• OMG mijn belofte geldt dus niet meer. Puh.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    OMG mods, van nu af aan zijn jullie verdoemd en hier niet meer welkom.(cat)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:37 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG dat wist ik ook al

    OMG. de grammatica van Latijn komt mijn hoofd niet in -.-


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG ik heb echt schurft aan de wereld momenteel.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    OMG ik heb echt schurft aan de wereld momenteel.


    OMG hoezo dat ??

    Blathers schreef:
    OMG ik heb echt schurft aan de wereld momenteel.


    OMG what happened ? ;O


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG wat is er?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    OMG hoezo dat ??

    OMG mijn moeder heeft me verboden voor mezelf te computeren omdat ze een stuk MSNgesprek van mij en Fred las en het taalgebruik schunnig vond. Daar komt bij dat ze normaal gesproken sowieso niet mag. Ook werd ik vandaag met mijn neus op de feiten gedrukt doordat we met Duits in een ander lokaal zaten en ik helemaal alleen aan een tafel van vier personen zat, waar mijn vriendinnen (die ik eigenlijk geen vriendinnen meer kan noemen, maar whatever) makkelijk bij hadden gekund, maar nee hoor, één ging bij mij zitten, maar de twee anderen gingen ergens anders zitten dus ging die ene uiteraard mee. En nu ziet het ernaar uit dat ik opeens het meisje aan wie ik de allereerste schooldag een bloedhekel kreeg als een vriendin ga beschouwen. Fuck my life.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG Lisanne ken je hem nog?
    Dit heb ik in het brieventopic gezet
    Bavarf Strafrecht,

    Zoals beloofd help ik u met uw ontsnapping uit de gevangenis van Denemarken.
    BAD Translator had de politie niet moeten roepen dan zat je nu niet vast.
    Vraag morgen om extra eten dan help ik met ontsnapping.Dan nemen we wraak op BAD Translator die stomme nerd die alleen engels spreekt.

    Tot morgen in Denemarken en op naar vrijheid!

    Sarah


    P.S. doe de groeten aan je tweelingbroers Bavarf Jetzt en Bavarf Kourt


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG Bavarf was de meest awesome persoon ter wereld :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG ik ben het hele eerste BAD Translator topic aan het lezen,het maakt mijn emotioneel.Nu is hij een stomme nerd


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG ja, met zijn Engelse kletspraatjes. Allemaal onzin. PRAAT GEWOON NEDERLANDS! Hé, daar ga ik een brief over schrijven :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG

    Blathers schreef:
    (...)
    OMG mijn moeder heeft me verboden voor mezelf te computeren omdat ze een stuk MSNgesprek van mij en Fred las en het taalgebruik schunnig vond. Daar komt bij dat ze normaal gesproken sowieso niet mag. Ook werd ik vandaag met mijn neus op de feiten gedrukt doordat we met Duits in een ander lokaal zaten en ik helemaal alleen aan een tafel van vier personen zat, waar mijn vriendinnen (die ik eigenlijk geen vriendinnen meer kan noemen, maar whatever) makkelijk bij hadden gekund, maar nee hoor, één ging bij mij zitten, maar de twee anderen gingen ergens anders zitten dus ging die ene uiteraard mee. En nu ziet het ernaar uit dat ik opeens het meisje aan wie ik de allereerste schooldag een bloedhekel kreeg als een vriendin ga beschouwen. Fuck my life.


    OMG ik zou echt boos worden als mijn moeder mijn msn-gesprekken zou lezen. Want dat zijn immers mijn privézaken en daar hoeft zij zich niet mee te bemoeien. Maar goed, dat is mijn mening.
    Bovendien vind ik dat van Duits gewoon heel erg lullig, vooral van jouw 'vriendinnen'. Maar even serieus, en dat meen ik echt, ik snap nooit waarom altijd de leukste en aardigste mensen worden buitengesloten, ik heb daar nooit de logica van begrepen. Christiaan ligt bv. in onze klas ook best wel uit de groep. Het is niet voor niets dat hij alleen maar met meiden omgaat.
    Bluh. Ik moest ook even mijn frustratie kwijt ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MissSpagetti schreef:
    (...)

    OMG ik zou echt boos worden als mijn moeder mijn msn-gesprekken zou lezen. Want dat zijn immers mijn privézaken en daar hoeft zij zich niet mee te bemoeien. Maar goed, dat is mijn mening.
    Bovendien vind ik dat van Duits gewoon heel erg lullig, vooral van jouw 'vriendinnen'. Maar even serieus, en dat meen ik echt, ik snap nooit waarom altijd de leukste en aardigste mensen worden buitengesloten, ik heb daar nooit de logica van begrepen. Christiaan ligt bv. in onze klas ook best wel uit de groep. Het is niet voor niets dat hij alleen maar met meiden omgaat.
    Bluh. Ik moest ook even mijn frustratie kwijt ;D

    OMG waarom denk je dat ik bij die weirdo's sta iedere pauze? Juist, zij begrijpen me wel, en delen mijn vage humor. In de klas heb ik alleen Eileen en Fenris, maar het is gewoon... Eileen is aardig en komt vaak naast me zitten, maar is apart en excentriek en verft haar haar in alle kleuren. Fenris is te uitbundig, te overdreven. Hij zegt te veel wat hij denkt. Niet bepaald ideale mensen om naast te zitten dus.
    Maar goed, ze zijn aardig en daar gaat het om. Alhoewel Fenris een beetje té is.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG this is how I feel when I'm at school:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.