• hey :D

    jaja ik ga eindelijk mijn nail art wedstrijd houden :D
    en ja ik heb toestemming:
    Toestemming wedstrijd


    Hallo Sugerbabe

    Je hebt toestemming om te beginnen met je fotowedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en het in het wedstrijdtopic te plaatsen.

    Veel succes
    Amused


    de link voor de storry :) http://www.quizlet.nl/stories/79692/nail-art-wedstrijd-/

    goed even de regels:
    1. je moet het zelf gemaakt hebben maar je bent wel toegestaan om het op nepnagels te maken als je eigen nagels te kort zijn
    2. natuurlijk de huisregels hea

    - er komen 6 rondes van 1 a 2 weken en elke ronde vallen er valt niemand af je gemidelde aan het einde telt!
    - niet op tijd inleveren zonder vragen voor uitstel 2 waarschuwingen en anders lig je eruit zelfde geld met cheaten
    - prijzen is 2 weken 1 maand of 2 maanden op mijn profiel staan wand ik heb geen credits

    Zijn er trouwens nog dingen die we niet mogen gebruiken? (nailart stikkers, water decals, stempel plates, foils, etc)


    alles mag gewoon ;)

    jurry (VOL):
    1. sugerbabe beoordeld
    2. RoseDream beoordeld
    3. MisPattinson
    4. IceQueenIce beoordeld


    deelnemers
    1. Scandal
    2. Mistletoee
    3. Tartaros
    4. Beware
    5. MoonRaven
    6. Austen
    7. Rooba
    8. Calanth
    9. DrCooper

    harstike vol ;) jammer hea xD

    mensjes ik ga de eerste opdracht online zetten ;)
    ok om er een beetje in te komen doe ik iets vrij makelijks je moet iets met hello kitty maken het mag een french manicure zijn maar ook een gewoone ;) je mag bij deze opdracht geen stickers ofzo gebruiken omdat het dan te makelijk word mag in alle kleuren en moet op minimaal 1 nagel veel plezier :) je hebt tot en met woensdag de 21de de tijd om 12 uur savonds (in nederland) vor uitstel ajb een pb sturen max 3 dagen erbij

    creatievietijd telt 1x in je punt
    hoe goed het eruit ziet tel 1x
    andere dingen 1x



    de 2de opdracht
    deze moet op een hele hand je kiest je 5 favoriete snoepjes en maakt ze op je vingers hier is een voorbeel (niet dat ik verwacht dat jullie het zo goed gaan doen hoor!): http://cdn.buzznet.com/assets/users16/ninaleecherryambition/default/candy-nail-art-janet-riffe--large-msg-128794715426.jpg je hebt hier een anderhalve week voor dus vanaf vandaag donderdag 29 maart tot dinsdag 17 april het is niet zo moeilijk als het lijkt gewoon bv een mnm op de ene en en candycorn op de andere het hoeven niet perse je favo snoepjes te zijn omdat die soms echt te lastig zijn

    creatievietijd telt 1x in je punt
    hoe goed het eruit ziet telt 2x
    andere dingen 1x

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:06 ]


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    Ik wil wel meedoen. Ik verander sowieso 1x per week van manicure en kan die net zo goed insturen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik wil wel Jury zijn :)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 18:17 ]


    If you love him, set him free. If he does'nt love you, He'll come back for me

    Ik wil meedoen :D

    Ik doe mee. Weer eens een beetje knutselen met nagellak.(A)
    Zijn er trouwens nog dingen die we niet mogen gebruiken? (nailart stikkers, water decals, stempel plates, foils, etc)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik wil wel meedoen. (:
    Heb dit nog nooit gedaan dus dat gaat nog wat worden. =D


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Even een abootje. ;D


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    ik wil wel meedoen maar verw8 geen kwaliteit werkxD


    You can't not look cool with a crossbow.

    Mag ik jurry zijn??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil wel, maar ik heb bijna geen nagellak...


    Let's smile'

    BRAINWITCH schreef:
    Ik wil wel meedoen. (:
    Heb dit nog nooit gedaan dus dat gaat nog wat worden. =D


    comfort in c h a o s

    wil je me een gb sturen als ik jurry ben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    het maat niet uit als je geen ervaring hebt want zo te zien heeft bijna niemand dat dus maakt het niet zo uit :P en als je weingig nagelak hebt maakt het ook niet uit want je kan er nog altijd het beste van maken ;)


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    abo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    sugerbabe schreef:
    het maat niet uit als je geen ervaring hebt want zo te zien heeft bijna niemand dat dus maakt het niet zo uit :P en als je weingig nagelak hebt maakt het ook niet uit want je kan er nog altijd het beste van maken ;)


    Oké, bedankt!


    Let's smile'

    Count me in!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''