• Amused schreef op 7 maart 2012 - 20:38:

    Toestemming wedstrijd

    Hallo Memorial

    Je hebt toestemming om te beginnen met je fotobewerkwedstrijd te beginnen. Je hebt één week de tijd om je topic te openen.

    Veel succes
    Amused



    Wat zoek ik?
    Ik zoek een leden aantal van minimaal 10 en maximaal 15, al zal ik niet kijken op een persoon meer of minder. Hierbij zoek ik nog twee mensen die bereid zijn mij te helpen met jureren en eventueel wat sleutelen aan de opdrachten.

    Regels:
    Algemeen
    -Verandering van naam moet via het topic gemeld worden.
    -Per opdracht zullen maximaal 2 personen afvallen, dit ligt aan het aantal uitschrijvers en de moeilijkheidsgraad van de opdracht.
    -Voor elke opdracht krijgen jullie een week te tijd, dit is exclusief uitstellen.
    -Alle opdrachten die worden ingeleverd worden mooi samengevat in een story, dus hou die in de gaten, in dezelfde story komt ook het jurycommentaar en natuurlijk de cijfers die voor elke opdracht zijn behaald. [Link onderaan]

    Deelnemers
    -Natuurlijk kan het voorkomen dat door omstandigheden een deelnemer niet instaat is zijn/haar opdracht binnen de gegeven tijd in te leveren. Er kan om een uistel van maximaal 5 dagen worden gevraagd, indien hier een geldige reden voor is gegeven.
    -De opdrachten moeten via een bericht aan mij of via het topic worden ingeleverd.
    -Niet indienen, is uit de wedstrijd.

    Juryleden
    -Het jurycommentaar kan worden ingeleverd tot maximaal 3 dagen nadat elke deelnemer zijn opdracht heeft ingeleverd.
    -Het jurycommentaar moet via een bericht aan mij worden ingeleverd. Geen uitzonderingen

    Denk zeer goed na voor je aan deze wedstrijd meedoet! Niet indienen tegen gegeven datum, is uit de wedstrijd!

    De prijzen:
    Eerste plaats
    -De eer voor het winnen van de wedstrijd.
    -6 credits

    Tweede plaats
    -4 credits

    Derde plaats
    -2 credits

    Juryleden
    -Memorial
    -WATIC

    Deelnemers
    -DarkSavior
    -Gabumon
    -Escritura
    -WINDSONG
    -Aragog


    Uitgeschreven/Afgevallen
    Opdracht 1
    -Donnie Niet ingediend
    -Horus Niet ingediend
    Opdracht 2
    -Reached Niet ingediend
    -TheRumIsGone Niet ingediend
    -Munro Niet ingediend
    Opdracht 3
    -Harries Uitgeschreven


    Opdracht 1
    Uitleg: Oorspronkelijk had ik iets anders voor de eerste opdracht bedacht, toen ik me bedacht dat een wedstrijd pas leuk is als elke opdracht net een stapje verder gaat. Daarom heb ik die opdracht verplaatst en als eerste opdracht misschien wel de bekendste opdracht ooit gekozen. Juist, ik heb enkele dagen terug een forum geopend wie nog een cover nodig had voor zijn verhaal en nu is het aan jullie om een cover bij één van deze verhalen te maken. In totaal heb ik vier verhalen die elk door ongeveer drie gekozen mogen worden. In de story staan deze verhalen verder beschreven. Ik wens iedereen veel succes met de eerste opdracht.
    Deadline: 22 maart 2012


    Opdracht 2
    Uitleg: Bij deze opdracht zullen de getallen één tot en met negen beschikbaar zijn en achter elk van de getallen zit een woord verborgen. Dit woord zal zichtbaar zijn zodra een deelnemer duidelijk voor één van de getallen heeft gekozen. De bedoeling is dat jullie met het ‘gekozen’ woord een cover maken. Het is toegestaan ook het woord op de cover te zetten (eventueel in het Engels), al zou het natuurlijk mooier zijn als de cover zelf het woord al duidelijk maakt. Elk getal kan maar één keer gekozen worden, dus er zullen negen verschillende covers zijn. Veel succes.
    Deadline: 9 april 2012


    Opdracht 3
    Uitleg: Ik luister graag muziek en ik vind ook dat muziek een bepaalde kracht heeft. Dat kan door van alles komen, de boodschap of de emotie die erin verborgen zit, maar iets zorgt er toch zeker voor dat je het luistert. Een vriendin van mij moet voor tekenen de boodschap van een lied in een tekening vast leggen en dat wordt ook jullie opdracht. Jullie hoeven dan wel niet te tekenen, maar jullie snappen de bedoeling vast wel. Ik wil dat jullie zelf een lied kiezen (en dat mag elk lied zijn) en hier een cover bij maken. Maak gebruik van plaatjes, waarvan jij denkt dat het de boodschap of de emotie van je lied goed uitbeeld. Veel succes.
    Deadline: 29 april 2012

    Vergeet niet door te geven van welk lied je een cover maakt en van welke artiest dit is.



    Opdracht 4 - Finale-opdracht
    Uitleg: Het idee voor deze opdracht komt van jurylid WATIC en is ook in haar coverwedstrijd voorgekomen. Het maken van een boekcover. Hoe dan ook, ik wilde hier wel iets aan toevoegen, zodat het toch ook mijn opdracht is. Dat doe ik door de keuze bij jullie te leggen. Jullie kunnen ervoor kiezen om een cover te maken bij de verhalen die al eerder voorbij zijn gekomen in de eerste opdracht of kiezen uit de twee andere opties in de story, maar jullie kunnen er ook voor kiezen een boekcover te maken bij een eigen verhaal en als je niet schrijft een verhaal dat je leest. Een verhaal dat je kent, want als iets kent, dan is het makkelijker daar ook iets mee te doen. Dus, aan jullie de keuze.
    Je cover moet zo goed mogelijk op een echte boekcover lijken. Probeer desnoods inspiratie op te doen bij echte boeken.
    Deadline: 12 mei 2012

    Wat ik wil dat je inlevert:
    1) Je cover zonder tekst.

    2) Je cover met enkel de titel.

    3) Je cover met titel, een auteurs naam (voor het gemak je eigen auteursnaam) en een uitgever. Dit om het zo echt mogelijk te maken.


    Een boekcover heeft een formaat van ongeveer 500x660
    Voorbeelden van boekcovers: Twilight, Harry Potter, The Hunger Games, etc.
    Veel succes.


    Uitslag
    Tromgeroffel, alsjeblieft, want bij deze ga ik de cijfers onthullen en hierbij degene die een eerste, twee of derde plek hebben weten te bemachtigen en degene die net naast deze plaatsen hebben gegrepen. Ik wil voordat ik de cijfers onthuld iedereen bedanken voor het werk dat zij in de wedstrijd hebben gestopt en dat zij ondanks de moeilijkheidsgraad van sommige opdrachten door zijn gegaan en zich meer dan eens hebben overtroffen. Zelfs degene die net mis hebben gegrepen, hebben ondanks dit geweldige covers laten zien. Dankjulliewel!
    Cijfers zijn als volgt berekend: Uit elke gemaakte opdracht hebben wij de gemiddelden van die opdracht gehaald, dit hebben wij vervolgens bij elkaar opgeteld, om dat getal weer door het aantal opdrachten te delen. Tada!

    -DarkSavior 8 + 7.25 + 7.625 + 8.75/4 = 7.9
    -Gabumon 7 + 8 + 7 + 8.25/4 = 7.6
    -Escritura 8 + 7.125 + 7.5 + 8.125/4 = 7.7
    -WINDSONG 8.75 + 8.625 + 8.125 + 8.875/4 = 8.6
    -Aragog 8.5 + 8.5 + 8.375 + 8/4 = 8.3

    En met deze cijfers komen we op het volgende uit.
    Op de eerste plaats zien wij WINDSONG met een gemiddelde van 8.6.
    Op de tweede plaats staat Aragog met een gemiddelde van 8.3 en op de derde plaats eindigt DarkSavior met een gemiddelde van 7.9.
    Iedereen nogmaals bedankt en voor de winnaars; de credits komen zo snel mogelijk naar jullie toe!




    IEDEREEN VEEL SUCCES EN ONTHOUD HET BELANGRIJKSTE IS DAT JE ER PLEZIER IN HEBT.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:56 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Het spijt me. Het spijt me. Het spijt me.
    Ik doe mijn best, maar ik heb allerlei toetsen en ik ga helemaal dood. Hmpff.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Nobuo schreef:
    Het spijt me. Het spijt me. Het spijt me.
    Ik doe mijn best, maar ik heb allerlei toetsen en ik ga helemaal dood. Hmpff.


    Haha, begrijp ik: ben er net vanaf ^^
    Maar wanneer kunnen we ongeveer de uitslagen verwachten?


    ~ KONNICHIWA.

    WINDSONG schreef:
    (...)

    Haha, begrijp ik: ben er net vanaf ^^
    Maar wanneer kunnen we ongeveer de uitslagen verwachten?

    Ik hoop zaterdag(avond). Dan ben ik weer even van alles af. :)


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    De nieuwe opdracht staat online. De beoordeling komen later vandaag.
    _O_


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Dus de emotie die ze in het liedje bedoelen? en niet de emotie die bij jezelf word opgewekt?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    Dus de emotie die ze in het liedje bedoelen? en niet de emotie die bij jezelf word opgewekt?

    De boodschap is denk ik ook al snel de emotie van het lied, dus bij emotie mag je ook de emotie die het bij jou opwekt doen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:07 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Nobuo schreef:
    (...)
    De boodschap is denk ik ook al snel de emotie van het lied, dus bij emotie mag je ook de emotie die het bij jou opwekt doen.


    Hmm, aangezien ik bij sommige liedjes gewoon vrolijk word.. Terwijl het liedje niet echt vrolijk hoort te zijn..
    Zoals bij het liedje; I hate everything about you.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Hmm, aangezien ik bij sommige liedjes gewoon vrolijk word.. Terwijl het liedje niet echt vrolijk hoort te zijn..
    Zoals bij het liedje; I hate everything about you.

    Hmh, het is inderdaad wel een moeilijke stelling.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Ben ik nou de enige die eigelijk liever beoordelingen af wil wachten voordat ik aan m'n cover begin? Ik wil namelijk verbeterpunten etc. horen voordat ik aan m'n derde opdracht begin, die verpest of er eigelijk al uit lig.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 19:24 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Harries schreef:
    Ben ik nou de enige die eigelijk liever beoordelingen af wil wachten voordat ik aan m'n cover begin? Ik wil namelijk verbeterpunten etc. horen voordat ik aan m'n derde opdracht begin, die verpest of er eigelijk al uit lig.


    Same...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @ Harries: Nee, dat heb ik ook (: Ik denk dat ik ook de uitslagen afwacht, voordat ik aan mijn cover begin..


    ~ KONNICHIWA.

    WINDSONG schreef:
    @ Harries: Nee, dat heb ik ook (: Ik denk dat ik ook de uitslagen afwacht, voordat ik aan mijn cover begin..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Harries schreef:
    Ben ik nou de enige die eigelijk liever beoordelingen af wil wachten voordat ik aan m'n cover begin? Ik wil namelijk verbeterpunten etc. horen voordat ik aan m'n derde opdracht begin, die verpest of er eigelijk al uit lig.

    Dat heb ik ook.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De beoordelingen van opdracht 1 staan online, morgen komen die van opdracht 2.


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Dankjeweel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.