• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Laatste pagina topic 3


    Your make-up is terrible

    [Gaat goed zo]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik giechelde verlegen. "Zeg niet zulke gekke dingen. Dat zien we nog wel." zei ik. "Hoelaat is het eigenlijk? Ik moet naar college!" Ik schiet overeind.

    Luca Jones
    Plotseling dringt de geur van bloed mijn neusgaten binnen en word ik er wakker van. Wat was dit? Waar kwam het vandaan? "Solomon?" fluisterde ik zachtjes.


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics.]


    {Bytheway feliciteert 4e topic alweer. ;) Laat het ook zo ver komen als mijn RPG daar zijn we al bij topic 47, lol.]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Ik eh, liet het zakje vallen." Zeg ik wanhopig en kijk naar de rode vlek op de grond. Ik weet niet wat ik moet doen, aangezien ik nergens iets zie waarmee ik het weg kan halen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir
    Ik glimlachte toen ze verlegen begon te giechelen. "Nou, ik zeg het lekker we. Ik weet het zeker." Ik knuffelde haar zachtjes. "En het is iets na 8 uur. Ben je nu te laat?" vroeg ik bezorgd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik haalde geen adem meer, ik kon die geur nu niet verdragen. "Pak een doek, theedoek, handdoek, maakt niet uit. Daarmee kan je het schoonmaken." zei ik snel.

    Mary Lea Ché
    Ik voelde me erg geborgen in zijn armen en wilde er niet uit weg. "Ligt eraan welke dag het is." mompelde ik. Ik had eigenlijk echt geen idee welke dag is was.


    Your make-up is terrible

    [Goede vraag, welke dag is het? Een zaterdag? Lijkt me leuker.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik ga eten. ;) Lasagne, tot trax. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik maak het gewoon een zaterdag. *O* En eet smakelijk!]

    Darren Dimir
    Ik dacht even na en ik sloeg een zucht. "Wat ben ik weer slim. Het is zaterdag. No need to worry." Ik knuffelde haar nog eens. Het voelde zo fijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik zuchte opgelucht. "Gelukkig." Mijn lichaam onstpande weer. "Dan benik wel erg vroeg wakker voor een zaterdag." zei ik.

    [eetsmakelijk!]


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Ik niet echt. Ik wordt meestal rond deze tijd wakker. Ik hoef niet perse te slapen." zei ik. "Wil je nog even slapen dan? Ik vind het best hoor." stelde ik toen voor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Even liggen is wel fijn." stelde ik voor.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Is goed hoor." Ik ging lekker tegen haar aanliggen en sloot nog eventjes mijn ogen. Het was zo fijn om bij haar te zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [abo, moet even wat dingetjes voor school doen dus laat Cassie gewoon nog even slapen a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered