    BTW trap niet tegen [knuffels] benen die zijn van staal Oo [ik heb het gevoeld :/]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...) ='D Dikke lol.


    mwhauaha x3 idd

    en myn andere vrienden sijn ook wel vaag.. x3
    tim die is 16 en die knuffelt my altijd en doet poke gevegt met my x33


    We can only learn to love by loving.

    en ja ze zijn allemaal skater xD


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Niet als je de jongens bij mij op school ziet x|
    ik praat liever met meiden

    had ik vroeger vooral [ werd toen door de meisjes en mééste jongens gepest dus ¬¬ ]

    maar de jongens waar ik nu vooral mee omgaan zijn gay >.< nee grapje [hope da ze niet perongeluk expres op Q zitte ^^]

    de een heeft alleen een verslaving om mij te plagen

    de ander doet me [perongeluk-exprs] pijn en knuffelt me dan (die heeft egt knuffelverslaving Oo [ja het is égt een jongen ^^])

    en allemaal hebben ze een poke- verslaving xD
    BTW trap niet tegen [knuffels] benen die zijn van staal Oo [ik heb het gevoeld :/]


    whaha x3 lol

    ik heb nie egt vrienden vn my op sgool alleen op andere sgolen x3 en das weel chill
    en byna al mijn vrienden sijn ouder dn my n_n x3


    We can only learn to love by loving.

    Ja,dat heb ik soms ook

    xD ik heb da ook!:P jongens zijn echt chiller!(cool)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heb ik ook!! ik vind jongens ook zorgelijker omdat je het enige meisje bent.. en ze goed op je willen passen!

    mwahaha, jongens zien om de een of andere reden niks in mij x3 niet als 'vriendinnetje' en niet als gewone vriendin x3
    dan moet ik het maar met mn vriendinnen doen (: en dat vind ik niet extreem erg:P


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.