• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik haalde mijn schouders op, dronk de laatste slokken uit mijn kop en ging achterover op zijn bed liggen.
    'Ik weet niet. Ik heb teveel adrenaline en zenuwen om denk ik echt góéd te kunnen slapen.' Toch gaapte ik.
    'Je bed ligt lekker.'

    Frederick Smith, district 12

    'Dan zet ik dit regenboogkleurig wekkerding zodat we niet te laat komen, nu ga je dus slapen!' beval ik. Ik wou dat ze uitgerust was, je kon niets gaan doen in een arena als je moe was...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik draaide me naar Rowan toe, 'Watermeloen, water en eten,' grinnikte ik even. Ik draaide me naar hem toe en knikte, 'Misschien wel verstandig ja,' Ik stond rustig op en keek hem toen even aan. Ik boog voorover om hem gewoon een kus op zijn wang te geven en liep toen richting de deur.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik grinnikte en ging in de kussens liggen. Dat ik mijn Arena kleding nog aanhad, kon me vrij weinig schelen.
    'Ga jij ook slapen?'

    Frederick Smith, district 12

    'Misschien, als ik kan, ja,' mompelde ik, ik zakte achterover op mijn bed en schopte mijn schoenen uit, de rest van mijn kleding was gemaakt om in te slapen, dus dat was geen probleem. Ik ging naast Noëmi liggen en staarde naar het plafond.
    'Slaapwel No,' fluisterde ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    'Slaapwel, No,' fluisterde Fred in mijn oor.
    'Welterusten, Fred.' Ik wist niet of hij het wilde, maar ik kroop tegen hem aan. Hij was mijn vertrouweling in deze Spelen. Wij moesten op elkaar aankunnen. Voorlopig. Misschien wel voor altijd.
    Ik gaapte en sloot mijn ogen.

    [OOOH EM GEE! Ik zag de HungerGames trailer op tv:D had m nog niet gezien hier in NL haha :p

    Jessiiicaa schreef:
    [OOOH EM GEE! Ik zag de HungerGames trailer op tv:D had m nog niet gezien hier in NL haha :p


    [JAAA IK OOK. Ik gilde gelijk haha.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Teleurgesteld keek ik haar na. Ik had gehoopt dat ze hier zou blijven vannacht, maar misschien was dat een beetje té. We kenden elkaar pas net en binnenkort zou één van ons dood zijn. Je kon dan het best niet te veel van elkaar genieten. Of juist wel. Maar ik wist natuurlijk niet hoe zij daar over dacht. Het was beter zo, dus liet ik haar gaan. Het enige wat ik nog mompelde was: 'Tot snel.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1
    Ik zuchte, ik had misschien gehoopt dat hij me vroeg om te blijven. Ik wilde helemaal niet weg gaan, ik wilde helemaal niet meer de arena in. Vroeg of laat zou hij me moeten vermoorden, of ik hem. Om dit te winnen zal ik dat moeten doen. Tranen vulde mijn ogen maar ik liet ze niet door, ik draaide me naar hem toe 'Veel geluk morgen, en ik hoop dat je goed slaapt,' zei ik en opende de deur terwijl ik richting de liften liep.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Frederick Smith, district 12

    Ze kroop tegen me aan, langzaam sloot ik mijn ogen, dit was waarschijnlijk het laatste rustige moment in heel mijn leven, dus genoot ik er nog even van voor de vermoeidheid me omsloot, het pastelkleurige ding dat als wekker dienst deed, zou op tijd moeten afgaan...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Door haar laatste woorden sprong ik snel op en holde naar de gang. 'Wacht!' De deur die al bijna was dichtgevallen ramde ik gewoon open. Hij kraakte gevaarlijk in zijn scharnieren, maar dat kon me geen ruk schelen. 'Wacht,' zei ik nog eens maar nu wat minder hard. 'Je kunt blijven als je wilt,' hakelde ik wat onhandig. Ik krabte even achter mijn hoofd en wist verder niks te zeggen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Spelmakersmededeling
    Tijd: 23:00

    Prepare for the games
    3 HOURS LEFT


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Ditrict 1

    Ik stond versteld van wat hij deed maar toch lachte ik even en knikte, 'Dat is goed,' zei ik toen en sprong snel de lift uit. 'Moest dat een soort film scene zijn?' lachte ik even terwijl ik weer met hem terug liep. Eigenlijk had ik nee moeten zeggen, dit deed me helemaal niet goed. Hoe erger onze band werd hoe moeilijker het later werd.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 18:23 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    xDesire schreef:
    Spelmakersmededeling
    Tijd: 23:00

    Prepare for the games
    3 HOURS LEFT


    God damn het komt dichter bij ;o


    The duty of youth, is to challenge corruption.