• Dat ben ik dus..
    ik voel me veel meer op mijn gemak by jongens dan by meisjes..
    by jongens kan je jezelf zijn vind ik en ben ik veel makkelijker en opener. ik praat anders met jongens.. jongens vinden het apart dat ik mee kan praten over autos's,voetbal en motoren terwijl meisjes me raar aan zouden kijken. ook vind ik jongens chiller en ze praten niet zoveel over elkaar achter iemands rug om. jongens zijn betrouwbaarder en eerlijker..
    dat vind ik tenminste... :P


    We can only learn to love by loving.

    Jaa dat klopt meisjes hebben ook heel snel een oordeel over je klaar:S maar een min punt is dat ik niet snel praat enzo maar ze zijn wel leuk..
    ze vinden me ook snel maar een dom k*twijf:S
    nja...


    Love is the world. And that's make my smile.

    ik zit meestal ook liever bij de jongens (behalve bij een schaap hooft ui m`n klas)
    en idd ze roddelen geloof ik veel minder 8ter je rug om :D


    Be nyappy

    Ik had ooit een hele goede vriend... nu niet meer, nu ben ik voor hem "een kleine kut emo"

    Kga liever ook met jongens om en kheb maar 1 beste vriendin en die is ook jongensachtig ik zit vaak met jongens op de skatebaan te kloten en kloop en praat ook als een jongen xD Meisjes vinden me raar daarom omdat k vaker bij jongens ben xD

    Heb ik ook. Ik praat altijd met jongens over voetbal en dan slaan we elkaar als de ander voor een klote club is x) Da's leven.

    Klopt o.o
    Ik speel ook best wel wat jongens-spelletjes op de PC, en geen meisje dat er wat van snapt xD

    Klopt o.o
    Ik speel ook best wel wat jongens-spelletjes op de PC, en geen meisje dat er wat van snapt xD

    Ik ook race en schiet spelletjes xD
    && ksnap echt niet hoe meisjes zo erg met hun heupen kunnen lopen dat kan ik niet xD

    jah soms heb ik da oowwk wel,, alleen tog hea,, sou ik niet sondr mijn vriendinnen kunnen hoa.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ja IDD, tegen jongens kun je gewoon alles zegge, en alz je da tegen een meisju zou zegge, kan je meteen ruzie verw8en of dat ze kwaad op je word..

    soms, echt wel heel irritant..


    --

    Ik vertel tegen een jongen alles. En ik heb hem gister pas ontmoet. Ik kan met mijn vriendinnen niks vertellen want dan zeggen ze o oke en dan lopen ze weg. Der laatste tijd ga ik vaker om met jongens dan met meisjes als ik eerlijk moet zijn(A)