• hey :D

    jaja ik ga eindelijk mijn nail art wedstrijd houden :D
    en ja ik heb toestemming:
    Toestemming wedstrijd


    Hallo Sugerbabe

    Je hebt toestemming om te beginnen met je fotowedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en het in het wedstrijdtopic te plaatsen.

    Veel succes
    Amused


    de link voor de storry :) http://www.quizlet.nl/stories/79692/nail-art-wedstrijd-/

    goed even de regels:
    1. je moet het zelf gemaakt hebben maar je bent wel toegestaan om het op nepnagels te maken als je eigen nagels te kort zijn
    2. natuurlijk de huisregels hea

    - er komen 6 rondes van 1 a 2 weken en elke ronde vallen er valt niemand af je gemidelde aan het einde telt!
    - niet op tijd inleveren zonder vragen voor uitstel 2 waarschuwingen en anders lig je eruit zelfde geld met cheaten
    - prijzen is 2 weken 1 maand of 2 maanden op mijn profiel staan wand ik heb geen credits

    Zijn er trouwens nog dingen die we niet mogen gebruiken? (nailart stikkers, water decals, stempel plates, foils, etc)


    alles mag gewoon ;)

    jurry (VOL):
    1. sugerbabe beoordeld
    2. RoseDream beoordeld
    3. MisPattinson
    4. IceQueenIce beoordeld


    deelnemers
    1. Scandal
    2. Mistletoee
    3. Tartaros
    4. Beware
    5. MoonRaven
    6. Austen
    7. Rooba
    8. Calanth
    9. DrCooper

    harstike vol ;) jammer hea xD

    mensjes ik ga de eerste opdracht online zetten ;)
    ok om er een beetje in te komen doe ik iets vrij makelijks je moet iets met hello kitty maken het mag een french manicure zijn maar ook een gewoone ;) je mag bij deze opdracht geen stickers ofzo gebruiken omdat het dan te makelijk word mag in alle kleuren en moet op minimaal 1 nagel veel plezier :) je hebt tot en met woensdag de 21de de tijd om 12 uur savonds (in nederland) vor uitstel ajb een pb sturen max 3 dagen erbij

    creatievietijd telt 1x in je punt
    hoe goed het eruit ziet tel 1x
    andere dingen 1x



    de 2de opdracht
    deze moet op een hele hand je kiest je 5 favoriete snoepjes en maakt ze op je vingers hier is een voorbeel (niet dat ik verwacht dat jullie het zo goed gaan doen hoor!): http://cdn.buzznet.com/assets/users16/ninaleecherryambition/default/candy-nail-art-janet-riffe--large-msg-128794715426.jpg je hebt hier een anderhalve week voor dus vanaf vandaag donderdag 29 maart tot dinsdag 17 april het is niet zo moeilijk als het lijkt gewoon bv een mnm op de ene en en candycorn op de andere het hoeven niet perse je favo snoepjes te zijn omdat die soms echt te lastig zijn

    creatievietijd telt 1x in je punt
    hoe goed het eruit ziet telt 2x
    andere dingen 1x

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:06 ]


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    Wanneer denk je de eerste opdracht online te zetten?


    comfort in c h a o s

    het liefste als alles vol zit maar uiterlijk volgendeweek zondag (over 1 week dus)


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    sugerbabe schreef:
    het liefste als alles vol zit maar uiterlijk volgendeweek zondag (over 1 week dus)

    Nog zo lang? ;o Zouden we hem niet vroeger kunnen krijgen?


    comfort in c h a o s

    Kan ik nog meedoen?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    sugerbabe schreef:
    het liefste als alles vol zit maar uiterlijk volgendeweek zondag (over 1 week dus)


    Je kan hem er ook al morgen op zetten, dan kunnen ze vast beginnen met er aan werken, en dan pas als de inschrijvingslijst vol staat, de deadline neerzetten..


    If you love him, set him free. If he does'nt love you, He'll come back for me

    Liamousine schreef:
    Kan ik nog meedoen?


    Ja, er zijn nog 3 plaatsen open, dus als je 3 mensen kent die dit leuk zouden vinden, moet je het vragen ;)


    If you love him, set him free. If he does'nt love you, He'll come back for me

    ja je kan meedoen en meschien doe ik dat wel hem eerder beginnen ik zei ook uiterlijk hea maar wel op zijn vroegts morgen


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    Hoeveel tijd krijg je per opdracht? Aangezien ik geen zeeën van tijd heb...

    1 a 2 weken dat zie je per opdragt maar als iedereen binnen 1 dag klaar zou zijn krijg je gewoon de volgende al natuurlijk


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    RoseDream schreef:
    (...)

    Ja, er zijn nog 3 plaatsen open, dus als je 3 mensen kent die dit leuk zouden vinden, moet je het vragen ;)


    Hmmmm, je zou AlInZayn kunnen vragen of ik vraag haar. Zij is helemaal gek op nail art. Maar dan heb ik geen kans meer ;)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Vraagje. als jurry komt alles in een story of per pb of per link? moeten we dan de uitslag in een pb zetten??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    als de deelnemres hun foto hier neerzeten plaats ik ze wel een strorie zodat je ze overzichtelijk kan zien als jurry


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    Liamousine schreef:
    (...)

    Hmmmm, je zou AlInZayn kunnen vragen of ik vraag haar. Zij is helemaal gek op nail art. Maar dan heb ik geen kans meer ;)


    iedereen is welkom en ag het is vooral voor de fun hea ;)


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    Moet de foto ingeleverd worden via pb of in het topic?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    hmmm ik denk dat het makelijker is via pb


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd