• hey :D

    jaja ik ga eindelijk mijn nail art wedstrijd houden :D
    en ja ik heb toestemming:
    Toestemming wedstrijd


    Hallo Sugerbabe

    Je hebt toestemming om te beginnen met je fotowedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen en het in het wedstrijdtopic te plaatsen.

    Veel succes
    Amused


    de link voor de storry :) http://www.quizlet.nl/stories/79692/nail-art-wedstrijd-/

    goed even de regels:
    1. je moet het zelf gemaakt hebben maar je bent wel toegestaan om het op nepnagels te maken als je eigen nagels te kort zijn
    2. natuurlijk de huisregels hea

    - er komen 6 rondes van 1 a 2 weken en elke ronde vallen er valt niemand af je gemidelde aan het einde telt!
    - niet op tijd inleveren zonder vragen voor uitstel 2 waarschuwingen en anders lig je eruit zelfde geld met cheaten
    - prijzen is 2 weken 1 maand of 2 maanden op mijn profiel staan wand ik heb geen credits

    Zijn er trouwens nog dingen die we niet mogen gebruiken? (nailart stikkers, water decals, stempel plates, foils, etc)


    alles mag gewoon ;)

    jurry (VOL):
    1. sugerbabe beoordeld
    2. RoseDream beoordeld
    3. MisPattinson
    4. IceQueenIce beoordeld


    deelnemers
    1. Scandal
    2. Mistletoee
    3. Tartaros
    4. Beware
    5. MoonRaven
    6. Austen
    7. Rooba
    8. Calanth
    9. DrCooper

    harstike vol ;) jammer hea xD

    mensjes ik ga de eerste opdracht online zetten ;)
    ok om er een beetje in te komen doe ik iets vrij makelijks je moet iets met hello kitty maken het mag een french manicure zijn maar ook een gewoone ;) je mag bij deze opdracht geen stickers ofzo gebruiken omdat het dan te makelijk word mag in alle kleuren en moet op minimaal 1 nagel veel plezier :) je hebt tot en met woensdag de 21de de tijd om 12 uur savonds (in nederland) vor uitstel ajb een pb sturen max 3 dagen erbij

    creatievietijd telt 1x in je punt
    hoe goed het eruit ziet tel 1x
    andere dingen 1x



    de 2de opdracht
    deze moet op een hele hand je kiest je 5 favoriete snoepjes en maakt ze op je vingers hier is een voorbeel (niet dat ik verwacht dat jullie het zo goed gaan doen hoor!): http://cdn.buzznet.com/assets/users16/ninaleecherryambition/default/candy-nail-art-janet-riffe--large-msg-128794715426.jpg je hebt hier een anderhalve week voor dus vanaf vandaag donderdag 29 maart tot dinsdag 17 april het is niet zo moeilijk als het lijkt gewoon bv een mnm op de ene en en candycorn op de andere het hoeven niet perse je favo snoepjes te zijn omdat die soms echt te lastig zijn

    creatievietijd telt 1x in je punt
    hoe goed het eruit ziet telt 2x
    andere dingen 1x

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:06 ]


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    Het enige probleem is, ik heb geen wit en dat is toch belangerijk voor Helly Kitty? Ik ben niet de enige, MoonRaven heeft ook geen wit.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Het enige probleem is, ik heb geen wit en dat is toch belangerijk voor Helly Kitty? Ik ben niet de enige, MoonRaven heeft ook geen wit.

    Licht roze? Licht blauw? Elke lichte kleur kan je gebruiken. Verander gewoon je hele kleurenpallet. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Tartaros schreef:
    (...)
    Licht roze? Licht blauw? Elke lichte kleur kan je gebruiken. Verander gewoon je hele kleurenpallet. (A)

    Ja, maar dan moet sugarbabe dat nog goed keuren. Ik wil niet afgerekend worden op het feit dat de kleuren niet goed zitten.


    comfort in c h a o s

    ik heb al gezegt ergens dat het niet uitmaakt welke kleur je gebruikt ;) ik begrijp het namelijk als je geen wit heb deze opdracht is meer om de creativietijd en hoe het gelukt is enzo dan of het helemaal met de kleuren klopt


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    En andes maak je een alien hello kitty of hello alien..............(cat)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    sugerbabe schreef:
    ik heb al gezegt ergens dat het niet uitmaakt welke kleur je gebruikt ;) ik begrijp het namelijk als je geen wit heb deze opdracht is meer om de creativietijd en hoe het gelukt is enzo dan of het helemaal met de kleuren klopt

    Dus je mag ook Hello Kitty maken in absurde kleuren? Bijvoorbeeld een gifgroen gezicht met rode ogen en een blauw strikje?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    jup als je daar zin in hebt mag het dat is wat creatiefs :) xD
    je moet je gewoon laten ispireren door het lieve kleine poesje :P

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 20:06 ]


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    Ik heb wel iets, alleen ben ik er nog niet helemaal tevreden mee.. Ik ga denk ik nog een keer iets proberen, maar kan je misschien een datum geven wanneer het af moet zijn? Dat is misschien wat handiger dan 'een week de tijd'
    Niet betweterig bedoeld ofzo ;p

    ik weet het omdat nog niet alles duidelijk was kregen jullie iets langer dan een week :P ik ga het er wel bij zetten nu


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    Ik ben klaar, het is wel een beetje mislukt. De foto's komen zo.


    comfort in c h a o s

    sugerbabe schreef:
    ik weet het omdat nog niet alles duidelijk was kregen jullie iets langer dan een week :P ik ga het er wel bij zetten nu

    Je weet dat de eerst volgende woensdag de dertiende op 13 juni 2012 is? XD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    sugerbabe schreef:
    ik weet het omdat nog niet alles duidelijk was kregen jullie iets langer dan een week :P ik ga het er wel bij zetten nu


    Thanks ;D

    Tartaros schreef:
    (...)
    Je weet dat de eerst volgende woensdag de dertiende op 13 juni 2012 is? XD


    ehm kuch kuch :$ ik heb het al verbeter.....


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    mijn is een konijn geworden>.<


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik heb eerder een nail art wedstrijd georganiseerd, ik zou het nu wel leuk vinden om een keer mee te doen! =). Kan dat nog?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 21:04 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.